  • 70. Data: 2018-12-28 10:59:47
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Oszczedzanie zaczyna sie przy decyzji, a nie przy sprawdzaniu portfela
    >:-)

    A reklam nie ogladasz i nie maja na ciebie wpływu... tak tak... :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 69. Data: 2018-12-28 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > ludziom dla wygody, a bankom dla zysku

    Skoro banki maja zysk to kto z czego ten zysk idzie?
    Z tego ze ludzie płaca za tą wygode?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 72. Data: 2018-12-28 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > kiedyś były chwilówki, teraz providenty i innej vivusy, lepiej się
    > zadłużyć na KK niż w firmie pożyczkowej
    >
    > jak ktoś nie ma i potrzebuje to zawsze znajdzie sposób, aby pożyczyć,
    > nawet mega drogo

    Bo szuka pudru zamiast lekarstwa na syfa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 74. Data: 2018-12-28 11:01:05
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ja tam przez ostatnie 5 lat to nie wiem czy bym uzbieral 100 zl
    > zaplacone bankom, to raczej one mnie zaplacily wiecej ... taki maja
    > marketing :-)

    Bezpośrednio może nie, ale pośrednio zapewne na Tobie zarabiają. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 75. Data: 2018-12-28 11:12:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 10:43:34 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Jeden wrobiony w KK i spłacający "kwotę minimalną" pokrywa "straty"
    >banków na 5-ciu takich jak Ty czy podobnych wiśniobiorcach.

    Byc moze, ale gdyby to naprawde bylo 1 na 5 ... chyba by im sie nie
    oplacalo :-)

    No i czy ten jeden sie czuje wrobiony, czy raczej mowi "KK mi zycie
    uratowala" :-)

    J.

  • 76. Data: 2018-12-28 11:13:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2018-12-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    >Bezpośrednio może nie, ale pośrednio zapewne na Tobie zarabiają. :)

    Kiedys na pewno, od paru lat, gdy prowizje od kart mniejsze ... choc
    banki ciagle maja grube zyski.

    J.

  • 77. Data: 2018-12-28 11:23:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    >Skoro banki maja zysk to kto z czego ten zysk idzie?
    >Z tego ze ludzie płaca za tą wygode?

    Dawniej to sklepy placily.
    Nadal placa, tylko znacznie mniej.

    Teraz jest to 0.2-0.3% ... ale jak klient wydaje 2000zl, to jednak
    jest to ok 4-6 zl.
    Moze akurat tyle, ile bank chce na kliencie zarobic ...

    J.

  • 78. Data: 2018-12-28 11:26:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 11:13:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    ch jak Ty czy podobnych wiśniobiorcach.

    > Byc moze, ale gdyby to naprawde bylo 1 na 5 ... chyba by im sie nie
    > oplacalo :-)

    Z tym 1 na 5 to strzeliłem zaniżając na pewno bo faktycznie myślę że zdecydowana
    większość KK jest spłacana "kwota minimalną".

    > No i czy ten jeden sie czuje wrobiony, czy raczej mowi "KK mi zycie uratowala" :-)

    Po prostu pożyczył i płaci odsetki od pożyczonej kwoty
    Przecież to normalne jest.

  • 79. Data: 2018-12-28 11:31:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A reklam nie ogladasz i nie maja na ciebie wpływu... tak tak... :)))

    Jakis odporny jestem :-)
    A moze po prostu niedowiarek jestem :-)

    Albo np - reklamuja nowy telewizor, jakie on ma soczyste kolory i
    czysty obraz, a ja sobie mysle "fajnie, tylko gdzie mi te kolorory
    pokazujecie - na moim starym telewizorze" :-)

    A czasem po prostu wyobrazam sobie troche dalsza przyszlosc ...

    J.

  • 80. Data: 2018-12-28 11:32:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 11:24:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Teraz jest to 0.2-0.3% ... ale jak klient wydaje 2000zl, to jednak
    > jest to ok 4-6 zl.
    > Moze akurat tyle, ile bank chce na kliencie zarobic ...

    Powyższe to na waciki
    10% rocznie od wykorzystanego limitu to jest zarobek
    I o ile przy kredycie gotówkowym po każdej spłacie raty saldo spada i w końcu 0zł
    osiągnie
    Przy KK najczęściej miesiąc w miesiąc saldo jest podobne bo klient spłaca tylko Kwotę
    minimalna więc co miesiąc płaci 10%(w skali roku) odsetek a saldo zadłużenia nie
    maleje;)