  • 1. Data: 2002-04-12 12:38:05
    Temat: PTF - hipoteczny
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    Ma ktos z was kredyt hipoteczny w PTF ? Jesli tak, to moze moglby sie
    spowiedziec, co czeka ewentualnego naiwnego ?

    A moze tak jakis ranking kredytow hipotecznych w frankach szwajcarskich ? ;)

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 2. Data: 2002-04-12 16:42:25
    Temat: Re: PTF - hipoteczny
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > spowiedziec, co czeka ewentualnego naiwnego ?
    >
    > A moze tak jakis ranking kredytow hipotecznych w frankach szwajcarskich ? ;)

    Wejdź na Bankiera, jakiś anomimowy Bank "buduje" kredyt z klientami - sam nie
    wiem czy to nie bajer. Podobno na już niedługo pojawić się na rynku. Może warto.