  • 1. Data: 2013-01-05 09:20:57
    Temat: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Odbiło mi, żeby założyć lokaty w Meritum.

    30 grudnia.
    Składam wniosek. Przychodzi mail, że ze względu na niezgodność danych
    wniosek mój nie został zatwierdzony i wymaga uzgodnień telefonicznych.
    Dzwonię. Miła pani informuje mnie, że niezgodność polega na tym, że ja w
    swoim adresie wpisuję kod pocztowy z myślnikiem, a oni mają bez
    myślnika. Ok, wniosek przepchnięty ręcznie.

    Ale myślę sobie, że założę jeszcze jedną lokatę. Składam wniosek,
    powtórka z rozrywki, że niezgodność. Dzwonię. Miła pani informuje mnie,
    że niezgodność polega na tym, że wpisałem we wniosku taki sam numer
    telefonu komórkowego jak i stacjonarnego.
    Informuję miłą panią, że we wniosku internetowym jest tylko jedna prośba
    o telefon kontaktowy i jedno okienko, gdzie można wpisać tylko JEDEN
    RAZ dziewięć cyferek. I ja wpisałem tam 9 cyferek mojej komórki, a
    stacjonarki w ogóle nie posiadam. Więc nie wiem jakim cudem system
    twierdzi, że ja wpisałem jeden numer telefonu w dwóch pozycjach, jako
    komórkowy i stacjonarny. Pani nie rozumie, ale przepycha wniosek ręcznie.

    2 stycznia, środa.
    Pierwszym eliksirem pcham pieniądze do Meritum na dwie lokaty.
    Mija środa. Nic.
    Mija czwartek. Nic.
    Mija piątek. Zero odzewu w postaci potwierdzenia założenia lokaty.

    Piątek wieczór. Dzwonię. Miła pani informuje mnie, że doszły do nich
    moje pieniądze, ale nie mogą mi wystawić i wysłać potwierdzenia, bo
    system mówi "nie" i nic na to nie poradzą.

    Jest sobota, pieniędzy nie mam. Potwierdzenia założenia lokaty nie mam.
    Więc na tą chwilę bank wziął moje pieniądze i odmawia potwierdzenia tego
    faktu. Jak mam to traktować? Jako zabór mienia?

    Ale mają tam burdel.
    A w regulaminie lokat piszą:

    "6. Po wpływie środków na rachunek określony w Potwierdzeniu złożenia
    dyspozycji, Bank najpóźniej następnego Dnia roboczego zakłada Lokatę
    oraz odsyła Posiadaczowi Potwierdzenie. Dniem zawarcia Umowy lokaty jest
    dzień określony w Potwierdzeniu jako rozpoczęcie okresu deponowania."

    Ciekawe czy system zechce oddać pieniądze po zakończeniu lokaty.

  • 2. Data: 2013-01-05 10:49:45
    Temat: Re: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Ja chcialem skorzystac z darmowej stowki za zalozenie konta z fejsowego
    wniosku ale niestety umowe i hasla i loginy wyslali na moj stary email ktory
    mieli w systemie a nie na ten podany we wniosku i tez niestety reklamacja
    ale czekam na wyjasnienie i od razu likwiduje tak bezpieczne sa tam nasze
    dane

  • 3. Data: 2013-01-05 13:16:32
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 5 Sty, 10:49, "kowtow" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > ale czekam na wyjasnienie i od razu likwiduje tak bezpieczne sa tam nasze

    Ja również i w umowie mam napisane że login i hasło takie jak
    wcześniej. Zalogować się nie da. Infolinia twierdzi że mój login
    został przydzielony innej osobie, reklamacja złożona, na rozpatrzenie
    10 dni, dzwonie 9 dnia wieczorem i pytam czy reklamacja już
    rozpatrzona, na co pani - na rozpatrzenie mamy 10 dni więc proszę
    czekać do końca 10 dnia (do północy).

  • 4. Data: 2013-01-05 15:03:59
    Temat: Re: Meritum, bank na korbk?. Szlag trafi? pieni?dze.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > 10 dni, dzwonie 9 dnia wieczorem i pytam czy reklamacja już
    > rozpatrzona, na co pani - na rozpatrzenie mamy 10 dni więc proszę

    Przy poprzedniej promocji ROR-u: 100 zł za założenie +30zł za podpisanie
    w placówce, zapomnieli oczywiście zapłacić te 30 złotych. Złożyłem
    reklamację. Po upłynięciu terminu i braku odpowiedzi na reklamację
    zadzwoniłem na infolinię.
    Godz. 15.40 dzwonię, pytam o powód nierozpatrzenia reklamacji w
    terminie. Pani szuka, sprawdza, klika coś tam i po chwili mówi: Jak to
    nie rozpatrzona? Rozpatrzona, i wysłana odpowiedź.

    - Ź l e p a n s p r a w d z a ł p o c z t ę.

