  • 21. Data: 2016-06-03 11:06:09
    Temat: Re: Kredyt na pesel...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 11:03, Piotr Gałka pisze:

    > Denerwuje mnie jak ktoś uważa, że wszyscy inni powinni być na bieżąco w
    > tym, w czym on jest na bieżąco bo to jego dziedzina.
    > Na prawdę mnie denerwuje.
    > P.G.

    Nie musisz się znać, ale jak już się wypowiadasz, to wypadałoby.

    BTW: Naprawdę ;)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2016-06-03 11:06:24
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > Ciekawe ile jest w Polsce osób, które spłacają cudzy kredyt, bo nie
    > potrafili się przed tym obronić, albo walka trwa latami.
    > To pewnie jest niewielki odsetek,

    Jestem prawie pewien, że rok albo dwa temu widziałem jakąś (niestety nie
    wiem, czy pewną) informację, że takich osób jest...
    i tu nie pamiętam czy 40 000 czy 400 000.
    Genialna dokładność informacji. Nieprawdaż?
    Z tym, że to chodziło podobno o kredyty na pojedyncze tysiące (zakupy w
    sklepie).
    P.G.

  • 23. Data: 2016-06-03 11:06:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 11:04, J.F. pisze:

    > Czy poczekal na "awizowano powtornie" i uznal, ze wezwanie doreczono ?

    Właśnie w takich sytuacjach sprawdza się pesel z adresem.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2016-06-03 11:07:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 11:06, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > wiem, czy pewną) informację, że takich osób jest...
    > i tu nie pamiętam czy 40 000 czy 400 000.

    Obie liczby nierealne.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2016-06-03 11:09:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Właśnie w takich sytuacjach sprawdza się pesel z adresem.

    Mam wrażenie, dopiero od pewnego czasu.

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"

  • 26. Data: 2016-06-03 11:19:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Obie liczby nierealne.

    Moze nie az takie nierealne, jesli uwzglednic:
    -zyrantow,
    -dosc czeste przypadki "na babcie". Tzn rzeczywisty wnuczek czy tam
    corka kupil telewizor na raty, ale raty sa na babcie.

    J.

  • 27. Data: 2016-06-03 11:26:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 11:09, Kamil Jońca pisze:

    > Mam wrażenie, dopiero od pewnego czasu.

    No, już od wielu miesięcy, czy nawet od okresu liczonego w latach.

    Ile lat ma upłynąć jeszcze, aby ukróciło to debilne dyskusje na usenecie?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2016-06-03 11:32:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    [...]
    > No, już od wielu miesięcy, czy nawet od okresu liczonego w latach.
    >
    > Ile lat ma upłynąć jeszcze, aby ukróciło to debilne dyskusje na usenecie?

    Strzelam: aż zakończą się sprawy rozpoczęte "bez sprawdzania pesla"?
    KJ
    And furthermore, my bowling average is unimpeachable!!!

  • 29. Data: 2016-06-03 12:04:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Nie, to zupełnie inna sytuacja. Do egzekucji jeszcze tutaj daleka droga.

    Się nie znam ale...
    Skoro przez rok nie wiedział, że ma kredyt to czy jakby jego żona nie
    chciała czegoś od banku, przez co się przypadkiem wydało, to czy nie
    dowiedział by się dopiero jak komornik by do niego zastukał?
    Do mnie kiedyś przychodziły listy do jakiegoś innego gościa od Liberty
    Direct. Napisałem do nich, że nie wiem co od niego chcą, ale taki tu nigdy
    nie mieszkał. No to oni wysłali mi kolejny list dla niego. To ja znów im
    napisałem, że taki tu nigdy nie mieszkał. To oni mi wysłali trzeci list do
    niego. Dałem sobie spokój - odpuszczam sobie dyskusje z ludźmi mającymi
    problem z czytaniem ze zrozumieniem to i z instytucją mającą ten problem też
    sobie odpuściłem. Potem przyszedł list od firmy windykacyjnej. Pomyślałem,
    że może ci umieją czytać więc znów im napisałem. Wygląda na to, że umieli bo
    więcej nie było listu na to nazwisko.
    Niedawno była informacja, że w więzieniu siedział upośledzony gość bo nie
    odpowiedział na wysłany do niego list. Reakcja mogła by sprawę wyjaśnić
    tylko, że on nie umiał czytać.
    P.G.

  • 30. Data: 2016-06-03 12:17:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 12:04, Piotr Gałka pisze:

    > wiadomości news:nirecs$7mu$1@node2.news.atman.pl...

    > Się nie znam ale...

    Widać ;)

    > Skoro przez rok nie wiedział, że ma kredyt to czy jakby jego żona nie
    > chciała czegoś od banku, przez co się przypadkiem wydało, to czy nie
    > dowiedział by się dopiero jak komornik by do niego zastukał?

    I komornik tak niby miałby bez wyroku sądu działać?

> [...]
    > ludźmi mającymi problem z czytaniem ze zrozumieniem to i z instytucją
    > mającą ten problem też sobie odpuściłem.

    To raczej ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem - dlaczego
    zajmowałeś się czyimiś listami?

    --
    Liwiusz