    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 5 Jan 2013 10:19:13 -0800 (PST)
    Subject: Re: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
    From: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 5 Sty, 16:13, b...@w...pl wrote:

    > u mnie podpobnie, przy czym odpowiedzieli na reklamacje elektronicznie informując,
    że przeciez wyplacili... no tak, ale dosłownie zaraz przed wysłaniem do mnie
    odpowiedzi. Jakbym sie nie upomnial, to bym nie dostał...

    Na początku lubiłem ich za to, że można było wysyłać zapytania w
    serwisie transakcyjnym, a odpowiedź przychodziło szybko i była
    konkretna.

    A ostatnio wygląda to tak:

    ===
    JA: Witam, pytanie dotyczy polisolokaty. Proszę o informację o której
    godzinie muszą być zapewnione środki na rachunku by system przelał je
    do ubezpieczyciela?

    BANK: W odpowiedzi na korespondencję z dnia 02.01.2013 r., uprzejmie
    informuję, iż w celu założenia Polisolokaty Meritum należy zapewnić
    środki na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym przed złożeniem
    wnosku o ww. produkt.

    JA: Uprzejmie informuję, że taka odpowiedź to bzdura. Już pomijając,
    że regulamin stanowi, że środki należy zapewnić w ciągu 7 dni po dniu
    złożenia deklaracji przystąpienia, to w dodatku nie o to pytałem.
    Pytałem o której godzinie system będzie próbował pobrać środki
    pierwszy raz, czyli w kolejnym dniu roboczym po dniu złożenia
    deklaracji, ale o której godzinie?

    BANK: W odpowiedzi na korespondencję z dnia 02.01.2013 r., uprzejmie
    informuję, iż z przyczyn leżących po stronie Banku w wiadomości z dnia
    02.01.2013 r., zostały zawarte nieprawidłowe informacje związane z
    terminem wpłaty środków na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w
    celu zasilenia Polisolokaty Meritum.

    W związku z powyższym, proszę przyjąć przeprosiny za zaistniałą
    sytuację oraz wynikające z niej niedogodności.

    Jednocześnie informuję, iż od dnia złożenia Deklaracji Przystąpienia,
    Bank w ciągu 7 dni pobierze z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    kwotę w ciężar kosztu objęcia ochroną ubezpieczeniową.

    Ponadto, Bank nie pobiera środków z rachunku w określonych godzinach
    tylko we wskazanych dniach, tj. powyżej.
    ===

    Czaicie! Bank nie pobiera środków o określonej godzinie, tylko pobiera
    całymi dniami :) Oczywiście prawda jest taka, że pobiera między
    księgowaniem pierwszej sesji, a wyjściem drugiej sesji. Ale takim
    bankierom to ja już podziękowałem za pomoc...

    Kolejny bank o obsłudze na poziomie mBanku, czyli trzy różne
    odpowiedzi na to samo pytanie, tylko że żadna nie jest prawdą...