    Loguję się ekspresowo do poczty i sprawdzam. Jest!!!!!!!
    Ale wysłana o 15.42 w trakcie naszej rozmowy. Czyli klasyczna ściema,
    bank na korbkę.
    Albo może jeszcze inaczej. Klientowi wysłać odpowiedź o pozytywnym
    rozpatrzeniu dopiero jak się będzie upominał. Jak się nie upomni,
    zapomni, to 3 dychy się mu nie da.

    Straszna bucówa, oczywiście ROR już wypowiedziany.

  • 5. Data: 2013-01-05 15:44:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    wiatrak napisał(a) :
    > Odbiło mi, żeby założyć lokaty w Meritum.
    > Ale mają tam burdel.

    Mer(de)itum i wszystko jasne ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2013-01-05 16:13:40
    Od: b...@w...pl

    W dniu sobota, 5 stycznia 2013 15:03:59 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

> [...]
    >
    > zapomni, to 3 dychy się mu nie da.
    >

    > Straszna bucówa, oczywiście ROR już wypowiedziany.

    u mnie podpobnie, przy czym odpowiedzieli na reklamacje elektronicznie informując, że
    przeciez wyplacili... no tak, ale dosłownie zaraz przed wysłaniem do mnie odpowiedzi.
    Jakbym sie nie upomnial, to bym nie dostał...

  • 7. Data: 2013-01-05 19:19:13
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 5 Sty, 16:13, b...@w...pl wrote:

    > u mnie podpobnie, przy czym odpowiedzieli na reklamacje elektronicznie informując,
    że przeciez wyplacili... no tak, ale dosłownie zaraz przed wysłaniem do mnie
    odpowiedzi. Jakbym sie nie upomnial, to bym nie dostał...

    Na początku lubiłem ich za to, że można było wysyłać zapytania w
    serwisie transakcyjnym, a odpowiedź przychodziło szybko i była
    konkretna.

    A ostatnio wygląda to tak:

    ===
    JA: Witam, pytanie dotyczy polisolokaty. Proszę o informację o której
    godzinie muszą być zapewnione środki na rachunku by system przelał je
    do ubezpieczyciela?

    BANK: W odpowiedzi na korespondencję z dnia 02.01.2013 r., uprzejmie
    informuję, iż w celu założenia Polisolokaty Meritum należy zapewnić
    środki na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym przed złożeniem
    wnosku o ww. produkt.

    JA: Uprzejmie informuję, że taka odpowiedź to bzdura. Już pomijając,
    że regulamin stanowi, że środki należy zapewnić w ciągu 7 dni po dniu
    złożenia deklaracji przystąpienia, to w dodatku nie o to pytałem.
    Pytałem o której godzinie system będzie próbował pobrać środki
    pierwszy raz, czyli w kolejnym dniu roboczym po dniu złożenia
    deklaracji, ale o której godzinie?

    BANK: W odpowiedzi na korespondencję z dnia 02.01.2013 r., uprzejmie
    informuję, iż z przyczyn leżących po stronie Banku w wiadomości z dnia
    02.01.2013 r., zostały zawarte nieprawidłowe informacje związane z
    terminem wpłaty środków na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w
    celu zasilenia Polisolokaty Meritum.

    W związku z powyższym, proszę przyjąć przeprosiny za zaistniałą
    sytuację oraz wynikające z niej niedogodności.

    Jednocześnie informuję, iż od dnia złożenia Deklaracji Przystąpienia,
    Bank w ciągu 7 dni pobierze z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    kwotę w ciężar kosztu objęcia ochroną ubezpieczeniową.

    Ponadto, Bank nie pobiera środków z rachunku w określonych godzinach
    tylko we wskazanych dniach, tj. powyżej.
    ===

    Czaicie! Bank nie pobiera środków o określonej godzinie, tylko pobiera
    całymi dniami :) Oczywiście prawda jest taka, że pobiera między
    księgowaniem pierwszej sesji, a wyjściem drugiej sesji. Ale takim
    bankierom to ja już podziękowałem za pomoc...

    Kolejny bank o obsłudze na poziomie mBanku, czyli trzy różne
    odpowiedzi na to samo pytanie, tylko że żadna nie jest prawdą...

  • 8. Data: 2013-01-06 02:13:59
    Temat: Re: Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" kc9bsv$l7i$...@n...news.atman.pl

    > w placówce, zapomnieli oczywiście zapłacić te 30 złotych. Złożyłem

    IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-01-06 10:46:50
    Od: Ludwik <r...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 02:13:59 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "wiatrak" kc9bsv$l7i$...@n...news.atman.pl

    > IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

    Mnie wypłacili 30 zł premii za otwarcie konta w placówce, choć nie brałem udziału w
    tej promocji.
    Konto otwierałem wiele wiele miesięcy wcześniej.
    Widać, że równowaga w przyrodzie musi być :-)

  • 10. Data: 2013-01-06 10:59:11
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

    Potwierdzam dwa konta dwie reklamacje