    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Które banki są naprawdę on-line?
    Date: Wed, 18 Dec 2002 17:26:09 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@217.96.101.140

    news:574f.0000054c.3e009c00@newsgate.onet.pl...
    > Millenium w ogole nie jest online! bo nie ma bankowosci elektronicznej.
    > Jezeli placisz cos eliksirem i masz date operacji 12 a pieniadze 13 to
    oznacza
    > ze tak dziala system ksiegowy kart

    he? Prosze o dokladna definicje co autor watku ma na mysli piszac "on-line",
    chodzi mu o KK czy ROR - bo dla mnie ROR w Millennium jest!

    Wszystkie operacje jakie wykonuje, np. poprzez bankomat sa widoczne
    natychmiast. Natomiast poprzez bankolinie panienka ostrzega, ze zmiana na
    rachunku moze nastapic do 1godziny, ale tez najczesciej jest natychmiastowa.
    Jesli przelew dociera do Millennium eliksirem to kasa sie pojawia zaraz po
    rozliczeniu sesji.

    Natomiast w przypadku KK wystepuja faktycznie opoznienia, ale np. w
    porownaniu do KK z Lukasa o wiele mniejsze. Wydaje mi sie, ze to jednak
    bardziej jest wina systemow merchanta, a nie Millennium.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl