  • 1. Data: 2019-04-10 21:20:06
    Temat: konto ma byc BEZ
    Od: Majka <k...@g...com>

    BEZ opłat + BEZ wychodzenia z domu:

    Gdzie najlepiej założyć takie konto?
    Może nie mieć karty, może być bez dostępu do sieci, nie zrobię z niego żadnego
    przelewu, nie ustanowię zlecenia ani polecenia. Nic nie wpłacę i nic nie wypłacę.

    Mogę zrobić z tym kontem/na tym koncie NIC.
    Ma być bez opłat i maksymalnie uproszczone zakładanie (najlepiej bez wychodzenia z
    domu).
    Konto założę, a następnie zamknę (po 60 dniach) i wycofam udzielone zgody.

    Który bank ma takie konto?

    Majka

  • 2. Data: 2019-04-10 21:38:02
    Temat: Re: konto ma byc BEZ
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.04.2019 o 21:20, Majka pisze:
    > BEZ opłat + BEZ wychodzenia z domu:
    nest bank

    ToMasz

  • 3. Data: 2019-04-10 21:57:17
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 kwietnia 2019 21:38:04 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > nest bank

    Oczywiście masz rację.
    Przepraszam - to moja wina - zapomniałam podać, co już mam.
    A mam już: nest bank, envelo pocztowy, przekorzystne w pekao sa, inteligo (to jeszcze
    z bank gesellschaft berlin), mbank.
    I tych nie chcę zamykać.

    Czy poza tymi wyżej wymienionymi kontami znajdę coś za darmo tak jak opisałam w
    pierwszym poscie?
    W moim mieście sa oddziały: Santander (dziś byłam - brak takiego konta).
    Są też: PKO BP, Alior, Pałucki bank spółdzielczy, BGZ/BNP (nie chcę mieć z nimi nic
    wspólnego), Poczta-Envelo (już mam), Getin, Credit Agricole (tu nie mogę).

    Majka

  • 4. Data: 2019-04-10 21:59:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Majka <k...@g...com> writes:

> [...]
    > A mam już: nest bank, envelo pocztowy, przekorzystne w pekao sa, inteligo (to
    jeszcze z bank gesellschaft berlin), mbank.
    A do czego Ci właściwie to konto?
    KJ

    QOTD:
    "Overweight is when you step on your dog's tail and it dies."

  • 5. Data: 2019-04-10 22:24:50
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 4/10/19 9:59 PM, Kamil Jońca wrote:

    > A do czego Ci właściwie to konto?

    Z tego co zostało napisane to wynika, że kompletnie do niczego. Otworzyć
    po to żeby zamknąć - coś w stylu hobby? ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2019-04-10 22:51:42
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-04-10 o 22:24, xbartx pisze:

    > Z tego co zostało napisane to wynika, że kompletnie do niczego. Otworzyć
    > po to żeby zamknąć - coś w stylu hobby? ;)

    Może do "przeniesienia" dla Krokodyla i zgarnięcia premii ? ;)

    Pozdro

  • 7. Data: 2019-04-10 23:01:41
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 4/10/19 10:51 PM, Waldek wrote:

    > Może do "przeniesienia" dla Krokodyla i zgarnięcia premii ? ;)

    Albo jakaś inna premia za posiadanie X kont bankowych.

    Xenocide

  • 8. Data: 2019-04-11 03:36:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Majka" 5...@g...co

    : Czy poza tymi wyżej wymienionymi kontami znajdę
    : coś za darmo tak jak opisałam w pierwszym poscie?

    Darmo to IMO drogo. Może tu:

    https://danutac.oferty-kredytowe.pl

    coś znajdziesz, dając mi zarobić.

    : BGZ/BNP (nie chcę mieć z nimi nic wspólnego),

    To już chyba tylko Paribas -- IMO bardzo dobry bank.

    : Getin

    Getin dawał w obietnicy 150 pln -- wkrótce zobaczę, czy tylko w obietnicy.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-04-11 09:26:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-04-10 o 23:01, xbartx pisze:

    > Albo jakaś inna premia za posiadanie X kont bankowych.

    albo do przyjęcia jednorazowej płatności...

    tylko nawet jak konto będzie BEZ to i tak potrzeba czasu na otwarcie i
    zamknięcie

    ps
    BNP teraz ma jakieś nowe konta, może tam?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2019-04-11 10:22:25
    Od: ń <k...@t...sie>

    Dziwne, bo w BZWBK był rachunek bez opłat.

    -----