eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze. › Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
    Date: Sat, 05 Jan 2013 09:20:57 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <kc8npi$1ac$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-64-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1357374066 1356 87.206.64.9 (5 Jan 2013 08:21:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jan 2013 08:21:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    X-Antivirus: avast! (VPS 130104-1, 2013-01-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585191
    [ ukryj nagłówki ]

    Odbiło mi, żeby założyć lokaty w Meritum.

    30 grudnia.
    Składam wniosek. Przychodzi mail, że ze względu na niezgodność danych
    wniosek mój nie został zatwierdzony i wymaga uzgodnień telefonicznych.
    Dzwonię. Miła pani informuje mnie, że niezgodność polega na tym, że ja w
    swoim adresie wpisuję kod pocztowy z myślnikiem, a oni mają bez
    myślnika. Ok, wniosek przepchnięty ręcznie.

    Ale myślę sobie, że założę jeszcze jedną lokatę. Składam wniosek,
    powtórka z rozrywki, że niezgodność. Dzwonię. Miła pani informuje mnie,
    że niezgodność polega na tym, że wpisałem we wniosku taki sam numer
    telefonu komórkowego jak i stacjonarnego.
    Informuję miłą panią, że we wniosku internetowym jest tylko jedna prośba
    o telefon kontaktowy i jedno okienko, gdzie można wpisać tylko JEDEN
    RAZ dziewięć cyferek. I ja wpisałem tam 9 cyferek mojej komórki, a
    stacjonarki w ogóle nie posiadam. Więc nie wiem jakim cudem system
    twierdzi, że ja wpisałem jeden numer telefonu w dwóch pozycjach, jako
    komórkowy i stacjonarny. Pani nie rozumie, ale przepycha wniosek ręcznie.

    2 stycznia, środa.
    Pierwszym eliksirem pcham pieniądze do Meritum na dwie lokaty.
    Mija środa. Nic.
    Mija czwartek. Nic.
    Mija piątek. Zero odzewu w postaci potwierdzenia założenia lokaty.

    Piątek wieczór. Dzwonię. Miła pani informuje mnie, że doszły do nich
    moje pieniądze, ale nie mogą mi wystawić i wysłać potwierdzenia, bo
    system mówi "nie" i nic na to nie poradzą.

    Jest sobota, pieniędzy nie mam. Potwierdzenia założenia lokaty nie mam.
    Więc na tą chwilę bank wziął moje pieniądze i odmawia potwierdzenia tego
    faktu. Jak mam to traktować? Jako zabór mienia?

    Ale mają tam burdel.
    A w regulaminie lokat piszą:

    "6. Po wpływie środków na rachunek określony w Potwierdzeniu złożenia
    dyspozycji, Bank najpóźniej następnego Dnia roboczego zakłada Lokatę
    oraz odsyła Posiadaczowi Potwierdzenie. Dniem zawarcia Umowy lokaty jest
    dzień określony w Potwierdzeniu jako rozpoczęcie okresu deponowania."

    Ciekawe czy system zechce oddać pieniądze po zakończeniu lokaty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1