  • 1. Data: 2013-01-04 17:36:41
    Temat: półbank wyśli mi pit8c
    Od: Ra <r...@n...ma.gazeta.pl>

    Sytuacja była taka: na początku ubiegłego roku zastrzegłem kartę i
    poprosiłem o nową. Nie wysłali co potwierdzili mi w oddziale więc olałem
    sprawe. Kołatało mi że mbanku po zastrzeżeniu przestali naliczać opłaty
    We wrześniu przyszedł wyciąg na meila ale hasło przestało pasować.
    Miałem sie tym zająć ale zapomniałem, mój bład i przyszło wezwanie do
    zapłaty. Zadzwoniłem do działu windykacji ale - pierwszy raz się
    spotykam on nic nie wie za co i dlaczego tylko kiedy ureguluję dług. W
    oddziale powiedzieli mi że to opłata roczna (przez cały rok nie miałem
    karty) + 2x39zł kara. I w zamian za rezygnację z rezygnacji karty
    wycofali mi opłatę rocznę i 1 karte. I teraz dostałem list że przyślą mi
    pita 8c. Uznali anulowanie opłąty za przychód ? Dobrze że citi i mille
    na to nie wpadło bo od razu bym zrezygnował z ich kart

  • 2. Data: 2013-01-04 20:30:03
    Temat: Re: półbank wyśli mi pit8c
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ra wrote:
> [...]
    > pita 8c. Uznali anulowanie opłąty za przychód ? Dobrze że citi i mille
    > na to nie wpadło bo od razu bym zrezygnował z ich kart

    wiesz. oni nie anulowali kary, a tylko ci ją darowali.
    darowana kara pod podatek podlega. Dlatego dostaniesz pit 8c w kwocie
    opłaty rocznej za karte + 39 zl za darowanie kary.

    Do dopisania w pit-37 i zapłacenie podatku.

    Ale w sumie rzadko spotyka sie bank, ktory robi klientom tak pod górkę.
    Ja bym na twoim miejscu teraz z tej karty juz oficjalnie zrezygnował.