  • 1. Data: 2019-03-02 15:39:12
    Temat: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jak wy spłacaliście? Pastwiliście się nad kredytem czy bez emocji?
    Klik klik i już?

    Ja się przyznam, że nie oparłem się tej przyjemności i podsuwałem co
    datę spłaty barany wypchane siarką aż harmonogram pokazał rata
    miesięczna 10zł, odsetki 1,75zł ;)

    Ale nie będę taki i nie będę teraz robił wpłat w okienku na 12zł ;)
    Po za tym kredytobiorco nie wierz bankowi jak wściekłemu psu.

    Czy banki mają siły specjalne szybkiego reagowania wykrywające zamiar
    spłaty kredytu? Red Alert!!! tracimy barana do strzyżenia alert alert
    bieganina po korytarzach, okładają kanapki, wychodzą z allegro,
    bonprixa, zalando ....

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2019-03-02 15:45:25
    Temat: Re: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Od: ń <k...@t...sie>

    Opłaty za wpis i wykreślenie hipoteki mają podrożeć.

    -----

  • 3. Data: 2019-03-02 15:47:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ń pisze tak:

    > Opłaty za wpis i wykreślenie hipoteki mają podrożeć.

    hehe

    a opłaty za oddychanie?

  • 4. Data: 2019-03-02 16:00:31
    Od: ń <k...@t...sie>

    Rzecznik prasowa P0 stanowczo zdementowała, jakoby opłata za oddychanie w ich
    programie gospodarczym była ustalona w kwocie 200 zł.

    -----

  • 5. Data: 2019-03-02 21:03:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Obecne obietnice pis - oddychanie 1k zł rocznie dla każdego obywatela.

  • 6. Data: 2019-03-02 22:07:24
    Od: ń <k...@t...sie>

    I mnie to bardziej odpowiada niż "Germinal" cfaniaków z P0.

    -----

  • 7. Data: 2019-03-03 11:47:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Mar 2019 12:03:44 -0800 (PST), w
    <6...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Obecne obietnice pis - oddychanie 1k zł rocznie dla każdego obywatela.

    Oj tam, oj tam.

    Ale podoba mi się zagrywka z 1100+ dla emeryta.
    Okazało się, że rząd obniżył roczną waloryzację emerytur z proponowanych 3,2%
    na 2,8% (to chyba już nawet poniżej poziomu inflacji).
    Dlaczego 0,4%? Bo akurat taka obniżka daje 1100zł oszczędności rocznej od 1
    szt. emeryta.

    Piękny kant :))

  • 8. Data: 2019-03-03 17:09:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-03-03 o 12:47, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 2 Mar 2019 12:03:44 -0800 (PST), w
    > <6...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski

> [...]
    > na 2,8% (to chyba już nawet poniżej poziomu inflacji).
    > Dlaczego 0,4%? Bo akurat taka obniżka daje 1100zł oszczędności rocznej od 1

    Te 1100 to brutto. Emeryt dostanie ok.888 zł.

    --
    animka

  • 9. Data: 2019-03-03 17:11:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-03-03 o 12:47, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 2 Mar 2019 12:03:44 -0800 (PST), w
    > <6...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski

> [...]
    > na 2,8% (to chyba już nawet poniżej poziomu inflacji).
    > Dlaczego 0,4%? Bo akurat taka obniżka daje 1100zł oszczędności rocznej od 1

    Jak Marcinkiewicz dał kiedyś po 300 zł (i chyba za to go wyrzucili) to
    bez podatku.

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-03-03 17:43:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Coś mi nie wychodzi z matematyki.
    Jeśli 0,4% rocznej średniej emerytury to 1100zł, to 100% to roczna to 275k,
    miesięcznie prawie 23k.
    Więc przynajmniej jedno zero mniej.