  • 1. Data: 2002-12-18 08:44:29
    Temat: ebay a emkarta
    Od: "marcin c" <d...@f...net.pl>

    czy ktoś może używa ekarty mbanku do płatności na ebayu
    mam z tym problem
    system paypalu nie chce mi autoryzować tranzakcji
    może wiecie w czym tkwi problem
    będę wdzieczny za pomoc

    pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2002-12-18 09:05:07
    Temat: Re: ebay a emkarta
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "marcin c"
    > czy ktoś może używa ekarty mbanku do płatności na ebayu
    > mam z tym problem
    > system paypalu nie chce mi autoryzować tranzakcji
    > może wiecie w czym tkwi problem
    > będę wdzieczny za pomoc

    Na forum mbanku ktoś też miał taki problem, ale załadował kartę i przeszło
    ;-)

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-12-18 09:28:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atpdnq$8ro$1@news.tpi.pl, Bogdan B. wrote:
    > Użytkownik "marcin c"
    >
    > Na forum mbanku ktoś też miał taki problem, ale załadował kartę i
    > przeszło ;-)

    Tak, podobno załadowanie eKarty czasami znakomicie poprawia jej działanie ;)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-18 09:38:26
    Od: "marcin c" <d...@f...net.pl>

    > Na forum mbanku ktoś też miał taki problem, ale załadował kartę i przeszło
    > ;-)
    karta jest pełna , w sumie to jestem abnegatem ale nie aż takim ;-))

  • 5. Data: 2002-12-18 09:53:45
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "marcin c"
    > karta jest pełna , w sumie to jestem abnegatem ale nie aż takim ;-))

    Czy w eBay jest coś takiego jak rejestracja? Przeszedłeś przez to? Czasem
    jest wtedy blokowana niewielka kwota "na próbę" (1 zł albo 1$) która potem
    nie jest rozliczana. Dlatego przy rejetracji trzeba mieć np. 5 zł na karcie.
    Ja eBay nie używam, ale inni ponoć tak i to z kartą mbanku. Zobacz na forum
    (link powtarzam za Robertem):
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/search.php3?f=1&sea
    rch=ebay&match=2&date=0&
    fldbody=1

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-12-20 10:02:57
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > Ja eBay nie używam, ale inni ponoć tak i to z kartą mbanku. Zobacz na forum

    Zgadza się, ja miałem zablokowane 1,02zł przez jakieś 2-3 tyg.

    Jacek