  • 11. Data: 2019-03-06 19:04:02
    Temat: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-05 o 23:21, RobertS pisze:

    > jak często robisz takie przelewy? mnie się zdarza, ale Mille pod tym
    > kątem jest debilne i nic tego nie zmieni

    Bardzo często. To nie tylko kwestia zakupów za takie kwoty, ale np.
    zakładania lokat w innych bankach czy optymalizacji kont oszczędnościowych.

    Limit obowiązuje także dla walut. Czyli przelejesz niewiele więcej niż
    10.000 EUR czy USD. Przy czym jest to jeden limit. Innymi słowy, jeśli
    puszczasz 50.000 do innego banku (np. na KO czy lokatę) to waluty tego
    dnia już nie wyślesz.

    > w każdym razie mają więcej plusów niż minusów

    Tak, zgadzam się.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2019-03-06 19:08:54
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-06 o 11:46, J.F. pisze:

    > Ale mozna na drugi dzienzlozyc kolejny czy limit wykorzystany ? :-)

    Ten system w ogóle jest dziwny. Gdy mam 0 na rachunku bieżącym to nie
    mogę zlecić przelewu z datą przyszłą z powodu braku środków. Ale jeśli
    na koncie jest 1 zł. to już mogę na pojutrze zlecić przelew np. na
    20.000 zł (zakładając, iż np. pojutrze na konto trafią pieniądze z lokaty).

    > Albo sie przespacerowac do oddzialu - raz na 10 lat mozna

    W innym poście podałem przykłady miast ok. 60.000 ludności, gdzie taki
    spacer to ok. 130 km w dwie strony. Szybko biegnij, by zdążyć przed
    zamknięciem ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-03-06 19:10:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup

    >W innym poście podałem przykłady miast ok. 60.000 ludności, gdzie
    >taki spacer to ok. 130 km w dwie strony. Szybko biegnij, by zdążyć
    >przed zamknięciem ;-)

    No to po co bylo tam konto otwierac ?

    Wylac pieniadze, zamknac :)

    J.

  • 14. Data: 2019-03-06 19:13:25
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-03-05, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > jak często robisz takie przelewy? mnie się zdarza, ale Mille pod tym
    > kątem jest debilne i nic tego nie zmieni

    Na rachunkach firmowych też mają takie limity?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 15. Data: 2019-03-06 19:13:56
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-03-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > No to po co bylo tam konto otwierac ?

    Pewnie dla 200 złotowego bonusa ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 16. Data: 2019-03-06 19:17:28
    Od: szsz <s...@a...pl>

    W dniu 2019-03-05 o 22:29, xbartx pisze:

    > Ja wiem, że teraz przez chwilę nieuwagi można łatwo dać sobie konto
    > wyczyścić ale balans między bezpieczeństwa a używalnością powinien być
    > zachowany. Dzisiaj przerobiłem w Mille temat przelewu przez Internet i
    > co się okazało - max 50k pln a jak chcesz większy to musisz do oddziału
    [...]

    Sie niedawno zapytalem kiedy to zmienia to mi odpisali że pracują nad
    podniesiem limitów ale nie ma terminu wprowadzenia zmiany

    s.

  • 17. Data: 2019-03-06 22:30:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-03-06 o 19:17, szsz pisze:

    > Sie niedawno zapytalem kiedy to zmienia to mi odpisali że pracują nad
    > podniesiem limitów ale nie ma terminu wprowadzenia zmiany
    >
    > s.

    miałem tak konto -naście lat temu i limit wynosił wtedy 30kzł, obecnie
    50kzł, prawdopodobnie nie dam rady doczekać kiedy będzie chociaż z 300kzł...

    mogą dzwnonić, weryfikować, ale niech się wreszcie da przelać większą
    kwotę bez wizyty w placówce

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2019-03-07 08:36:10
    Od: travis <t...@o...pl>

    On 05.03.2019 22:29, xbartx wrote:

> [...]
    > zasuwać i opłata 8 zł. To już za te 8 zł chciałbym aby móc zlecić
    > przelew internetowo i niech dzwonią aby go potwierdzić. Jak ktoś ma np
    > do przelanie 200k albo lepiej to musi się przez 4 dni logować dzień w
    > dzień - dlaczego? Nie da się ustawić przelewu z przyszłą datą znaczy da
    > się ale jakiś geniusz wymyślił w Mille, że 50k to całkowity limit
    > operacji na wszystkie machinacje na koncie. No generalnie do konta nic
    > nie mam, aplikacja w telefonie działa ok, BLiK fajna sprawa i karty
    > nosić ze sobą nie trzeba ale te przelewy to ich skreślają.

    Można się wkurzyć.. Miałem przypadek jak chciałem kupić samochód...
    robię u klienta przelew a tutaj zonk :((( no i teraz gdzie najbliższy
    oddział i naginanie do oddziału...i cały dzień w plecy...

  • 19. Data: 2019-03-07 11:32:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 08:36:11 UTC+1 użytkownik travis napisał:

    > Można się wkurzyć.. Miałem przypadek jak chciałem kupić samochód...
    > robię u klienta przelew a tutaj zonk :((( no i teraz gdzie najbliższy
    > oddział i naginanie do oddziału...i cały dzień w plecy...

    To drogą bryką (tym bardziej, że z drugiej ręki) się wozisz...
    Chyba że to była jakaś ciężarówka.

  • 20. Data: 2019-03-07 20:35:04
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 3/6/19 10:30 PM, RobertS wrote:

> [...]
    > 300kzł...
    >
    > mogą dzwnonić, weryfikować, ale niech się wreszcie da przelać większą

    No jest to upierdliwe i w aktualnych czasach trochę śmieszne, no ale cóż
    tak mają i co im zrobisz.

    Xenocide