  • 1. Data: 2016-06-01 16:14:59
    Temat: Agora; rozliczenia i KK Rajfiego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=k0bOMt4c&cr=LZGfmN
    IF&s=XPR7P2Hl <-- 130 ode mnie w razie czego
    Raiffeisen Polbank - Karta Kredytowa Class&Club

    Na stronie Danuty zaraz [może za trzy] będzie baner.

    https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/karta_kredytow
    a_class_and_club/1?renderer.slotId=nyebrkkhappbzene <-- za to ode mnie nie ma
    niczego

    Są rozliczenia. Mam za Virgin 17 pln i 10 pln za coś.
    Chętnych zapraszam, ale nie teraz, bo nie wypłacają mniej niż 100 p pln.
    Wiśnie z VM być może za przeniesienie numeru mojej matki. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

    Postscriptum: Mam nową zabawkę do pulsokymetrii -- znacznie gorszą niż utopiona
    (choć droższą i na oko bardzo podobną) i bez możliwości ustawiania
    progów. :) Wczoraj rano niemal udusiłem się -- ale przeżyłem. :) I zatęskniłem
    do tej zabawki, a ona przywędrowała w znacznie gorszym wydaniu... Z Gearbest nie
    mogę dojść do porozumienia -- kochają mnie, ale linku do faktury nie chcą dać...
    Co za świat!!! Chętnie u nich kupię raz jeszcze tę zabawkę, ale chcę fuck... ;)
    [trochę mnie ponosi...] Już wiem, że trzeba brać RZ001, a być może nawet jakieś
    z czujnikami from Giermania, o podwyższonej akuracji.

  • 2. Data: 2016-06-01 17:24:28
    Temat: Re: Agora; rozliczenia i KK Rajfiego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nimql9$2cq$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > [trochę mnie ponosi...] Już wiem, że trzeba brać RZ001, a być może nawet jakieś
    > z czujnikami from Giermania, o podwyższonej akuracji.

    Jest i fuck... Znaczy -- faktura. :) Potrzebowali confirmacji odbioru.
    Utopionego pulsoksymetru nie odebrałem osobiście na Poczcie i prawdopodobnie
    osoba, która go odebrała, nie pokwitowała odbioru na Poczcie a Gearbest
    domagał się potwierdzenia na stronie WWW, czego nie mogłem pojąć!!! [choć
    niby gadaliśmy po angielsku...]

    Jak tylko potwierdziłem odbiór -- dostałem link do faktury.
    Wprawdzie faktura niezbyt poprawna -- brak Peselu i zła (zaniżona)
    wartość, ale zawsze to jakiś krok naprzód. Mam nadzieję, że fakturę
    poprawią i przyślą mi link do poprawionej. Samodzielnie tez mogę ją
    poprawić. :)

    Tymczasem [nie 'w międzyczasie', lecz 'tymczasem'] zamówiłem kolejny,
    za który ściągnęli ode mnie 8,88 dolców, :) czyli 36,41 pln. :)

    -=-

    Być może ten brak konfirmacji sprawił, że pulskoksymetr powędrował w Wasilkowie
    pod wodę. :) Dopiero wtedy, gdy sam odebrałem (wczoraj) Pulskoksymetr z DX,
    pojąłem, że te przesyłki być może nie są potwierdzane na Poczcie, przez co
    sprzedawcy zależy dość mocno na confirmacji netowej.

    Wiem też, że RZ001 jest jakoś lepszy -- lepiej wykonany, lepiej spasowany
    i można w nim ustawić progi ostrożnościowe (; Vincentego. ;)

    Ten, który dostałem z DX nie zezwala na zmianę progów.
    Wyglada gorzej i jest droższy -- zapłaciłem około 58 PLNów.

    Gearbest tym razem wziął ode mnie mniej o $ 1.86, gdyż zaliczył
    mi punkty, które samodzielnie się doliczają z czasem. :) Być
    może za rok miałbym taki pulsoksymetr from Gearbest za free.

