  • 1. Data: 2019-03-04 16:14:09
    Temat: Czeki blik w ST
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ostatnio narzekałem, że żaden bank nie umożliwia wystawiania czeków blik w
    "komputerowym" ST - jedynie na apkach.
    I że jedynie ing pozwala na generację kodu blik w ST.

    A tu dziś niespodzianka - przypadkiem w santanderze trafiłem właśnie na możliwość
    tworzenia czeków blik w ST - czyli nie trzeba mieć urządzenia z androidem :)

    Czepić można się jedynie tego, że max. czas ważności czeku to 72h - ale chyba nigdzie
    i tak nie ma dłuższych - oraz maksymalnych limitów blik - (przede wszystkim) 3k
    wypłat z bankomatów oraz 10k zakupów dziennie (tego to pewnie i tak nikt nie osiągnie
    przy skali akceptowalności).

  • 2. Data: 2019-03-04 19:57:10
    Temat: Re: Czeki blik w ST
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > maksymalnych limitów blik - (przede wszystkim) 3k wypłat z bankomatów oraz 10k
    zakupów dziennie (tego to pewnie i tak nikt nie osiągnie przy skali akceptowalności)

    Kilka dni temu Biedronka ogłosiła statystyki użycia BLIK w ich sklepach.
    Wypada niecałe 1,5 raza dziennie na sklep, ale nie to jest ważne -
    rekord to 10400 zł
    http://www.biedronka.pl/pl/news,id,1296,title,biedro
    nke-w-mig-opanowal-blik

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2019-03-04 21:38:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
    W dniu 04.03.2019 o 16:14, Dawid Rutkowski pisze:

    >Kilka dni temu Biedronka ogłosiła statystyki użycia BLIK w ich
    >sklepach. Wypada niecałe 1,5 raza dziennie na sklep, ale nie to jest
> [...]

    Dalo sie limit przekroczyc ?

    Statystyki moga dzis skoczyc - w BZ karty nie dzialaly ... a blik tak.

    J.

  • 4. Data: 2019-03-04 22:13:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-04 o 21:38, J.F. pisze:

    > Statystyki moga dzis skoczyc - w BZ karty nie dzialaly ... a blik tak.

    Co to jest BZ?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2019-03-04 23:03:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 21:39:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    onke-w-mig-opanowal-blik

    > Dalo sie limit przekroczyc ?

    To są limity z kupala - w innych bankach mogą być wyższe.

    > Statystyki moga dzis skoczyc - w BZ karty nie dzialaly ... a blik tak.

    O, a ja zapłaciłem, może jeszcze przed awarią, było ok. 10:20.
    Potem rzeczywiście karty nawet poznikały z ST, nie było też widać tej blokady z
    10:20, a było on-line.

  • 6. Data: 2019-03-04 23:06:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 19:57:14 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:
> [...]
    >
    > Kilka dni temu Biedronka ogłosiła statystyki użycia BLIK w ich sklepach.
    > Wypada niecałe 1,5 raza dziennie na sklep, ale nie to jest ważne -

    To mnie zażyli ;>
    Ciekawe, co kupił - chyba że było tego po prostu 10 wózków ;>
    Nie podali sum z 2. i 3. miejsca :(

    A te 1,5 razy na sklep - to mamy już 3k biedronków w PL?
    Sądziłem że 500...
    Fajną mają numerację - są 4 cyfry, ostatnia wygląda na kontrolną.