  • 21. Data: 2002-04-12 17:24:36
    Temat: Re: Nowe sesje KIR w mBanku
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a96p67$45f$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Jak mi kiedys czlowiek o 14:20 wplacil bodaj w PKO to o 18:30 mialem w
    > Lukasie. To niezle.

    Okay, ale mBank teraz sytuację poprawił, a Ty marudzisz. Pamiętaj, że
    ten bank zarabia wyłącznie na obrocie twoimi pieniędzmi, więc pewne
    szczegóły mogą być niekorzystne. Warto mieć do kompletu inne konto,
    a bycie świadomym ograniczeń danego konta jest chyba podstawą sukcesu
    w korzystaniu z banków. Jak pisze PJO za filaretami: 2<1.

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain

  • 22. Data: 2002-04-12 17:25:34
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Patrz, to nawet nie wiedzialem. Tyle miesiecy mnie robili w balona, a ja
    > zylem w blogiej nieswiadomosci. Eh... myslalem (za www.ebanki.pl) ze
    > wieczorna sesja jest w godz. 16:00-17:30. A tu chyba kazdy bank sobie ustala
    > z tego co widze.

    Dopiero się dowiedziałeś? Przeczytaj sobie cały FAQ mBanku.

  • 23. Data: 2002-04-12 17:30:29
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
    > Dopiero się dowiedziałeś? Przeczytaj sobie cały FAQ mBanku.

    Niestety... ale bede bardziej przebiegly :-)

  • 24. Data: 2002-04-12 17:31:23
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > a bycie świadomym ograniczeń danego konta jest chyba podstawą sukcesu
    > w korzystaniu z banków. Jak pisze PJO za filaretami: 2<1.

    Masz racje. Juz nie marudze. mBank ponad wszystko!

  • 25. Data: 2002-04-12 18:14:06
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Masz racje. Juz nie marudze. mBank ponad wszystko!
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    A z tym się nijak zgodzić nie mogę. To specyficzny bank do specyficznych
    zastosowań.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 26. Data: 2002-04-12 19:09:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 05:53:08PM +0200, Szymon wrote:

    > Uwazam, ze dobrze robisz z przelewami. Ja bede robil tak samo. Natomiast
    > potrzeby moje sa takie, ze czasami po 13:25 tez chcialbym cos wyslac co na
    > 19:00 powinno gdziestam dojsc.

    Bzdura o tyle ze np. RB i tak trzeciez przychodzacej sesji nie
    obsluguje i 'co nam pan zrobi'?

    > Znowu - swietnie - mBank jest dla Ciebie. Niektore jednak firmy nie wydadza

    Nie, place z RB. M.in. dlatego ze kasa w mbanku ma sie mnozyc a nie
    wychodzic platnosciami. Ale placilem juz cita i DC z mbanku - zadnych
    problemow.

    > mi towaru dopoki nie zobacza u siebie przelewu zaksiegowanego. Trace 1
    > dzien. Nie chodzi tu o procent, ale wlasnie o plynnosc finansowa. Ale
    > mniejsza o to, moze rzeczywiscie jestem zbyt wymagajacy.

    Jestes, bo przeciez nie nie masz wplywu na sesje banku docelowaego.

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-04-12 19:15:05
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    Niektore jednak firmy nie wydadza
    > mi towaru dopoki nie zobacza u siebie przelewu zaksiegowanego.

    Niektóre mogą nie wydać, jak zobaczą skąd płacisz :-)))

    CEZ

  • 28. Data: 2002-04-12 19:26:51
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon wrote:

    > To juz lepiej. A mBank ma jedna po 16, ale tylko do ZUS. Swoja droga to
    > otworzyli przeciez konto dla firm. Firmy dzialaja powiedzmy 10-18, czyli
    > maja jakies 3 godz. rano by regulowac wszelkie platnosci :-) Powiedz
    > przecietnej firmie, ze bank ma do 13:25 otwarty... :-)))

    Wiesz, firma w której pracuje ma bank otwarty do 14:00 i jeszcze musi
    zdążyć w zębach papierowe polecenia przelewu zanieść...

    pzdr

    Tomek

  • 29. Data: 2002-04-12 19:26:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 06:49:07PM +0200, Szymon wrote:

    > A jeszcze jedna sprawa dot. mBanku... Gdy zlecalem przelew jednorazowy w
    > Inteligo to srodki zablokowaly sie od razu, choc zeszly z konta nastepnego
    > dnia (zlecenie ok. 16:00). Niejako automatycznie wychodzi przelew z data
    > przyszla. A czy przypadkiem w mBanku nie jest tak, ze od razu sciagaja z
    > konta, nawet jesli wyjdzie nastepnego dnia? Tym samym nie sa srodki
    > oprocentowane?

    Widzisz, ja nie pisze rzeczy o inteligo ktorych nie znam. Zaloz sobie
    konto w mbanku, wplac do niego 99zl i nie zaplacisz nawet oplaty za
    utrzymanie rachunku! Do tego dostaniesz bezplatna i bezpieczna (w
    przeciwienstwie do klasycznej eksploatacji VE inteligo) i bedziesz
    sobie mogl testowac - przelewy za darmo.

    --

    --w

  • 30. Data: 2002-04-12 19:41:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 09:26:51PM +0200, Tomasz Staszewski wrote:

    > Wiesz, firma w której pracuje ma bank otwarty do 14:00 i jeszcze musi
    > zdążyć w zębach papierowe polecenia przelewu zanieść...

    BIG! Jak ulal!

    --

    --w