    Bez tych punktów pulsoksymetr RZ001 kosztuje w $ 10.74, czyli nadal niezbyt dużo.

    -=-

    Pudełka obu pulsoksymetrów są identyczne.

    -=-

    Pulsoksymetry są mi potrzebne, gdyż jadę na prewencję rentową -- tym razem z powodu
    astmy.
    Na wszelki wypadek zauważę, że ZUS nie wrabia mnie w zanik wyrównania -- wprawdzie
    dostarczyłem wniosek na prewencję niedawno, lecz wcześniej tez taki wniosek złożyłem,
    zatem ZUS nie może tłumaczyć się tym, że wcześniej nie wiedział o złym stanie moich
    płuc. :)
    I wtedy, i teraz weryfikacja przebiegła zaocznie -- wtedy nikt z ZUSu mnie nie badał,
    i teraz nikt z ZUSu mnie nie badał.

    Sąd ma problem -- ZUS kieruje mnie na prewencję rentową z powodu kręgosłupa i z
    powodu
    astmy, a jednak renty odmawia, choć i astma jest nieuleczalna, i wypukliny dysków nie
    są uleczalne. :) Brakuje do kompletu prewencji rentowej związanej ze wzrokiem? Nie ma
    czegoś takiego jak prewencja z uwagi na wady czy choroby wzroku.

    Obecnie JKaczyński ma prezent ode mnie [łapię się na tym, że chcę pisać tutaj
    po angielsku, zamiast po polsku] w postaci rozdźwięku:

    -- ZUS pod kontrolą Gertrudy (czyli już PiSowski) kieruje mnie na prewencję
    -- Sąd Okręgowy (jeszcze sprzed Dobrej Zmiany) traktuje mnie gorzej niż
    polskie sądy z czasów stalinowskich

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 3. Data: 2016-06-02 15:31:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nimvbm$764$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > wartość, ale zawsze to jakiś krok naprzód. Mam nadzieję, że fakturę
    > poprawią i przyślą mi link do poprawionej. Samodzielnie tez mogę ją

    Jest i korekta. :)

    I podziękowanie za to, że Danuta (; jest pacjentem. ;)

    Niestety na fakturze jest dopisek:

    Potrzebna mi faktura:

    Ale to już drobiazg. :)

    Gearbest (http://www.gearbest.com/) zyskała u mnie notowania
    bardzo wysokie -- tracę wszelkie zastrzeżenia. :)

    > Tymczasem [nie 'w międzyczasie', lecz 'tymczasem'] zamówiłem kolejny,
    > za który ściągnęli ode mnie 8,88 dolców, :) czyli 36,41 pln. :)

    Zamówiłem, ale mogłem dostać za darmo. :)
    Fajna firma. :) Chyba (o ile zechcą) będę
    od nich brał 25 razy w roku coś za darmo. :)

    To po prostu przedłużka polskiego wiśniobrania bankowego. :)
    Brać i opisywać. :) I chyba do komisu... :) Można od razu
    brać od nich szmal...

    Chińczycy to fajni ludzie. :) [to nie są Polacy!!]

    > Wiem też, że RZ001 jest jakoś lepszy -- lepiej wykonany, lepiej spasowany
    > i można w nim ustawić progi ostrożnościowe (; Vincentego. ;)

    Są jeszcze takie, które okazują pi... ;)
    [niby pi... każdy widział... jak nie u siebie, to u koleżanki...]
    Może kupię te z Pi, ale na razie nie wiem, jak interpretować Pi. :)

> [...]

    > mi punkty, które samodzielnie się doliczają z czasem. :) Być
    > może za rok miałbym taki pulsoksymetr from Gearbest za free.

