  • 1. Data: 2002-12-18 17:14:10
    Temat: Jestem wściekła - PKO BP - długie
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>

    Witajcie!
    Jak w tytule. Złożyłam wniosek wraz z mężem, bo mamy konto wspólme o linię
    kredytową w banku. Pani popatrzyła na wnioski, nie żądała żadnych
    załączników i kazała dzisiaj zadzwonić i okazało się, że:
    - pieniądze, które przychodzą do banku są to pieniądze z wydawnictwa za
    prawa aurorskie, średnio 3500 miesięczne,
    ale mój mąż prowadzi także działalność gospodarczą i też te dochody
    wykazaliśmy na wniosku i tu jest człowiekiem drugiej kategorii, bo pani
    kierownik zażyczyła sobie, aby donieść:
    - książkę przychodów i rozchodów??!!
    - deklaracje PIT 5 za cały rok,
    - wpis do ewidencji, regon, nip
    - zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu
    - zaświadczenie za skarbowego o niezaleganiu itd, itd...
    Jestem wściekła, bo czy ma prawo zaglądać do ksiązki podatkowej, jak mam
    załatwić w okresie przedświątecznym te wszystkie papierzyska... Skoro 10 lat
    ma się prowadzoną działalność i żyje się z tego to chyba o czymś to
    świadczy!!!
    Jeżeli trafię jutro na "beton" i nie da się nic załatwić, absolutnie do
    niczego nie potrzebne mi takie konto. Mam znajomych, mają dochody z
    zasiłków i mają przyznaną parę dni temu linię kredytową, a my nie, bo my
    druga kategoria ludzi żyjących na własny rachunek. Przepraszam rozpisałam
    się, ale lepiej pracujcie na posadach, bo wtedy szef w każdej chwili powie
    Wam: dziękuję, ale dla banku będziecie wiarygodni.
    Jeżeli znacie jakiś bank, który traktuje ludzi normalnie, tzn: są
    comiesięczne wpływy, jesteś wiarygony to proszę o sugestie, bo jestem
    ogromnie zdegustowana...
    Wiola

  • 2. Data: 2002-12-18 19:06:34
    Temat: Re: Jestem wściekła - PKO BP - długie
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Wiola"
    > ale mój mąż prowadzi także działalność gospodarczą i też te dochody
    > wykazaliśmy na wniosku i tu jest człowiekiem drugiej kategorii

    Jest to zjawisko ogólnobankowe, obawiam się że gdzie indziej może być
    podobnie.
    A kategoria - to zależy jak liczyć. Banki najbardziej lubią emerytów (ich
    nikt nie zwolni), potem tych z umową o pracę na czas nieokreślony, dalej ci
    na czas określony, a potem ci z działalnością. Za nimi już tylko bezrobotni.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-12-18 19:14:51
    Od: n...@w...pl (NETborg)

> [...]
    ci
    > na czas określony, a potem ci z działalnością. Za nimi już tylko

    Bezrobotnych to żden bank nie lubi ! :-)

    NETborg

  • 4. Data: 2002-12-18 20:04:19
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "NETborg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bezrobotnych to żden bank nie lubi ! :-)

    Za wyjątkiem banqw , ktore zasilki wyplacaja :)

    Rysiek

  • 5. Data: 2002-12-18 20:43:41
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wiola" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > załatwić w okresie przedświątecznym te wszystkie papierzyska... Skoro 10 lat
    > ma się prowadzoną działalność i żyje się z tego to chyba o czymś to

    Tak jest w każdym banku od paru miesięcy:-(

  • 6. Data: 2002-12-18 21:05:36
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "NETborg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Za wyjątkiem banqw , ktore zasilki wyplacaja :)

    I tym banku komunalnym, ktory chce Jurczyk w Szczecinie zalozyc - oczywiscie
    na koszt podatnika :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2002-12-19 10:55:07
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > ale mój mąż prowadzi także działalność gospodarczą i też te dochody
    > wykazaliśmy na wniosku i tu jest człowiekiem drugiej kategorii, bo pani
    > kierownik zażyczyła sobie, aby donieść:

    Witaj w klubie :-))) Ja mam dochody z pracy i DG - ale nigdzie wnioskując o
    kredyt nie podają wysokości całkowitych dochodów tylko te z etatu.
    Przedsiębiorcy w bankach to obywatele jakiejś innej kategorii :-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-12-19 11:06:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał w wiadomości:

    > Witaj w klubie :-))) Ja mam dochody z pracy i DG - ale nigdzie wnioskując o
    > kredyt nie podają wysokości całkowitych dochodów tylko te z etatu.

    Oj, przepraszam na wniosku o kk multi jest (odnawialnym chyba tez) ;-))

    > Przedsiębiorcy w bankach to obywatele jakiejś innej kategorii :-)

    To fakt ;-//

  • 9. Data: 2002-12-19 11:10:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Oj, przepraszam na wniosku o kk multi jest (odnawialnym chyba tez) ;-))

    Miało być "nie podajĘ" :-) Nie podaję - żeby nawet nie odstraszać
    pracowników ;-)))

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-12-19 13:28:07
    Temat: A jak to jest w mBanku - było Re: Jestem wściekła - PKO BP - długie
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Wiola" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witajcie!
    [...]
    > comiesięczne wpływy, jesteś wiarygony to proszę o sugestie, bo jestem
    > ogromnie zdegustowana...

    Jak to już Ci napisano, witaj w klubie. :-(

    Przy okazji. Mnie ciekawi jak wygląda to od strony mBanku.
    Jeżeli jest tam konto firmowe, są opłacane Zusy i Pity,
    tak więc mają wszystko jak na spowiedzi czy również są
    podobne ceregiele.
    Ktoś testował ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz SKorupa