  • 1. Data: 2002-04-12 13:21:27
    Temat: Nowe sesje KIR w mBanku
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Jakie one ladne... Ostatnia wychodzaca o 13:25. Czyli jak nadasz o 14:00 to
    pojdzie nastepnego dnia, a banek odsetki zje? Zdaje sie, ze malo osob konczy
    prace przed 13:25 :-) Chociaz... zawsze mozna wstac o 5:00 by zdazyc na
    sesje 5:55.

    Za to przychodzace sa bardzo ladne i w pelnych godzinach.

    ------------
    Wychodzace:
    5:55
    9:55
    13:25

    przychodzace:
    12:00
    15:00
    19:00

    pzdr
    jeszcze jakas do ZUS jest, ale nie spisalem.

  • 2. Data: 2002-04-12 13:33:31
    Temat: Re: Nowe sesje KIR w mBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Jakie one ladne... Ostatnia wychodzaca o 13:25.

    Chyba nie zdradze zadnej tajemnicy jak napisze, ze zmiana sesji to jeden
    krok blizej Direct Debit :).

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 3. Data: 2002-04-12 13:39:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 03:21:27PM +0200, Szymon wrote:

> [...]
    > prace przed 13:25 :-) Chociaz... zawsze mozna wstac o 5:00 by zdazyc na

    A nie mozna zlecac przeleow na dzien nastepny? Wtedy pojda z samego
    rana dnia nastepnego.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-04-12 13:43:20
    Od: Krzysztof 'Szary' Kowalski <U...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Apr 2002 15:21:27 +0200, "Szymon" <w...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >prace przed 13:25 :-) Chociaz... zawsze mozna wstac o 5:00 by zdazyc na

    A po co??? Nie mozesz w dogodnej porze, w dogodnym dniu, zaplanowac
    na dogodny dzien? Poleci z pierwsza sesja.

    --
    KK

  • 5. Data: 2002-04-12 13:48:00
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Jakie one ladne... Ostatnia wychodzaca o 13:25. Czyli jak nadasz o 14:00 to
    > pojdzie nastepnego dnia, a banek odsetki zje?

    Rozumiem, że jak ostatnia była o 12:00 to było lepiej?

    --
    K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
    private velvet animal oldsmobile mind

  • 6. Data: 2002-04-12 13:50:58
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Chyba nie zdradze zadnej tajemnicy jak napisze, ze zmiana sesji to jeden
    > krok blizej Direct Debit :).

    A co to jest?

  • 7. Data: 2002-04-12 13:52:51
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > A nie mozna zlecac przeleow na dzien nastepny? Wtedy pojda z samego
    > rana dnia nastepnego.

    Nie zawsze tak sie da. Czasami musze zrealizowac przelew, o ktorym sie
    dowiedzialem sie przed chwila. Do stalych platnosci (no, w miare) to tak.
    Zreszta niektorzy lubia miec kontrole nad wydatkami, a wszelkie takie
    automaty nie zawsze daja takie poczucie.

    pzdr

  • 8. Data: 2002-04-12 13:56:04
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Krzysztof 'Szary' Kowalski"
    <U...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > A po co??? Nie mozesz w dogodnej porze, w dogodnym dniu, zaplanowac
    > na dogodny dzien? Poleci z pierwsza sesja.

    Moge, jak wiem, ze telefon mam zaplacic za 10 dni. Ale jak dostane o 14:00
    info, zeby zrobic przelew bo mi transakcja niezla przepadnie to leze i
    kwicze. Szczerze powiem, ze nigdy mi sie nie zdarzylo placic z data
    przyszla. Zawsze pilnuje dokladnie swoich pieniazkow i wole miec nad nimi
    kontrole pelna, a nie ze cos znika i sie zastanawiam co tam 2 tyg. temu
    zdefiniowalem. Ot, taka natura.

    pzdr

  • 9. Data: 2002-04-12 13:57:31
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    > Rozumiem, że jak ostatnia była o 12:00 to było lepiej?

    Jak mi kiedys czlowiek o 14:20 wplacil bodaj w PKO to o 18:30 mialem w
    Lukasie. To niezle.

    pzdr

  • 10. Data: 2002-04-12 14:17:20
    Od: <p...@p...com>

    > Uzytkownik "Krzysztof 'Szary' Kowalski"
    > <U...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Ale jak dostane o 14:00 info, zeby zrobic przelew bo mi transakcja niezla
    > przepadnie to leze i kwicze. pzdr

    Polecam e-integrum. Na ostatnią sesję do 15.30. Dużo innych zalet.

    Przemek