    Niekoniecznie samodzielnie, ale pulsoksymetr mogłem wziąć za free. :)
    (nadal mogę)

> [...]
    płuc. :)
    > I wtedy, i teraz weryfikacja przebiegła zaocznie -- wtedy nikt z ZUSu mnie nie

    http://zus.pox.pl/zus/zus-sledzi-ubezpieczonych-na-f
    acebooku.htm

    ZUS może twierdzić, iż przekonałem go swoim filmem? Nie może, bo ZUS podgląda
    to, co na Fejsbuku, a ja zamieściłem na Grupach i na Jutubie, :) nie na
    fejsbuku. :)

    ZUS śledzi ubezpieczonych na Facebooku

    Ponadto pierwszy film pojawił się wraz z moimi wątpliwościami -- pomiar był
    wykonany w niskiej temperaturze. Dopiero kolejne pomiary wykazały, że naprawdę
    (o ile utopiony pulsoksymetr był sprawny a jego wyniki były miarodajne) mam
    makabrycznie niskie natlenienie krwi, ale te filmy pojawiły się na jutubie
    dopiero po skierowaniu mnie do Wianuszka, czyli na prewencję rentową. :)
    Ponoć jadę do miasteczka sanatoriów (jak rozumiem, w okolicy nic nie ma
    poza sanatoriami połączonymi podziemnymi tunelami) najwyższych lotów,
    gdzie można pływać niemal (jeśli czas pozwoli -- mogę dokupić co dusz/p/a
    zapragnie) do woli, co jest bardzo dobre i ze względu na kręgosłup,
    i ze względu na astmę. :)

> [...]

    > -- Sąd Okręgowy (jeszcze sprzed Dobrej Zmiany) traktuje mnie gorzej niż

    IMO PiS jest na przegranej pozycji, która sam sobie zawdzięcza/wypracowywuje. :)
    PO+Nowoczesna+Oddzielnie+SLD daje chyba 2/3, albo i 3/4 głosów. Do tego dochodzi
    niechęć zewnętrznego świata do rzymskokatolickiego Kościoła popieranego twardo
    przez PiS. Na miejscu JKaczyńskiego nie tylko bym zachował daleko idącą ostrożność,
    ale dosłownie skorygowałbym obrany qrs. (nie szukałbym swych wrogów zbyt gorliwie
    i nie traciłbym popleczników aż tak skutecznie)

    IMO JK (o czym już pisałem) lezie w przegrana jak krowa do przydrożnego rowu.
    O ile DTusk mógł po prostu kupować poparcie, o tyle JKaczyńskiemu może brakować
    szmalu -- na 500+, na pensje dodatkowym sędziom TK, na nierentowne przedsiębiorstwa
    (misyjne media chociażby) itp. ,,inwestycje''. Dług (w stosunku do PKB) wysoki,
    PKB sztucznie wywyższony, budżet napięty zbyt mocno, podatki wysokie, unijne
    dotacje pobrane (za jakiś czas sytuacja odwróci się -- już odwraca się, bo UE
    żąda przyjmowania imigrantów), ratingi słabną, niezadowolenie frankowiczów
    (nieważne -- słusznie czy niesłusznie) rośnie, rozczarowanie narodowców
    chyba także nabrzmiewa, służba zdrowia opłacana podatkami nie tyle nie
    wyrabia się na zakrętach, co po prostu pada (leki drogie, czas oczekiwania
    na badania długi, czas oczekiwania na rehabilitację skandalicznie długi,
    czas oczekiwania na wizytę u specjalisty bardzo długi...) i jawnie zrzuca
    swe obowiązki na służbę zdrowia płatną bezpośredni... Do tego sądy powszechne
    nie tylko nadal są złe jak przed rokiem, ale jawnie i oficjalnie ignorują
    obecny porządek prawny...

    Zanim JK zacznie rządzić naprawdę -- może władzę swą utracić. Wcale nie z powodu
    przedterminowych wyborów, lecz z powodu niezwykle wielkiej, czy wręcz nadzwyczajnie
    ogromnej, a nawet szokująco wysokiej oraz ponadnormatywnie i straszliwie/lękliwie
    dużej szybkości wprowadzania zmian w polskim sądownictwie i polskim lecznictwie...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_