  • 1. Data: 2002-12-18 12:20:41
    Temat: Opłata OC przez bank internetowy
    Od: 4TEL <4...@w...net.NOSPAM>

    Witam
    Być może temat był wałkowany, ale googliłem i nic nie
    mogłem znaleźć. Do rzeczy.
    Mija mi termin zapłaty za OC w aucie. Z przyczyn oczywistych
    nie chce mi się dymać na pocztę i modlić w kolejce.
    Mam konto w mBanku, który drukuje potwierdzenie wygenerowane
    elektronicznie na podstawie jakiejsc tam ustawy nie wymaga
    podpisu ani stempla - brzmi nieźle, ale co na to
    Pan Policjant? Nie chciałbym ryzykować. Mogę zapłacić czy Poczta?

    pzdr
    4tel

  • 2. Data: 2002-12-18 12:23:52
    Temat: Re: Opłata OC przez bank internetowy
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > podpisu ani stempla - brzmi nieźle, ale co na to
    > Pan Policjant? Nie chciałbym ryzykować. Mogę zapłacić czy Poczta?

    ALBO umowa ubezpieczenia (lub potwierdzenie jej zawarcia) ALBO dowod wplaty.

    M.

  • 3. Data: 2002-12-18 12:41:53
    Od: 4TEL <4...@w...net.NOSPAM>

    Maciej Bebenek wrote:

    > ALBO umowa ubezpieczenia (lub potwierdzenie jej zawarcia) ALBO dowod wplaty.

    Dzięki, ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie.
    Może inaczej. Czy potwierdzenie złożenia dyspozycji, które
    wydrukuję jest dowodem wpłaty? Konkretnie proszę.

    pzdr
    4tel

  • 4. Data: 2002-12-18 12:52:39
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Dzięki, ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie.
    > Może inaczej. Czy potwierdzenie złożenia dyspozycji, które
    > wydrukuję jest dowodem wpłaty? Konkretnie proszę.

    Odpowiedzialem. Z przyczyn oczywistych wozisz ze soba umowe, a nie dowod wplaty.
    A potwierdzenie zlozenia dyspozycji NIE JEST dowodem wplaty.

  • 5. Data: 2002-12-18 12:59:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Dec 2002 13:20:41 +0100, w <atpp3p$89n$1@news.tpi.pl>, 4TEL
    <4...@w...net.NOSPAM> napisał(-a):

    > Mam konto w mBanku, który drukuje potwierdzenie wygenerowane
    > elektronicznie na podstawie jakiejsc tam ustawy nie wymaga
    > podpisu ani stempla - brzmi nieźle, ale co na to

    W mBanku sprawa wątpliwa, bo to tylko _złożenie dyspozycji_.
    W BPH czy Inteligo masz potwierdzenie _wykonania_.

  • 6. Data: 2002-12-18 14:45:13
    Od: Krzysztof Miodek <k...@p...com.pl>

    On Wed, 18 Dec 2002 13:52:39 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@U...TO.komorka.org> wrote:

    > Odpowiedzialem. Z przyczyn oczywistych wozisz ze soba umowe, a nie dowod wplaty.
    > A potwierdzenie zlozenia dyspozycji NIE JEST dowodem wplaty.

    W przypadku OC płaconego w ratach _musisz_ wozić ze sobą umowę _i_ dowód
    opłacenia drugiej raty. Oczywiście po terminie płatności tej drugiej.

    --
    Krzysztof Miodek, administrator firmy Pactor

    k...@p...com.pl
    http://www.pactor.com.pl

  • 7. Data: 2002-12-18 14:52:42
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Krzysztof Miodek wrote:

    > W przypadku OC płaconego w ratach _musisz_ wozić ze sobą umowę _i_ dowód
    > opłacenia drugiej raty. Oczywiście po terminie płatności tej drugiej.

    Krzyś, kto Ci takich głupot nagadał?

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-12-18 16:30:38
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Krzyś, kto Ci takich głupot nagadał?

    Wlasnie.... Panie Wladzo, ten Pan kodeksu drogowego nie zna. Mandat mu :-)

    Polecam lekture PoRD, art. 129, ust .2.2 ze szczegolnym zrozumieniem zawartego tam
    slowa "LUB".

    M.

  • 9. Data: 2002-12-19 08:02:42
    Od: "Marcin Bawolski" <b...@y...co.uk>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:atq7un$2ki$1@news.tpi.pl...

    > Wlasnie.... Panie Wladzo, ten Pan kodeksu drogowego nie zna. Mandat mu :-)
    >
    > Polecam lekture PoRD, art. 129, ust .2.2 ze szczegolnym zrozumieniem
    zawartego tam slowa "LUB".

    A co, jesli na polisie jest formulka: " Po dniu xx.xx.xxxx polisa wazna
    tylko z dowodem oplacenia drugiej skladki" ? Taka pieczatke przystawia /
    przystawiala np. Warta bo tez mnie to zastanawialo, tyle ze platne z ING
    BSK.

    Marcin

  • 10. Data: 2002-12-19 10:12:00
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > W mBanku sprawa wątpliwa, bo to tylko _złożenie dyspozycji_.
    > W BPH czy Inteligo masz potwierdzenie _wykonania_.

    Co i tak nic nie daje gdyż we wspomnianej ustawie nie ma ani słowa
    o żadnych wydrukach.

    Pix