  • 11. Data: 2002-04-12 15:17:22
    Temat: Re: Nowe sesje KIR w mBanku
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Szymon <w...@p...com> wrote:
    > Jakie one ladne... Ostatnia wychodzaca o 13:25.

    przedtem była coś przed południem... :)

    a.

  • 12. Data: 2002-04-12 15:24:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 03:56:04PM +0200, Szymon wrote:

    > Moge, jak wiem, ze telefon mam zaplacic za 10 dni. Ale jak dostane o 14:00
    > info, zeby zrobic przelew bo mi transakcja niezla przepadnie to leze i
    > kwicze. Szczerze powiem, ze nigdy mi sie nie zdarzylo placic z data
    > przyszla. Zawsze pilnuje dokladnie swoich pieniazkow i wole miec nad nimi
    > kontrole pelna, a nie ze cos znika i sie zastanawiam co tam 2 tyg. temu
    > zdefiniowalem. Ot, taka natura.

    Rozumiem, ja jestem rozrzutny - zamiast placic kartami z zerem
    zabezpieczen, place takimi gdzie mnie nie interesuje kradziez. Zamiast
    placic tego samego dnia, zlecam zaplacenie na nast. dzien. Bo nie
    pilnuje pieniedzy. Ot, taka mam nature.

    _nigdy_ mi sie nie zdarzylo otrzymywac papierow do zaplacenia w
    przeciagu minut, a jesli mialem takie problemy, to dzwonie do RB i
    zlecam dzisiaj, obciazany jestem dzisiaj, a kiedy dotrze do adresata
    mnie _nie_interesuje_!

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-04-12 15:47:12
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Polecam e-integrum. Na ostatnią sesję do 15.30. Dużo innych zalet.

    To juz lepiej. A mBank ma jedna po 16, ale tylko do ZUS. Swoja droga to
    otworzyli przeciez konto dla firm. Firmy dzialaja powiedzmy 10-18, czyli
    maja jakies 3 godz. rano by regulowac wszelkie platnosci :-) Powiedz
    przecietnej firmie, ze bank ma do 13:25 otwarty... :-)))

    pzdr

  • 14. Data: 2002-04-12 15:47:38
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisał w wiadomości

    > przedtem była coś przed południem... :)

    Ostatnia? Czy druga.

  • 15. Data: 2002-04-12 15:53:08
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zabezpieczen, place takimi gdzie mnie nie interesuje kradziez. Zamiast
    > placic tego samego dnia, zlecam zaplacenie na nast. dzien. Bo nie

    Oj, nie przesadzaj. To kwestia wyboru. Z tymi kartami to wiesz... Jeden
    placi za karte powiedzmy 300zl/rocznie i uwaza, ze extra, a drugi uzywa
    gotowki, bo przy zakupach rzedu 200zl/miesiac (powiedzmy) ta karta jest
    bezuzyteczna. Po prostu zalezy od potrzeb. problem w tym, ze wszystkich chce
    sie wsadzic do jednego wora bez wzgledu na ilosci transakcji kartowych.

    Uwazam, ze dobrze robisz z przelewami. Ja bede robil tak samo. Natomiast
    potrzeby moje sa takie, ze czasami po 13:25 tez chcialbym cos wyslac co na
    19:00 powinno gdziestam dojsc.

> [...]
    > przeciagu minut, a jesli mialem takie problemy, to dzwonie do RB i
    > zlecam dzisiaj, obciazany jestem dzisiaj, a kiedy dotrze do adresata

    Znowu - swietnie - mBank jest dla Ciebie. Niektore jednak firmy nie wydadza
    mi towaru dopoki nie zobacza u siebie przelewu zaksiegowanego. Trace 1
    dzien. Nie chodzi tu o procent, ale wlasnie o plynnosc finansowa. Ale
    mniejsza o to, moze rzeczywiscie jestem zbyt wymagajacy.

    pzdr

  • 16. Data: 2002-04-12 15:57:31
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Szymon <w...@p...com> wrote:

    > Ostatnia? Czy druga.

    Ostatnia wychodząca. Przelewy zlecone do 11:30 wychodziły tego samego
    dnia, zlecone później -- pierwszą sesją dnia następnego.

    A.

  • 17. Data: 2002-04-12 16:15:50
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Ostatnia wychodząca. Przelewy zlecone do 11:30 wychodziły tego samego
    > dnia, zlecone później -- pierwszą sesją dnia następnego.

    Patrz, to nawet nie wiedzialem. Tyle miesiecy mnie robili w balona, a ja
    zylem w blogiej nieswiadomosci. Eh... myslalem (za www.ebanki.pl) ze
    wieczorna sesja jest w godz. 16:00-17:30. A tu chyba kazdy bank sobie ustala
    z tego co widze.

    pzdr

  • 18. Data: 2002-04-12 16:29:27
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > otworzyli przeciez konto dla firm. Firmy dzialaja powiedzmy 10-18, czyli
    > maja jakies 3 godz. rano by regulowac wszelkie platnosci :-) Powiedz
    > przecietnej firmie, ze bank ma do 13:25 otwarty... :-)))

    Zapraszam do paru bankow marmurowych. Przelew zlecony po godzinie 09:00
    pojdzie nastepnego dnia... No, w niektorych po 10:00 :-)

    Pzdr,

    Maciej

  • 19. Data: 2002-04-12 16:35:10
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:a9723n$r2l$1@news.tpi.pl...
    > Zapraszam do paru bankow marmurowych. Przelew zlecony po godzinie 09:00
    > pojdzie nastepnego dnia... No, w niektorych po 10:00 :-)

    A jednak w PKO nadany po 14 o 18 z minutami byl w Lukasie. Rzeczywiscie to
    rekord istny, dlatego podaje za przyklad. Ale juz nie pamietam czy do z
    Pekao czy PKO szlo.
    Z lukasa tez po 10:00 wysylam czesto i dochodzi do mBanku bez problemow.

    pzdr

  • 20. Data: 2002-04-12 16:49:07
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    A jeszcze jedna sprawa dot. mBanku... Gdy zlecalem przelew jednorazowy w
    Inteligo to srodki zablokowaly sie od razu, choc zeszly z konta nastepnego
    dnia (zlecenie ok. 16:00). Niejako automatycznie wychodzi przelew z data
    przyszla. A czy przypadkiem w mBanku nie jest tak, ze od razu sciagaja z
    konta, nawet jesli wyjdzie nastepnego dnia? Tym samym nie sa srodki
    oprocentowane?

    pzdr