  • 31. Data: 2019-03-12 12:59:23
    Temat: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2019-03-12 o 11:32, J.F. pisze:

    > Tu jest inny numer - to dosc duze banki, BFG nie starczy.
    > I ciekawe co wtedy wymysla ... nie mamy pana  plaszcza i co pan nam zrobi ?

    Zapewne niewiele mógłbym zrobić, jednak przy takim scenariuszu (BFG)
    poległo by zaufanie do wszystkich banków - i tu pytanie czy ich na to
    stać ;)

  • 32. Data: 2019-03-12 13:20:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    >Zapewne niewiele mógłbym zrobić, jednak przy takim scenariuszu (BFG)
    >poległo by zaufanie do wszystkich banków - i tu pytanie czy ich na to
    >stać ;)

    I co - kupisz dolary i bedziesz pod bielizna trzymal ?
    Czy sztabki zlota ?

    Stac ich - jeszcze z 10 lat sie beda chwalic, jakie to wazne wybrac
    solidny bank :-)
    A ze sie przy okazji uwolnia od skladki na BFG, to tylko dla nich
    lepiej :-)

    Pytanie raczej co na to rzad ... powie, ze nas to g* obchodzi, czy
    wspomoze z NBP
    (a prezes teoretycznie niezalezny od rzadu).

    Mysle, ze wspomoze, przy okazji cos tam moze jeszcze dla siebie ukreci
    ... i przyjdzie przeprosic Chrzanowskiego, bo dobrze chcial - umiescic
    swojego czlowieka w zarzadzie, ktory by pilnowal :-)
    I w dodatku wcale za niewygorowana pensje :-)

    J.

  • 33. Data: 2019-03-12 15:34:51
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2019-03-12 o 13:20, J.F. pisze:

> [...]
    > swojego czlowieka w zarzadzie, ktory by pilnowal  :-)
    > I w dodatku wcale za niewygorowana pensje :-)

    Ale zgryźliwiec z Ciebie ... ROTFL

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2019-03-12 15:42:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    >Ale zgryźliwiec z Ciebie ... ROTFL

    Realista, czyli optymista dobrze poinformowany :-)

    Mysle, ze rzadowi upadek BFG i zostawienie ludzi na lodzie bylby
    wybitnie nie na reke ... przed wyborami.
    A wraz z doplatą mozna przejąc nadzor, co akurak po linii PiS ... i
    moze nie takie glupie.
    Szczegolnie, jak sie bankom powie, ze wcale nie podatek, ale doplacic
    musza ... zgodnie zreszta z ustawa uchwalona jeszcze za PO :-)

    Ewentualne posadzenie Czarneckiego za defraudacje tez by sie wyborcom
    spodobalo :-)

    J.

  • 35. Data: 2019-03-12 19:41:37
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-11 o 22:25, Waldek pisze:

    > Skoro masz urazę ...
    > Mnie nie przeszkadza, do limitu BFG ... baaardzo daleko ;)

    Mam świadomość BFG, ale namawiano mnie w Idei na podejrzane produkty
    dużo wcześniej niż wybuchła afera z Getbackiem. Nie dałem się. Kto mi
    jednak gwarantuje, że następnym razem, gdy powiem "nie" oni nie usłyszą
    "tak"?

    24 grudnia złożyłem wypowiedzenie. Konto wraz z dostępem internetowym
    miało zostać zamknięte - według pracownika. Oczywiście nieprawda. Konto
    zamknięto, dostęp został. Tak mniej więcej po 3 wiadomościach
    ignorowanych (przez pocztę wewnętrzną) i kolejnej na email udało się
    ustalić na początku lutego, że pracownik wprowadził mnie w błąd i dostęp
    muszę osobno wypowiedzieć. No OK - wypowiedziałem 11 lutego. Do dziś (12
    marca) nadal działa... Miał działać miesiąc - pewnie znowu
    prawie-prawda. Poczekam jeszcze kilka dni i znowu będę do nich pisał. W
    każdym razie tak dziadowej obsługi jeszcze nie spotkałem. W świetle
    aresztowań w zarządzie i dziwnych zachowań właściciela, o których
    donoszą media - wolę umyć ręce niż czekać na BFG.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2019-03-12 21:00:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >znowu prawie-prawda. Poczekam jeszcze kilka dni i znowu będę do nich
    >pisał. W każdym razie tak dziadowej obsługi jeszcze nie spotkałem.

