eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze. › Re: Meritum, bank na korbk?. Szlag trafi? pieni?dze.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum, bank na korbk?. Szlag trafi? pieni?dze.
    Date: Sat, 05 Jan 2013 15:03:59 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <kc9bsv$l7i$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kc8npi$1ac$1@node1.news.atman.pl>
    <50e7f72e$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-64-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1357394655 21746 87.206.64.9 (5 Jan 2013 14:04:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jan 2013 14:04:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    In-Reply-To: <7...@b...googlegroups.com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 130105-0, 2013-01-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585206
    [ ukryj nagłówki ]


    > Ja również i w umowie mam napisane że login i hasło takie jak
    > wcześniej. Zalogować się nie da. Infolinia twierdzi że mój login
    > został przydzielony innej osobie, reklamacja złożona, na rozpatrzenie
    > 10 dni, dzwonie 9 dnia wieczorem i pytam czy reklamacja już
    > rozpatrzona, na co pani - na rozpatrzenie mamy 10 dni więc proszę
    > czekać do końca 10 dnia (do północy).
    >

    Przy poprzedniej promocji ROR-u: 100 zł za założenie +30zł za podpisanie
    w placówce, zapomnieli oczywiście zapłacić te 30 złotych. Złożyłem
    reklamację. Po upłynięciu terminu i braku odpowiedzi na reklamację
    zadzwoniłem na infolinię.
    Godz. 15.40 dzwonię, pytam o powód nierozpatrzenia reklamacji w
    terminie. Pani szuka, sprawdza, klika coś tam i po chwili mówi: Jak to
    nie rozpatrzona? Rozpatrzona, i wysłana odpowiedź.

    - Ź l e p a n s p r a w d z a ł p o c z t ę.

    Loguję się ekspresowo do poczty i sprawdzam. Jest!!!!!!!
    Ale wysłana o 15.42 w trakcie naszej rozmowy. Czyli klasyczna ściema,
    bank na korbkę.
    Albo może jeszcze inaczej. Klientowi wysłać odpowiedź o pozytywnym
    rozpatrzeniu dopiero jak się będzie upominał. Jak się nie upomni,
    zapomni, to 3 dychy się mu nie da.

    Straszna bucówa, oczywiście ROR już wypowiedziany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1