  • 1. Data: 2016-06-01 18:08:34
    Temat: Idea idzie w oszczędności
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=Y4w3o9F0&cr=65gVoq
    iA&s=NdnT4JTV <-- 3 dychy ode mnie w razie czego

    Niby 3%, ale tylko do dziesięciokrotności tego, co na RORze, czyli (jak mniemam) 2.7%
    do odbelkowania.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 2. Data: 2016-06-02 11:06:06
    Temat: Re: Idea idzie w oszczędności
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    iA&s=NdnT4JTV
    > <-- 3 dychy ode mnie w razie czego
    >Niby 3%, ale tylko do dziesięciokrotności tego, co na RORze, czyli

    Ale jest jeszcze zwykle konto Zoska
    https://www.ideabank.pl/konto-zoska

    I z tego na ile rozumiem te dziwne zapisy, to tu warunki nawet lepsze:
    -mimo, ze zasilac trzeba z konta idealnego, to nie trzeba utrzymywac
    na nim stanu,
    -warunkiem utrzymania jest powiekszanie stanu konta oszczednosciowego
    o 10% co miesiac
    -... a moze nawet nie ?

    (i)Klient utrzyma na Koncie w każdym dniu tego miesiąca kwotę środków
    nie mniejszą niż Średnie Miesięczne Saldo z poprzedniego miesiąca
    kalendarzowego, a jeżeli wyniesie ono mniej niż 10 PLN to Klient
    powinien utrzymać w każdym dniu tego miesiąca kwotę środków nie
    mniejszą niż 10 PLN;
    (ii)Klient przeleje z Konta IDEALNEGO na Konto kwotę wynoszącą co
    najmniej równowartość 10% Średniego Miesięcznego Salda z poprzedniego
    miesiąca kalendarzowego;
    (iii) na koniec danego miesiąca kalendarzowego na Koncie znajdzie się
    kwota wynosząca co najmniej równowartość 110% Średniego Miesięcznego
    Salda z poprzedniego miesiąca kalendarzowego

    Przelac przed koncem miesiaca te 10% z konta Idealnego, a na poczatku
    miesiaca szybciutko wycofac, aby srednie miesieczne saldo uroslo o
    mniej ?

    Tylko ze w tabeli oplat widze, ze pierwszy wylew z konta Zoska w
    miesiacu jest bezplatny, a nastepne po 5 zl ...
    Ktos wie, jakie sa w Idei limity kwotowe - moge z konta Zoska na
    Idealne przelac dowolna kwote, czy np nie wiecej niz 10 tys ?

    J.