    Nie narzekaj, Lukas ... a chyba juz C-A, to mi rok konto zamykal.
    Nie poganialem, traktowalem jako ciekawostke.

    Santander karte kredytowa zamknal w miare sprawnie, ale:
    -dostaje pismo papierowe, ze trzeba uregulowac naleznosc do dnia X
    -dostaje info elektroniczne, ze trzeba uregulowac naleznosc do dnia Y
    -a w ogole naleznosc zawsze sam sobie sciagal ... w dniu Z

    Niby tylko pare dni roznicy ... a niesmak pozostaje :-)

    J.

  • 37. Data: 2019-03-13 00:29:55
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-03-12 o 21:00, J.F. pisze:

    > Nie narzekaj, Lukas ... a chyba juz C-A, to mi rok konto zamykal.
    > Nie poganialem, traktowalem jako ciekawostke.

    Mnie za to Krokodyl tak skutecznie konto zamknął/zablokował
    że po ponownym otwarciu 2 dni walczyłem aby odzyskać jego funkcjonalność :D

    Kilka lat temu w Getinie też przez kilka m-cy konto zamykałem.
    Teraz popierdółka Envelo - najpierw odmówili wykręcając się
    niezgodnością podpisu na wysłanym wniosku.
    Zleciłem to Krokodylowi (dyspozycja) - zamknęli ROR ale zostawili
    rachunek oszczędnościowy.
    I nie ma rady, trzeba będzie się jednak pofatygować osobiście ;)

    Pozdro

  • 38. Data: 2019-03-13 22:14:17
    Od: xbartx <x...@b...net>

    A jeszcze tak uściślę bo zrobiłem test. Ten limit to nie jest limit
    przelewu tylko limit operacji w danym dniu. Jeżeli w poniedziałek,
    wtorek, środę i czwartek zlecę max przelew 50k ale z datą przyszłą -
    piątek to w piątek bez problemu wyjdzie z konta przelew na 200k znaczy
    dokładnie to 4x50k. Taki urok.

    Xenocide

  • 39. Data: 2019-03-14 07:54:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Mar 2019 22:14:17 +0100, xbartx napisał(a):
> [...]
    > wtorek, środę i czwartek zlecę max przelew 50k ale z datą przyszłą -
    > piątek to w piątek bez problemu wyjdzie z konta przelew na 200k znaczy

    A jak z kolejnoscia przelewow ?

    Bo jesli jesli chce zlecic cztery przelewy na 30-go, ale pieniadze
    leza jeszcze na koncie oszczednosciowym ... ten wewnetrzny (nie ma
    limitu i nie wchodzi w limit) trzeba wprowadzic jako pierwszy, mozna
    jako ostatni, czy trzeba czuwac precyzyjnie do godziny 0:01 ?

    J.

  • 40. Data: 2019-03-14 20:25:05
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 3/14/19 7:54 AM, J.F. wrote:

> [...]
    > limitu i nie wchodzi w limit) trzeba wprowadzic jako pierwszy, mozna
    > jako ostatni, czy trzeba czuwac precyzyjnie do godziny 0:01 ?

    Nie mam pojęcia i nie testowałem. Po prostu sprawdziłem tylko czy
    wyjdzie, więcej niż jeden przelew zlecony z datą przyszłą - wyjdzie.
    Jakby ktoś np się tak urządził, że dostał jakąś większą sumę a nie chce
    mu się latać po oddziałach to może zrobić zlecenie stałe co jeden dzień.

    Xenocide