  • 21. Data: 2002-12-20 19:06:20
    Temat: Re: Ktore banki sa naprawde on-line?
    Od: "Darek R." <d...@...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" napisal:
    > To dodaj do tego KB24 :)

    ??? To czemu ja w KB24 transakcje karciane widzę na blokadach dopiero
    następnego dnia?

    --
    Pozdrowienia
    Darek Rzońca

  • 22. Data: 2002-12-23 01:05:27
    Temat: Re: Które banki są naprawdę on-line?
    Od: "Ireneu" <c...@N...gazeta.pl>

    > a jezeli chodzi o nowy system bzwbk to jest online (bank. elektroniczna,
    > bankomaty, karty) oddzialy z systemem WBK prawie obnline - kilka minut
    oddziały d. BZ z Zorba (jak w PKO BP - nie online (1 dzien opoznien)

    Potwierdzam! Jednak już za 3/4 miesiace ostatnie oddziały BZWBK przejdą na
    ICBS i bank ten będzie on-line. Zniknią Zorba i Sezam. Hura!!!
    Mnie denerwuje co innego. Jestem współposiadaczem konta i mam KK. W kanałach
    elektronicznych widzę tylko ROR, którego pierwszym współposiadaczem jest
    żona!!! I nie ma takiej możliwości, abym mógł podglądać swoją Visę. Jak dla
    mnie - żenada.

    Ireneu

  • 23. Data: 2002-12-23 09:12:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Ireneu"
> [...]
    > elektronicznych widzę tylko ROR, którego pierwszym współposiadaczem jest
    > żona!!! I nie ma takiej możliwości, abym mógł podglądać swoją Visę. Jak

    cos zalewasz - KK Visa widoczna jest przez WBK24 od dawna i rachunek ROR nie
    ma nic do rzeczy. Wrecz przeciwnie - jak nie masz ROR to karte pokazuja ci
    po telefonie do CK WBK a jak masz ROR to muszi sie pofatygowac do swojego
    ddzialu i zlecic żeby ci obok niego pokazali rachunek karty kredytowej
    *** blad ***