  • 1. Data: 2002-12-18 14:04:58
    Temat: Które banki są naprawdę on-line?
    Od: c...@p...onet.pl

    Witam!

    Zauważyłem że część banków, mimo obsługi konta przez Internet, nie daje
    pełnej "on-line'owości" - stan konta aktualizowany jest raz dziennie, albo co
    jakiś określony czas, ale nie non-stop. W szczególności jeśli się nie mylę
    działają tak np. Fortisbank, Lukas czy Integrum.

    Takie prawdziwe on-line spotkałem w Inteligo, mBanku, BZWBK i Banku Śląskiego
    i ... no właśnie jakie jeszcze inne banki mają taką miłą właściwość że operacje
    są widoczne tuż po ich wykonaniu?

    C. Sawicki

  • 2. Data: 2002-12-18 14:18:44
    Temat: Re: Które banki są naprawdę on-line?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > jakiś określony czas, ale nie non-stop. W szczególności jeśli się
    nie mylę
    > działają tak np. Fortisbank, Lukas czy Integrum.

    To dodaj do tego KB24 :)

  • 3. Data: 2002-12-18 14:36:02
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Śląskiego
    > i ... no właśnie jakie jeszcze inne banki mają taką miłą właściwość że

    BZWBK i full online? ING na pewno nie jest full online.
    Do Inteligo (które jest wyłączane na ok. godzinę w nocy) i mBanku dołącz
    MultiBank.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-12-18 14:41:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał

    > To dodaj do tego KB24 :)

    AMRA a pekao, pkobp maja pelny on-line ? ;-)) Czy cos mnie ominelo ? ;-)

    Pelny on-line ma tez multibank oraz citi (choc wyjatkiem w citi jest splata kk z
    konta
    ;-)) )

  • 5. Data: 2002-12-18 15:07:20
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Śląskiego
    > i ... no właśnie jakie jeszcze inne banki mają taką miłą właściwość że

    Millennium

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-12-18 15:26:14
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski napisał:
    > <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > Śląskiego
    > BZWBK i full online? ING na pewno nie jest full online.
    Jak to nie jest ? Wypłacam z bankomatu i zaraz mam w transakcjach bieżących,
    wpłacam w kasie i widzę większe saldo od razu na koncie, płacę kartą i pojawia
    się w transakcjach bieżących, robię przelew pomiędzy rachunka,i z ING i zaraz
    jest na drugim koncie ... to co wg Ciebie nie jest online w ING ?
    ________
    Yareck

  • 7. Data: 2002-12-18 15:56:58
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    c...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    > Takie prawdziwe on-line spotkałem w Inteligo, mBanku, BZWBK i Banku Śląskiego
    [...]

    BZWBK _na_pewno_ nie jest on-line. Mam u nich tylko KK i podglad przez
    internet. Splacam zadluzenie np. 02.12. Ale na koncie karty widze
    pieniadze dopiero 03.12, choc z data zaksiegowania na 02.12.

    Moze on-line jest dla tych, ktorzy korzystaja w pelni z "ich" kanalow
    internetowych (token, przelewy itd.) i/lub maja BZWBK konto osobiste.

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 8. Data: 2002-12-18 16:02:09
    Od: g...@p...onet.pl

    Millenium w ogole nie jest online! bo nie ma bankowosci elektronicznej.
    Jezeli placisz cos eliksirem i masz date operacji 12 a pieniadze 13 to oznacza
    ze tak dziala system ksiegowy kart
    a jezeli chodzi o nowy system bzwbk to jest online (bank. elektroniczna,
    bankomaty, karty) oddzialy z systemem WBK prawie obnline - kilka minut oddziały
    d. BZ z Zorba (jak w PKO BP - nie online (1 dzien opoznien)

  • 9. Data: 2002-12-18 16:26:09
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    > Millenium w ogole nie jest online! bo nie ma bankowosci elektronicznej.
    > Jezeli placisz cos eliksirem i masz date operacji 12 a pieniadze 13 to
    oznacza
    > ze tak dziala system ksiegowy kart

    he? Prosze o dokladna definicje co autor watku ma na mysli piszac "on-line",
    chodzi mu o KK czy ROR - bo dla mnie ROR w Millennium jest!

    Wszystkie operacje jakie wykonuje, np. poprzez bankomat sa widoczne
    natychmiast. Natomiast poprzez bankolinie panienka ostrzega, ze zmiana na
    rachunku moze nastapic do 1godziny, ale tez najczesciej jest natychmiastowa.
    Jesli przelew dociera do Millennium eliksirem to kasa sie pojawia zaraz po
    rozliczeniu sesji.

    Natomiast w przypadku KK wystepuja faktycznie opoznienia, ale np. w
    porownaniu do KK z Lukasa o wiele mniejsze. Wydaje mi sie, ze to jednak
    bardziej jest wina systemow merchanta, a nie Millennium.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-12-18 16:34:34
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:atq4l4$pif$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > ING na pewno nie jest full online.

    Jak ING Bank Online nie jest OnLine, to ja się pytam który jest???
    Bo nic nie działa tak "od razu" jak BSK