  • 21. Data: 2019-03-07 20:37:04
    Temat: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 3/6/19 7:04 PM, Szymon wrote:

    > Bardzo często. To nie tylko kwestia zakupów za takie kwoty, ale np.
    > zakładania lokat w innych bankach czy optymalizacji kont oszczędnościowych.
    >
    > Limit obowiązuje także dla walut. Czyli przelejesz niewiele więcej niż
    > 10.000 EUR czy USD. Przy czym jest to jeden limit. Innymi słowy, jeśli
    > puszczasz 50.000 do innego banku (np. na KO czy lokatę) to waluty tego
    > dnia już nie wyślesz.

    Dobrze wiedzieć, że to kuriozum ma jakieś mocno szerokie podłoże. No ja
    Mille albo zostawię na wydawanie znaczy wyjmowanie kasy z bankomatów
    albo zamknę kompletnie, bo nie chce mi się trzymać dwóch kont po prostu.

    Xenocide

  • 22. Data: 2019-03-07 20:38:06
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 3/6/19 7:41 AM, Dawid Rutkowski wrote:
    > Ze skrajności - santander 25k (+10k dla zaufanych).
    > mBąk i pekao - duuuuużo dziewiątek :)
    > A jaka była procedura, żeby te dzuewiątki ustawić w db....

    No właśnie powinna być opcja zmiany tych limitów i już bym nawet
    odżałował i polazł do tego oddziału raz aby to zrobić.

    Xenocide

  • 23. Data: 2019-03-07 21:26:21
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-06 o 19:10, J.F. pisze:

    > No to po co bylo tam konto otwierac ?

    Dla 1,4% KO w USD - nie do przebicia na rynku. Dla 2,7% KO PLN - nie do
    przebicia. Jako dodatek darmowa karta, wypłaty ze wszystkich bankomatów,
    darmowe konto.
    Z uwagi na możliwość założenia 1-dniowej lokaty, w praktyce ROR jest
    oprocentowany 0,6%. Korzystając z aukcji do 2% realnie można założyć. Po
    uśrednieniu ok. 1,4% na ROR w tandemie aukcje-lokaty.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2019-03-08 00:28:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Mar 2019 21:26:21 +0100, Szymon napisał(a):

    > Dla 1,4% KO w USD - nie do przebicia na rynku. Dla 2,7% KO PLN - nie do
    > przebicia.

    Przebite.
    Ale to zasadniczo nie przeszkadza w uzywaniu, a limit tych
    oszczednosci cczesto 100k - w dwa dni wylejesz :-)

    > Jako dodatek darmowa karta,
    > wypłaty ze wszystkich bankomatów,

    Chyba nie.

    > darmowe konto.

    standard

    > Z uwagi na możliwość założenia 1-dniowej lokaty, w praktyce ROR jest
    > oprocentowany 0,6%. Korzystając z aukcji do 2% realnie można założyć. Po
    > uśrednieniu ok. 1,4% na ROR w tandemie aukcje-lokaty.

    Nie bardzo rozumiem ... po co jakies tandemy, skoro mozna miec 2.7% ?

    J.

  • 25. Data: 2019-03-08 17:05:54
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-08 o 00:28, J.F. pisze:

    > Przebite.

    Z przyjemnością dowiem się gdzie dają więcej.

    > Ale to zasadniczo nie przeszkadza w uzywaniu, a limit tych
    > oszczednosci cczesto 100k - w dwa dni wylejesz :-)

    Niesłusznie zakładasz, że 100k to wszystko, co klient może trzymać w banku.

    > Nie bardzo rozumiem ... po co jakies tandemy, skoro mozna miec 2.7% ?

    Bo to tylko do 100k. W poprzedniej promocji dawali jedynie do 200k.
    Więcej nie widziałem. A co proponujesz zrobić z resztą?

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2019-03-11 11:44:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup

    >Z przyjemnością dowiem się gdzie dają więcej.

    Obecnie ciagle jeszcze Idea - 3.2% dla nowych srodkow.
    Bylo i 3.9 niedawno.

> [...]

    >Bo to tylko do 100k. W poprzedniej promocji dawali jedynie do 200k.
    >Więcej nie widziałem. A co proponujesz zrobić z resztą?

    trzymac gdzie indziej, skoro tu nie procentuja :-)

    J.

  • 27. Data: 2019-03-11 17:28:17
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-11 o 11:44, J.F. pisze:

    > Obecnie ciagle jeszcze Idea - 3.2% dla nowych srodkow.
    > Bylo i 3.9 niedawno.

    Mój błąd. Powinienem napisać, iż odrzucam banki Czarneckiego.

    > trzymac gdzie indziej, skoro tu nie procentuja :-)

    W praktyce 1,4% można uzyskać w Millenium nieco kombinując z dziennymi
    lokatami, aukcjami i KO. W praktyce - kasa do podjęcia od razu (w
    przeciwieństwie do lokat wielomiesięcznych). Na razie nie widzę alternatywy.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2019-03-11 22:21:59
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    > Obecnie ciagle jeszcze Idea - 3.2% dla nowych srodkow.
    > Bylo i 3.9 niedawno.

    3,2 również na koncie oszczędnościowym do 20kzl - można mieć 3 takowe
    a 3,4 _chyba_ jeszcze Getin daje dla nowych środków do 200kzl

    Pozdro

  • 29. Data: 2019-03-11 22:25:04
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-03-11 o 17:28, Szymon pisze:

    > Mój błąd. Powinienem napisać, iż odrzucam banki Czarneckiego.

    Skoro masz urazę ...
    Mnie nie przeszkadza, do limitu BFG ... baaardzo daleko ;)

    Pozdro

  • 30. Data: 2019-03-12 11:32:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    >Skoro masz urazę ...
    >Mnie nie przeszkadza, do limitu BFG ... baaardzo daleko ;)

    Tu jest inny numer - to dosc duze banki, BFG nie starczy.
    I ciekawe co wtedy wymysla ... nie mamy pana plaszcza i co pan nam
    zrobi ?

    Jesli nadzor nie spal, to nie powinno byc nieszczescia i Idea powinna
    miec wystarczajace aktywa, aby nieszczescia w calym systemie nie bylo,
    ale czy aby na pewno nie spal ?

    J.