  • 1. Data: 2019-03-05 22:29:55
    Temat: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Ja wiem, że teraz przez chwilę nieuwagi można łatwo dać sobie konto
    wyczyścić ale balans między bezpieczeństwa a używalnością powinien być
    zachowany. Dzisiaj przerobiłem w Mille temat przelewu przez Internet i
    co się okazało - max 50k pln a jak chcesz większy to musisz do oddziału
    zasuwać i opłata 8 zł. To już za te 8 zł chciałbym aby móc zlecić
    przelew internetowo i niech dzwonią aby go potwierdzić. Jak ktoś ma np
    do przelanie 200k albo lepiej to musi się przez 4 dni logować dzień w
    dzień - dlaczego? Nie da się ustawić przelewu z przyszłą datą znaczy da
    się ale jakiś geniusz wymyślił w Mille, że 50k to całkowity limit
    operacji na wszystkie machinacje na koncie. No generalnie do konta nic
    nie mam, aplikacja w telefonie działa ok, BLiK fajna sprawa i karty
    nosić ze sobą nie trzeba ale te przelewy to ich skreślają.

    Xenocide

  • 2. Data: 2019-03-05 22:40:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >musisz do oddziału zasuwać i opłata 8 zł. To już za te 8 zł chciałbym
    >aby móc zlecić przelew internetowo i niech dzwonią aby go

    Przelewasz 200k i skapisz 8 zl ? :-)

    Jeszcze mozna zlecic przez telefon, limit 80k.

> [...]
    >generalnie do konta nic nie mam, aplikacja w telefonie działa ok,
    >BLiK fajna sprawa i karty nosić ze sobą nie trzeba ale te przelewy to

    Skoro klienci ich nie skreslili, to widac im to nie przeszkadza.
    Pewnie nigdy nie widzieli nawet 60k, to im nie przeszkadza :-)

    Ale faktycznie wk*.
    Tylko ze limity juz chyba wszystkie banki wprowadzily.

    J.

  • 3. Data: 2019-03-05 23:21:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-03-05 o 22:40, J.F. pisze:

> [...]

    jak często robisz takie przelewy? mnie się zdarza, ale Mille pod tym
    kątem jest debilne i nic tego nie zmieni

    w każdym razie mają więcej plusów niż minusów

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2019-03-05 23:37:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" q5mpoj$hv$...@n...news.atman.pl

    > się ale jakiś geniusz wymyślił w Mille,
    > że 50k to całkowity limit

    Nie można zlecić z odroczeniem 50 kpln dziś,
    50 jutro itd. -- wszystko na konkretny dzień?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2019-03-06 00:07:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Przelewasz 200k i skapisz 8 zl ? :-)

    Jak widać, przeczytanie jednego(!) zdania ze zrozumieniem przekracza
    możliwości niektórych. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2019-03-06 07:41:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ze skrajności - santander 25k (+10k dla zaufanych).
    mBąk i pekao - duuuuużo dziewiątek :)
    A jaka była procedura, żeby te dzuewiątki ustawić w db...

  • 7. Data: 2019-03-06 08:09:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Mar 2019 22:41:14 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Ze skrajności - santander 25k (+10k dla zaufanych).
    > mBąk i pekao - duuuuużo dziewiątek :)

    mbank ostatnio obnizyl limity ... ale mozna je sobie podniesc.

    J.

  • 8. Data: 2019-03-06 09:50:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jeszcze a propos robienia dużych przelewów z milka - pierwszy na 10k pójdzie, ale
    następne są już zatrzymywane do potwierdzenia telefonicznego. Szczególnie "miłe" jest
    to, gdy robi się je krótko przed godziną graniczną, bo "oczywiście" czas złożenia to
    nie czas wyklikania, tylko czas potwierdzenia przez telefon. A zadzwonią jak
    zadzwonią - na szczęście można zadzwonić samemu i kazać to popchnąć (tylko trzeba
    pamiętać cyfrowy login - na szczęście jak się poda alias, to cyfrowy podadzą).

    citek też ma max. 50k dziennie.
    I weź tu z takiej popierdółki zapłać za mieszkanie.
    Nawet krokodyl pozwala ustawić "bez limitu" (choć domyślnie robią sobie głupie żarty
    i ustawiają 1k).
    Może nie jest to kupowanie biżuterii z wyjmowanie po "wiecznie powracającej" złotówce
    z kieszeni, albo te 750zł w groszakach, które ostatnio przyniósł gość do kasy sądu,
    ale zmęczyć może.

  • 9. Data: 2019-03-06 11:46:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >Szczególnie "miłe" jest to, gdy robi się je krótko przed godziną
    >graniczną, bo "oczywiście" czas złożenia to nie czas wyklikania,

    Ale mozna na drugi dzienzlozyc kolejny czy limit wykorzystany ? :-)

    >citek też ma max. 50k dziennie.
    >I weź tu z takiej popierdółki zapłać za mieszkanie.

    Bo za mieszkanie przelewa bank - z kredytu :-)

    Tydzien i zaplacisz.
    Albo profilaktycznie do dwoch bankow rozlozyc, to w 3 dni :-)

    Albo sie przespacerowac do oddzialu - raz na 10 lat mozna

    J.

  • 10. Data: 2019-03-06 19:00:36
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-05 o 22:40, J.F. pisze:

    > Przelewasz 200k i skapisz 8 zl ? :-)

    Często problemem jest dotarcie do oddziału w godzinach jego
    działalności. Jeśli mieszkasz w Szczecinku (40.000 ludności), Stalowej
    Woli (60.000 ludności) czy Chełmie (64.000) to masz 120-140 km w dwie
    strony do najbliższego oddziału. Policz czas, paliwo i urlop bezpłatny w
    pracy, aby zdążyć w godzinach pracy oddziału, a okaże się, że to nie
    jest tylko 8 zł.

    --
    Pozdrawiam