  • 1. Data: 2019-03-06 22:07:18
    Temat: Curve & Revolut
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie natury techniczno-logicznej
    tj. mezaliansu curvy z rewolwerem :D
    Gdy dodaje się karte płatniczą do curvy należy określić jej walute.
    I tu pytanie o revoluta który może być "wielowalutowy"
    -jeśli dodam revoluta z oznaczeniem PLN a zapłacę curvą np. w strefie
    euro, to pociągnie z revoluta euro czy curva przewalutuje i wyciągnie
    złotówki z revoluta ?
    I w drugą stonę - jeśli określę że waluta revoluta jest euro
    to płacąc curvą w strefie euro pociągnie euro z karty ?

    Może ktoś już ćwiczył takie połączenie w kraju i/lub za granicą ?

    Pozdro

  • 2. Data: 2019-03-07 11:48:48
    Temat: Re: Curve & Revolut
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-03-06, Waldek <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > -jeśli dodam revoluta z oznaczeniem PLN a zapłacę curvą np. w strefie
    > euro, to pociągnie z revoluta euro czy curva przewalutuje i wyciągnie

    Curve obciąży w takiej walucie w jakiej zaznaczysz (czyli będziesz miał
    EUR -> PLN (zrobione przez Curve), a potem już revolut dostanie PLN,
    a co z tym zrobi to zależy od tego co masz na koncie (jak PLNy,
    to pociągnie PLNy, jak masz EUR, to przewalutuje te EUR do PLN).

    Ja mam dwie karty revoluta dodane, jedną jako USD, drugą jako EUR
    i to mo generalnie rozwiązuje problem. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2019-03-07 12:40:07
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    >
    > Ja mam dwie karty revoluta dodane, jedną jako USD, drugą jako EUR
    > i to mo generalnie rozwiązuje problem. :)

    OK - dzięki
    Pytałem z czystej ciekawości, bo revolutem "fizycznym"
    też można pyknąć bez większego problemu ;)
    Natomiast podpinając go do Curvy, trzeba pamiętać o ustawieniu waluty
    inaczej przewalutuje Curva - bądź revolwer (jeśli braknie środków w
    określonej walucie w magazynku)