  • 1. Data: 2002-04-12 14:31:50
    Temat: Funkcja depozytowa w Euronecie
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy bankomaty Euronetu zamierzają wprowadzić funkcję depozytową taką jak mają
    już niektóre bankomaty PKO BP? Czy Euronet posiada swoją stronę internetową? Czy
    Euronety są również za granicą?

  • 2. Data: 2002-04-20 21:13:07
    Temat: Re: Funkcja depozytowa w Euronecie
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    mają
    > już niektóre bankomaty PKO BP? Czy Euronet posiada swoją stronę

    Niektore Euronety maja juz od kilki lat funkcje depozytowa - np. te, ktore
    sa ustawione w starych Citibank (Poland) oddzialach, ale tez np. ten ktory
    stoi w LiMie w Warszawie, czy przy zlikwidowanej IKEI w Al. Jerozolimskich.

    Pozdrawiam, Beniowa

  • 3. Data: 2002-04-26 00:02:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Beniowa" <b...@p...wp.pl> writes:

> [...]
    > stoi w LiMie w Warszawie, czy przy zlikwidowanej IKEI w Al. Jerozolimskich.

    I co sie dzieje po dokonaniu wplaty? Robia uznanie? Kto za to placi?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2002-05-07 23:19:38
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci
    > I co sie dzieje po dokonaniu wplaty? Robia uznanie?

    To znaczy wplaty sa chyba tylko na rachunki i rachunki kart Citibanku.
    Uznanie zgodnie ze stosownymi regulaminami Citi (srodki dostepne po dwoch
    dniach roboczych i takie tam...). Nie wiem, czy sa jakies przeciwwskazania,
    zeby np. przyjmowaly takze koperty depozytowe mKlientow.

    >Kto za to placi?

    "ja za to place, Pan za to placi, wszyscy za to placimy"... :-) a tak na
    powaznie to na Citirachunki wplata jest za darmo (podobnie jak wyplata w
    Euronetach).

    Pozdr, Beniowa