eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze. › Re: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
  • X-Received: by 10.66.80.34 with SMTP id o2mr7650820pax.9.1357398820741; Sat, 05 Jan
    2013 07:13:40 -0800 (PST)
    Received: by 10.49.116.115 with SMTP id jv19mr9638902qeb.21.1357398820676; Sat, 05
    Jan 2013 07:13:40 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!news.glorb.com!f6no15605198pbd.1!news-out.google.com!s9ni79141pbb.0!nntp.goog
    le.com!b8no8749213pbd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 5 Jan 2013 07:13:40 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <kc9bsv$l7i$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=178.37.41.8;
    posting-account=ZPNWrgoAAAD8uCq7OF93WRdhoHTx9ztv
    NNTP-Posting-Host: 178.37.41.8
    References: <kc8npi$1ac$1@node1.news.atman.pl>
    <50e7f72e$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@b...googlegroups.com>
    <kc9bsv$l7i$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
    From: b...@w...pl
    Injection-Date: Sat, 05 Jan 2013 15:13:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585210
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 5 stycznia 2013 15:03:59 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
    > > Ja również i w umowie mam napisane że login i hasło takie jak
    >
    > > wcześniej. Zalogować się nie da. Infolinia twierdzi że mój login
    >
    > > został przydzielony innej osobie, reklamacja złożona, na rozpatrzenie
    >
    > > 10 dni, dzwonie 9 dnia wieczorem i pytam czy reklamacja już
    >
    > > rozpatrzona, na co pani - na rozpatrzenie mamy 10 dni więc proszę
    >
    > > czekać do końca 10 dnia (do północy).
    >
    > >
    >
    >
    >
    > Przy poprzedniej promocji ROR-u: 100 zł za założenie +30zł za podpisanie
    >
    > w placówce, zapomnieli oczywiście zapłacić te 30 złotych. Złożyłem
    >
    > reklamację. Po upłynięciu terminu i braku odpowiedzi na reklamację
    >
    > zadzwoniłem na infolinię.
    >
    > Godz. 15.40 dzwonię, pytam o powód nierozpatrzenia reklamacji w
    >
    > terminie. Pani szuka, sprawdza, klika coś tam i po chwili mówi: Jak to
    >
    > nie rozpatrzona? Rozpatrzona, i wysłana odpowiedź.
    >
    >
    >
    > - Ź l e p a n s p r a w d z a ł p o c z t ę.
    >
    >
    >
    > Loguję się ekspresowo do poczty i sprawdzam. Jest!!!!!!!
    >
    > Ale wysłana o 15.42 w trakcie naszej rozmowy. Czyli klasyczna ściema,
    >
    > bank na korbkę.
    >
    > Albo może jeszcze inaczej. Klientowi wysłać odpowiedź o pozytywnym
    >
    > rozpatrzeniu dopiero jak się będzie upominał. Jak się nie upomni,
    >
    > zapomni, to 3 dychy się mu nie da.
    >
    >
    >
    > Straszna bucówa, oczywiście ROR już wypowiedziany.

    u mnie podpobnie, przy czym odpowiedzieli na reklamacje elektronicznie informując, że
    przeciez wyplacili... no tak, ale dosłownie zaraz przed wysłaniem do mnie odpowiedzi.
    Jakbym sie nie upomnial, to bym nie dostał...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1