  • 1. Data: 2002-12-18 13:27:09
    Temat: Prośba do grupowiczów w zw. z konkursem
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    W związku z trwającym pewnym konkursem na tematy finansowe, uprasza się PT
    Grupowiczów o nieudzielanie odpowiedzi na ewentualne pytania dot. kryteriów
    członkowstwa w Unii Gospodarczej i Walutowej szczególnie w odniesieniu do
    deficytu.

    Proszę o wstrzymanie się z odpowiedziami do godz. 16:15.

    Uprzejmie dziękuję.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-12-18 13:28:55
    Temat: Re: Prośba do grupowiczów w zw. z konkursem
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Wed, 18 Dec 2002 14:27:09 +0100, "Robert" <s...@o...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > deficytu.
    > Proszę o wstrzymanie się z odpowiedziami do godz. 16:15.
    Przyłączam się do prośby :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-12-18 14:44:10
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > deficytu.
    >
    > Proszę o wstrzymanie się z odpowiedziami do godz. 16:15.

    Ooo, fajnie, że przypominacie o konkursie :-))) A pytanie jest nieprecyzyjne
    i w zasadzie nie ma na nie odpowiedzi ;-)))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-12-18 15:09:30
    Od: s...@o...pl

    > Ooo, fajnie, że przypominacie o konkursie :-))) A pytanie jest nieprecyzyjne
    > i w zasadzie nie ma na nie odpowiedzi ;-)))
    >
    > K. Kowalski

    Niech moc będzie z Tobą :)

  • 5. Data: 2002-12-18 15:12:19
    Temat: Niech moc będzie z Tobą
    Od: s...@o...pl

    :)))

  • 6. Data: 2002-12-18 16:54:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > Niech moc będzie z Tobą :)

    Obi Wan mnie dobrze wyuczył - wytrwałem ;-)

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-12-18 18:14:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atqcoi$t01$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski wrote:
    > <s...@o...pl> wrote in message
    >
    > Obi Wan mnie dobrze wyuczył - wytrwałem ;-)

    Troszkę oszukałeś - dziś pytanie wcale nie padło, to i łatwiej miałeś ;)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-12-19 10:58:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Troszkę oszukałeś - dziś pytanie wcale nie padło, to i łatwiej miałeś ;)

    Zawsze są takie beznadziejnie nieprecyzyjne pytania? :-) Jak rozumiem dla
    pismaków to żadna różnica ;-)

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-12-19 14:10:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atsc97$nrn$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Zawsze są takie beznadziejnie nieprecyzyjne pytania? :-) Jak rozumiem
    > dla pismaków to żadna różnica ;-)

    Dlaczego uważasz, że jest beznadziejnie nieprecyzyjne? Mi się wydaje dość
    precyzyjne, dlatego chętnie się dowiem (to nie jest złośliwie!).

    http://oszczedzaj.money.pl/?sub=lista

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-12-19 15:35:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Dlaczego uważasz, że jest beznadziejnie nieprecyzyjne? Mi się wydaje dość
    > precyzyjne, dlatego chętnie się dowiem (to nie jest złośliwie!).
    >
    > http://oszczedzaj.money.pl/?sub=lista

    Trakta z Maastricht mówi wyraźnie:
    Uudział deficytu sektora rządowego w produkcie krajowym brutto (PKB)
    mierzonym w cenach rynkowych, w roku poprzedzającym ocenę gotowości do EMU,
    nie powinien przekraczać 3 proc.
    Zwracam uwagę na: "w roku poprzedzającym ocenę gotowości do EMU".
    Pytanie nawet bez tego wyjaśnienia jest nieprecyzyjne - bo co to znaczy, że
    deficyt jest mniejszy niż... Ale KIEDY? Przed wejściem, po wejściu, w kilka
    lat przed wejściem? (itp itd).

    K. Kowalski