  • 1. Data: 2016-06-02 15:39:31
    Temat: Fejsbuk pod bacznym okiem ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    http://zus.pox.pl/zus/zus-sledzi-ubezpieczonych-na-f
    acebooku.htm

    Zdjęcie umieszczone na Facebooku może być przyczyną kontroli ZUS
    i doprowadzić do odebrania zasiłku chorobowego. ZUS potwierdza,
    że obserwuje naszą aktywność w Internecie.

    IMO to dyskryminacja Fejsbuka.

    ZUS stoi twardo na stanowisku, iż osoba przebywająca na zwolnieniu
    lekarskim, powinna cały czas pozostawać w miejscu zamieszkania. Co
    ciekawe, w tej kwestii ZUS przegrywał sprawy nawet przed Sądem
    Najwyższym, który orzekał, iż osoba pobierającazasiłek chorobowy
    może kurować się poza miejscem zamieszkania i nie musi stale przebywać
    w jednym miejscu. Swojego czasu Sąd Najwyższy przyznał nawet rację
    choremu, który kurował się... w Egipcie.

    Z niesmakiem przyznam rację sądowi...
    Toż wybieram się poza Białystok na prewencję rentową, gdzie kieruje mnie właśnie ZUS.

    Ale dlaczego z niesmakiem? Może to zwrot sytuacyjny? Może polskie sądy
    wreszcie zaczną/będą popierać prawo (w tym logikę oraz arytmetykę itp.)
    i zdrowy rozsądek?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 2. Data: 2016-06-03 12:04:18
    Temat: Re: Fejsbuk pod bacznym okiem ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nipcuq$8ej$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > i doprowadzić do odebrania zasiłku chorobowego. ZUS potwierdza,
    > że obserwuje naszą aktywność w Internecie.

    Miało być:

    + IMO to dyskryminacja tego, co nie jest Fejsbukiem.

> [...]
    > w jednym miejscu. Swojego czasu Sąd Najwyższy przyznał nawet rację
    > choremu, który kurował się... w Egipcie.

    Natomiast

    http://zus.pox.pl/zus/zus-nie-zamierza-rezygnowac-z-
    delegacji-na-floryde.htm
    26/04/2016

    do Hiszpanii można pojechać z ZUSem, aby chłonąć naukę...

    Szkolenia ZUS były już na Florydzie i w Palermo. Urzędnicy ZUS uczyli
    wówczas Polaków w Ameryce i we Włoszech... jak korzystać ze Skype'a.
    Okazuje się, że w tym roku nie będzie inaczej. A nawet lepiej. Wyjazdy
    szkoleniowe mają zostać bowiem poszerzone o... Hiszpanię

    Zupełnie tego nie rozumiem -- uczyli jak korzystać ze Skype'a, ale
    kontrolują użytkowników na Fejsbuku? Czy to aby zgodne z Konstytucją?!
    TK zablokowany -- nawet nie można skierować tego pytania do TK...

    https://youtu.be/CRoNijEfC5U

    --