  • 51. Data: 2019-03-18 22:07:14
    Temat: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 3/18/19 6:11 PM, s...@g...com wrote:

    > Widac nie rozumiesz jak dziala i po co jest system ograniczen.
    > Jest on po to aby jak najmniej pieniedzy dalo sie wyprowadzic z konta.

    Kolejny mądry. W Millenium byłeś na praktykach czy jak? ;)
    System bankowy to nie jest jakaś gra albo inna ruletka, tego się po
    prostu używa i wykonuje operację według uznania. Jak dla mnie nie może
    być w systemie bankowym coś takiego jak nieudana próba (no może poza
    próbą logowania albo zmiany hasła), bo niby jak? Mam na koncie 1000 zł,
    nie mam żadnego debetu, kredytu ani nic takiego i chcę przelać 1500 zł i
    co system mi zaliczy nieudaną próbę? Przecież mamy XXI w. o ile się
    dobrze orientuję.

    Dostałem od kolejnej osoby kolejną odpowiedź znaczy kolejną wizję by
    Mille cytuję:

    "w odniesieniu do Pana zgłoszenia uprzejmie informuję, że limit główny
    stanowi dzienny limit transakcji możliwych do wykonania poprzez system
    Millenet. W poczet Limitu głównego wliczone zostają również transakcje
    zlecone z datą przyszłą oraz takie, *które nie zostały przyjęte przez
    system z powodu błędnych danych*. W dniu 15-03-2019 zlecił Pan przelew"

    Normalnie jak na wojnie w tym Mille. Reasumując 15 zleciłem przelew i
    poszedł i doszedł tego samego dnia, 16tego nie mogłem bo limit, 17ego o
    dziwno mogłem i poszedł a dzisiaj 18ego znowu nie mogłem bo limit.
    Bankowego Nobla bym im przyznał bez chwili zastanowienia.

    Xenocide

  • 52. Data: 2019-03-22 19:24:56
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-18 o 22:07, xbartx pisze:

> [...]
    > dziwno mogłem i poszedł a dzisiaj 18ego znowu nie mogłem bo limit.
    > Bankowego Nobla bym im przyznał bez chwili zastanowienia.

    Jeszcze jedna ciekawostka... Mille ma ciekawe promocje na KO, ale po jej
    uruchomieniu działa tylko przez 3 miesiące na nowe środki. Potem można
    przystąpić do kolejnej. Aż chciałoby się przed końcem obecnej
    wyprowadzić środki jednym przelewem zerując konto, kolejnego dnia
    zakładam byłby dzień badania stanu, w następnym środki wracają jako
    "nowe" i kolejne 3 miesiące promocja się nalicza. Tutaj niestety limit
    mocno blokuje.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2019-03-22 21:48:35
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-03-22 o 19:24, Szymon pisze:

> [...]
    > zakładam byłby dzień badania stanu, w następnym środki wracają jako
    > "nowe" i kolejne 3 miesiące promocja się nalicza. Tutaj niestety limit

    Już "prawie" nie blokuje bo limit spadł z 200 do obecnie 100k
    a jak obetną do 50k... to problem całkowicie zniknie :Q

  • 54. Data: 2019-03-25 17:43:33
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 3/22/19 7:24 PM, Szymon wrote:

> [...]
    > zakładam byłby dzień badania stanu, w następnym środki wracają jako
    > "nowe" i kolejne 3 miesiące promocja się nalicza. Tutaj niestety limit

    Według tego co przerobiłem to da się tak ustawić, że przez kolejne dni
    zlecam przelewy z datą przyszłą i potem jednego dnia ustawiam przelew z
    datą przyszłą z KO > ROR i w teorii powinno zadziałać ale w praktyce
    głowy nie dam. Znaczy więcej niż jeden przelew na 50k na pewno wyjdzie
    jednego dnia ale nie wiem czy przelew między własnymi rachunkami idzie
    szybciej niż przelew na zewnątrz. Na logikę na pewno tak, ale Mille i
    logika to tutaj może być różnie ;)

    Xenocide

  • 55. Data: 2019-03-29 17:22:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" q7b0fm$21j$...@n...news.atman.pl

    > Według tego co przerobiłem to da się tak ustawić, że przez kolejne dni zlecam
    przelewy z datą przyszłą

    Ponoć warto nieco zróżnicować takie zlecenia, bo
    kilka na tę samą kwotę Mille potrafi potraktować
    jako jeden.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    - 17 marca ZUS spał bez ostrzegania
    - z 17 na 18 bm. spał zgodnie z harmonogramem
    - teraz śpi...
    - bodajże 11 marca br. byłem w ZUSie -- ,,system'' wtedy też spał...

    [ja akurat także spałem 11 marca, bo byłem tak schorowany,
    że z trudem łapałem kontakt ze światem, ale że nie ja
    wyznaczyłem termin i nie miałem pewności co do tego,
    czy dostanę usprawiedliwiające moja nieobecność zwolnienie
    od lekarza rodzinnego -- wolałem stawić się w ZUSie na
    wezwanie; zwolnienie otrzymałem 14 bm. -- bo ,,na gwałt''
    potrzebowałem skierowania na badanie krwi i skierowania
    (akurat tu już bez gwałtu) do specjalisty]

  • 56. Data: 2019-03-30 00:19:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q7lgns$gul$...@n...news.atman.pl

    > - 17 marca ZUS spał bez ostrzegania
    > - z 17 na 18 bm. spał zgodnie z harmonogramem
    > - teraz śpi...
    > - bodajże 11 marca br. byłem w ZUSie -- ,,system'' wtedy też spał...

    + - 27 marca ZUS spał bez ostrzegania
    + - z 27 na 28 bm. spał zgodnie z harmonogramem

    Terminem składania deklaracji jest 15 dzień miesiąca -- zaczynam
    zwykle właśnie ~27 dnia miesiąca, aby zdążyć... Gdybym zaczynał
    po 10 dniu -- raczej ;) bym spóźniał się...

    --