  • 1. Data: 2002-12-18 12:21:43
    Temat: mChat z Piotrem Gawronem
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    18.12.2002r. o godzinie 16:00 rozpocznie się mCzat z Piotrem Gawronem
    wicedyrektorem mBanku odpowiedzialnym za rozwój technologii i biznesu.
    Temat czatu: "Co nowego w ofercie i technologii mBanku"

  • 2. Data: 2002-12-18 12:33:50
    Temat: Re: mChat z Piotrem Gawronem
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > 18.12.2002r. o godzinie 16:00 rozpocznie się mCzat z Piotrem Gawronem
    > wicedyrektorem mBanku odpowiedzialnym za rozwój technologii i biznesu.
    > Temat czatu: "Co nowego w ofercie i technologii mBanku"

    Uproszczenie tematu: "Wplyw sciemy na klienta"
    Juz teraz mozna strescic cala rozmowe w 1 zdaniu: mamy najnowoczesniejsza
    technologie, ale nadal idziemy do przodu... blablabla

    Dla mnie ciekawszy bylby chat z pracownikiem mbanku, ktory by opowiedzial o
    swojej pracy (bez tajemnic) niz marketingowe sciemy od pana dyrektora.

  • 3. Data: 2002-12-18 12:46:44
    Od: t...@p...onet.pl

    > Dla mnie ciekawszy bylby chat z pracownikiem mbanku, ktory by opowiedzial o
    > swojej pracy (bez tajemnic) niz marketingowe sciemy od pana dyrektora.

    Taki czat już był, bodajrze w zeszłym tygodniu!

  • 4. Data: 2002-12-18 12:50:23
    Temat: Re: Re: mChat z Piotrem Gawronem
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 18, 2002 at 01:33:50PM +0100, minik wrote:

    >Uproszczenie tematu: "Wplyw sciemy na klienta"
    >Juz teraz mozna strescic cala rozmowe w 1 zdaniu: mamy najnowoczesniejsza
    >technologie, ale nadal idziemy do przodu... blablabla

    Wiesz, bylo takie powiedzenie o staniu przed przepascia. Ale potem
    zrobili duuzy krok naprzod. Wypisz - wymaluj pasuje do problemow
    pewnego banku. ;-)

    >Dla mnie ciekawszy bylby chat z pracownikiem mbanku, ktory by opowiedzial o
    >swojej pracy (bez tajemnic) niz marketingowe sciemy od pana dyrektora.

    Masz racje minik, nie ma to jak bezposrednie podejscie do klienta
    jakie prezentuja te banki z prawdziwa klasa. Tyle czlowiek nowych osob
    i nowych e-mail poznal dzieki akcji 'krag kretynow' czy jakos tak.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-12-18 14:43:33
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Masz racje minik, nie ma to jak bezposrednie podejscie do klienta
    > jakie prezentuja te banki z prawdziwa klasa. Tyle czlowiek nowych osob
    > i nowych e-mail poznal dzieki akcji 'krag kretynow' czy jakos tak.

    Masz bardzo ciekawe doswiadczenia z akcji "krag kretynow", jak nikt inny.
    Jesli nadal nikt nie zrozumial o co mi chodzilo to napisze jeszcze raz:
    zamiast organizowac szopki i pieprz** haslami marketingowymi, mogli by sie
    zabrac do czynow a nie pustych slow.

  • 6. Data: 2002-12-18 14:56:23
    Temat: Re: Re: Re: mChat z Piotrem Gawronem
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 18, 2002 at 03:43:33PM +0100, minik wrote:

    >Masz bardzo ciekawe doswiadczenia z akcji "krag kretynow", jak nikt inny.

    A masz inne?

    >Jesli nadal nikt nie zrozumial o co mi chodzilo to napisze jeszcze raz:
    >zamiast organizowac szopki i pieprz** haslami marketingowymi, mogli by sie
    >zabrac do czynow a nie pustych slow.

    Minik, swieta ida, wes se wolne, pojdz odsniezyc jakis kawalek,
    rozladuj sie.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-12-18 15:00:41
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A masz inne?
    Na szczescie nie =)

    > Minik, swieta ida, wes se wolne, pojdz odsniezyc jakis kawalek,
    > rozladuj sie.
    Mam grype juz od ponad tygodnia, wiec zaczyna mnie nosic, bo nie widze
    perspektywy wyzdrowienia do konca tygodnia ;-(

  • 8. Data: 2002-12-18 15:07:18
    Temat: Re: Re: Re: Re: mChat z Piotrem Gawronem
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 18, 2002 at 04:00:41PM +0100, minik wrote:

    >Na szczescie nie =)

    A ja mam. A spam mam zamiar traktowac tak samo, niezaleznie skad
    przyszedl.

    >Mam grype juz od ponad tygodnia, wiec zaczyna mnie nosic, bo nie widze
    >perspektywy wyzdrowienia do konca tygodnia ;-(

    No widzisz, trzeba bylo tak od razu. Ze tez na biedny mbank musialo
    trafic ;-)

    Pociesz sie - potem swieta.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-12-18 19:29:48
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No widzisz, trzeba bylo tak od razu.
    Nikt sie nie pytal.

    > Ze tez na biedny mbank musialo trafic ;-)
    Beda biedni dopiero wtedy, gdy sie choroba przedluzy =)

  • 10. Data: 2002-12-18 20:01:00
    Temat: Re: Re: Re: Re: Re: mChat z Piotrem Gawronem
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 18, 2002 at 08:29:48PM +0100, minik wrote:

    >Beda biedni dopiero wtedy, gdy sie choroba przedluzy =)

    Kurde, ja rozumiem ze trzesienia ziemi i koklusz, ale choroba minika? ;->

    Chyba ze to desant wirusow na poludnie polski, startujacy z lodzi ...

    --

    --w