  • 1. Data: 2013-01-04 14:53:08
    Temat: Synk Pokazal mi duzy palec
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Chcialem dzis wykonac przelew natychmiastowy pierwszy w tym miesiacu z tych
    rasztek ktore mi tam zostaly po zlozeniu wypowiedzenia i niestety synk
    pokazal mi fucka. To ja mu tez nawet dwa razy.

  • 2. Data: 2013-01-04 18:29:45
    Temat: Re: Synk Pokazal mi duzy palec
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" 50e6deb9$0$26697$6...@n...neostrada.pl

    > Chcialem dzis wykonac przelew natychmiastowy pierwszy
    > w tym miesiacu z tych rasztek ktore mi tam zostaly po
    > zlozeniu wypowiedzenia i niestety synk pokazal mi fucka.
    > To ja mu tez nawet dwa razy.

    IMO nie częściej niż jeden raz na dziesięć
    prób natychmiastowy przelew jest realizowany.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-01-12 14:30:44
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 14:53:08 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
    > Chcialem dzis wykonac przelew natychmiastowy pierwszy w tym miesiacu z tych
    >
    > rasztek ktore mi tam zostaly po zlozeniu wypowiedzenia i niestety synk
    >
    > pokazal mi fucka. To ja mu tez nawet dwa razy.

    Mnie dziś Synek odmówił przelewu dosł. kilkudziesięciu PLN kolejno do Bośka, mbanku i
    Meritum. Działa to w ogóle czy ma tylko dobre wrażenie robić? :)))

  • 4. Data: 2013-01-12 15:50:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 12.01.2013 14:30, eisenberg wrote:
    > Mnie dziś Synek odmówił przelewu dosł. kilkudziesięciu PLN kolejno do Bośka, mbanku
    i Meritum. Działa to w ogóle czy ma tylko dobre wrażenie robić? :)))

    Probowalem zrobic dzis od 8 co godzine przelew do meritum. Zadzialalo
    dopiero teraz, wczesniej walilo po oczach "nie mozna zrelizowac
    przelewu". A wiec raczej nie dziala niz dziala. Syf!

  • 5. Data: 2013-01-12 16:45:11
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-12 15:50, neoniusz pisze:

    > Probowalem zrobic dzis od 8 co godzine przelew do meritum. Zadzialalo
    > dopiero teraz, wczesniej walilo po oczach "nie mozna zrelizowac
    > przelewu". A wiec raczej nie dziala niz dziala. Syf!

    Pewnie Blue Media nie miało kasy na koncie w Meritum, a z pustego to i
    Salomon nie naleje ;)

  • 6. Data: 2013-01-12 17:00:26
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 16:45:11 UTC+1 użytkownik osa napisał:

    > Pewnie Blue Media nie miało kasy na koncie w Meritum, a z pustego to i
    >
    > Salomon nie naleje ;)

    Tiaa... Nie miało niecałych 100 zet ani w Meritum, ani w Bosiu ani w mbanku. Chyba
    zadziała wtedy jak się pomyli :)))

  • 7. Data: 2013-01-12 18:47:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 12.01.2013 16:45, osa wrote:

    > Pewnie Blue Media nie miało kasy na koncie w Meritum, a z pustego to i
    > Salomon nie naleje ;)

    I skad sie tam nagle ta kasa wziela w sobote? ;) Chociaz w sumie mogli
    express elixirem sobie wrzucic. Ale jakos bardziej wierze w to, ze
    regularnie aliorek daje dupy ;)

  • 8. Data: 2013-01-12 18:58:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-12 18:47, neoniusz pisze:
    > I skad sie tam nagle ta kasa wziela w sobote? ;) Chociaz w sumie mogli
    > express elixirem sobie wrzucic. Ale jakos bardziej wierze w to, ze
    > regularnie aliorek daje dupy ;)

    Albo ktoś zrobił przelew do Meritum i było skąd Tobie przelać ;) Choć
    najpewniej jakiś problem na linii Alior-BM. Jakiś czas temu miałem
    problem z przelewami z Synca do Millenium, najpierw odmowa, a po
    kolejnym wyklikaniu przelew przechodził. Ostatnio kilka razy przelewałem
    do mbanku i nie było problemów.

  • 9. Data: 2013-01-12 19:00:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 12.01.2013 18:58, osa wrote:

> [...]
    > problem z przelewami z Synca do Millenium, najpierw odmowa, a po
    > kolejnym wyklikaniu przelew przechodził. Ostatnio kilka razy przelewałem

    Dlatego ja za kazdym razem jak probuje z synkiem, to klikam po 10 razy -
    czasem zalapie i przejedzie, a czasem trzeba probowac co godzine albo
    inaczej obrany interwal ;) Dzis na zmiane wywalalo blad "nie mozna
    zrezlizowac zadanego przelewu" i "blad komunikacji z systemem".

  • 10. Data: 2013-01-15 20:14:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" kcs88c$jat$...@d...me

> [...]
    wyklikaniu przelew przechodził. Ostatnio kilka
    > razy przelewałem do mbanku i nie było problemów.

    Dla mnie natychmiastowość Syncowa to raczej fikcja. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'