  • 1. Data: 2016-06-01 13:05:05
    Temat: DB
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ostatnio DB daje lokatę na 3 miesiące i 6%. Ktoś skomentuje?
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 2. Data: 2016-06-01 13:08:34
    Temat: Re: DB
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ostatnio DB daje lokatę na 3 miesiące i 6%. Ktoś skomentuje?

    " Oprocentowanie w wysokości 6% w skali roku dotyczy wyłącznie kwoty
    zgromadzonej w ramach Promocji ,,Inwestycyjny duet - Pakiet Platynowy" na
    Lokacie Promocyjnej na 90 dni o oprocentowaniu stałym. W ramach Pakietu
    promocyjnego 50% środków Klienta lokowanych jest na Lokacie Promocyjnej
    6%, a 50% środków inwestowanych jest przez Klienta w produkt
    inwestycyjno-ubezpieczeniowy db Invest Benefit Plus,"

    Co tu komentować?

  • 3. Data: 2016-06-01 13:18:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Jun 2016 13:08:34 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Co tu komentować?

    Znawcy tematu, do których się nie zaliczam, mogą dostrzec haki dla
    laików niewidoczne. Np. Jaka jest pewność że te 50% inwestowane w
    ubezpieczenia przyniesie jakikolwiek zysk.
    Inne pytanie to np. czy jest to propozycja również dla klientów DB oraz
    czy środki na tej lokacie mogą pochodzić z innego rachunku w DB.

  • 4. Data: 2016-06-01 13:28:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nawet bez zysku lokata na 3% byłaby dość interesująca, ale to po pierwsze wymaga
    ochrony kapitału w tej polisie - pewnie jest - a po drugie okresu polisy na również 3
    miesiące - a tu sądzę, że tak ładnie nie będzie, pewnie minimum rok.
    Jak zawsze w takiej hybrydzie ryzyko jest większe - jeśli polisa jest na minimum rok,
    to przy braku zysku zwrot będzie 0,75%, więc już lepiej na lokacie 1% całość trzymać.

  • 5. Data: 2016-06-01 13:32:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    >Znawcy tematu, do których się nie zaliczam, mogą dostrzec haki dla
    >laików niewidoczne. Np. Jaka jest pewność że te 50% inwestowane w
    >ubezpieczenia przyniesie jakikolwiek zysk.

    A co tu komentowac, ostatnio wszystkie takie propozycje dzialaja
    podobnie:
    oni ci wyplaca paredziesiat zl odsetek, w zamian za to, ze grubsza
    gotowke ulokujesz w produkt
    -dlugoterminowy - wieloletni
    -o niepewnym zysku a nawet z mozliwoscia straty,
    -niegwarantowany przez BFG (ale byc moze przez UFG)
    -z oplatami za zerwanie przed terminem.

    Jesli sie na to godzisz, to mozemy czytac dalej :-)

    Nie mowie nie - jesli ktos ma grubsza gotowke z ktora nie wie co
    zrobic, to moze sie to okazac calkiem dobrym interesem.
    Ale warto pamietac, ze moze sie okazac kiepskim interesem, a nawet
    bardzo kiepskim.

    Ale jesli Cie podniecilo "6% na 3 miesiace" ... to nie jest dla Ciebie
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-06-01 15:23:57
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Ostatnio DB daje lokatę na 3 miesiące i 6%. Ktoś skomentuje?

    http://pl.blastingnews.com/ekonomia/2016/02/deutsche
    -bank-bankrutem-czy-niemcy-pograza-swiatowa-gospodar
    ke-00778521.html

  • 7. Data: 2016-06-01 17:16:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Jun 2016 15:23:57 +0200, t-1 napisał(a):

    > http://pl.blastingnews.com/ekonomia/2016/02/deutsche
    -bank-bankrutem-czy-niemcy-pograza-swiatowa-gospodar
    ke-00778521.html

    Zamieszczając ten link chcesz powiedzieć że DB upadnie czy wręcz
    przeciwnie? :) A poza tym, mam wrażenie że mówisz o innym banku. Ja
    mówię o tym:
    https://www.deutschebank.pl/nota-prawna.html

  • 8. Data: 2016-06-02 17:19:45
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-06-01 o 13:32, J.F. pisze:

    > Ale jesli Cie podniecilo "6% na 3 miesiace" ... to nie jest dla Ciebie :-)

    Nooo ... 6% może być obecnie podniecające - ale nie na strukturze ;)

    Pozdro