  • 1. Data: 2013-01-05 19:28:37
    Temat: Meritum bank
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    Witam
    Jak tak wszyscy narzekamy na ten niby bank to ja też dorzucę kamyczek.
    Ostatnio zawitałem do oddziału, aby zamknąć konto.
    Obsługa radośnie stwierdziła, że nie ma takich możliwości technicznych i
    próbowała mnie odesłać na infolinię.
    Skończyło się na złożeniu pisemnego wypowiedzenia (mam kopię).

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 2. Data: 2013-01-05 19:36:06
    Temat: Re: Meritum bank
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "news.home.net.pl" <l...@g...pl> writes:

> [...]
    > i próbowała mnie odesłać na infolinię.
    > Skończyło się na złożeniu pisemnego wypowiedzenia (mam kopię).

    Kurde, to ja mam niesamowite szczęście. :) Żadnych tarć.
    A nawet raz się zdziwiłem że mi skapło jakieś 30 PLN. Okazało się że była
    promocja o której nie wiedziałem (za założenie konta w oddziale).

    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 3. Data: 2013-01-05 20:17:19
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-05 19:28, news.home.net.pl pisze:
    > Witam
    > Jak tak wszyscy narzekamy na ten niby bank to ja też dorzucę kamyczek.
    > Ostatnio zawitałem do oddziału, aby zamknąć konto.

    Jeśli jeszcze kiedyś będziesz miał do zamknięcia rachunek w Meritum to
    polecam ichni system transakcyjny ;) Można tam wyklikać zamknięcie
    konkretnych rachunków lub wypowiedzieć umowę ramową. Szybko i
    bezboleśnie - nawet papierowe potwierdzenie wysyłają po zamknięciu.

  • 4. Data: 2013-01-06 13:24:44
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    Dziwne też jest wysyłanie przez Meritum aktywnej karty i pinu z reguły tego samego
    dnia do adresata, brak możliwości zastrzeżenia karty przez internet, infolinia nie
    pracuje całą dobę, pobieranie opłaty na realizację każdej płatności poprzez polecenie
    zapłaty.

    Ale jeśli chodzi o system transakcyjny to moim zdaniem mają jeden z lepszych obecnie
    na rynku. Widziałem/korzystałem już obydwa aliory, mbank, db, ing, raiffeisen,
    inteligo, millenium, citi, klony Czarneckiego, BGŻ, CA i ten najbardziej mi przypadł
    do gustu.

    Do tego karta debetowa bez płatności bezstykowych (oby tak zostało) ale z możliwością
    płacenia w sieci, jak ktoś ma samochód to 4% zwrotu, powiadomienia o transakcjach na
    maila za 0zł, konto darmowe. No i atrakcyjne lokaty, obecnie mają i mieli lepszą
    ofertę niż klony. IMO jak wziąć plusy i minusy to jednak plusy przeważają. Ja przy
    zakładaniu konta/lokat nie miałem takich przygód jak opisujecie dlatego jestem raczej
    zadowolony.

  • 5. Data: 2013-01-06 13:35:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Imiglikos napisał(a) :
> [...]
    przeważają. Ja przy zakładaniu konta/lokat nie miałem takich przygód jak opisujecie

    Z tymi lokatami to mocno przesadziłeś. Chyba nawet Bank Pocztowy ma
    lepszą ofertę. 5,80 to żaden procent.

    Jeszcze jak byś zawijał wiersze, to byłoby już OK.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2013-01-06 14:02:27
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-05 19:28, news.home.net.pl pisze:

    > Skończyło się na złożeniu pisemnego wypowiedzenia (mam kopię).

    Lepiej niż w Idea gdzie nie przyjęto mojego wypowiedzenia :)

    --
    radar

  • 7. Data: 2013-01-06 14:50:46
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 13:35:35 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Z tymi lokatami to mocno przesadziłeś. Chyba nawet Bank Pocztowy ma
    > lepszą ofertę. 5,80 to żaden procent.

    Może i żaden procent ale 90% banków ma gorsze oferty. Jakoś w połowie
    grudnia założyłem lokaty 4 miesięczne na 6,2% i wg mnie była to bdb
    oferta. Oczywiście że zawsze znajdzie się bank, który da więcej ale
    biorąc pod uwagę ciągłość ofert a nie jakieś tymczasowe promocje to
    Meritum nigdy nie odstawał.

    Daj link do tych atrakcyjnych lokat pocztowego bo ja niczego takiego
    na ich stronie nie widzę.

    Sorry za łamanie wierszy, google sobie z tym nie radzi, będę łamał
    ręcznie.

  • 8. Data: 2013-01-06 15:20:02
    Od: ls <b...@w...pl>

    > W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 13:35:35 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Z tymi lokatami to mocno przesadziłeś. Chyba nawet Bank Pocztowy ma lepszą ofertę.
    5,80 to żaden procent.

    Ta, ma piękne 6.5% na głównej na łapanie idiotów. Sprawdź czy faktycznie jest ?więcej
    niż 5.8% meritum i wtedy zobacz kto przesadził :)

    pozdrawiam,
    niezależnie

  • 9. Data: 2013-01-06 16:02:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ls napisał(a) :

    5,80 to żaden procent.

    > Ta, ma piękne 6.5% na głównej na łapanie idiotów. Sprawdź czy faktycznie jest
    ?więcej niż 5.8% meritum i wtedy zobacz kto przesadził :)

    Czepiasz się detali i łapiesz za słówka. Niezasadnie. Bo to było
    przejaskrawione przyrównanie do równie słabej oferty.
    Chyba wszyscy pozostali zgadzają się, że 5.8% jest kiepską ofertą.
    Pocztowego przywołałem tylko jako przykład skostniałego banku, gdzie
    w zasadzie było zawsze bardzo słabe oprocentowanie. Oprócz
    pierwszych chwil po jego starcie. Więc bank gorszy od Pocztowego
    jest już naprawdę zły. A Ty się kurczowo łapiesz liczb, nie idei :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2013-01-06 16:17:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    [..]

    > pierwszych chwil po jego starcie. Więc bank gorszy od Pocztowego jest
    > już naprawdę zły. A Ty się kurczowo łapiesz liczb, nie idei :-P

    No ale meritek _NIE_ jest gorszy od pocztowego.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    "There are some good people in it, but the orchestra as a whole is equivalent