  • 61. Data: 2016-06-04 23:48:05
    Temat: Re: Kredyt na pesel...
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-04 o 20:26, Kris pisze:

    > A tak życiowo- wierzysz w to że ten ciągnik tak przypadkowo stał na posesji
    dłużnika?. Tak z pozycji wierzyciela pomyśł;)

    AFAIR to on nie stał na posesji dłużnika.

    --
    Pete

  • 62. Data: 2016-06-05 11:01:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Aczkolwiek jak widziałem wypowiedzi dłużników i ich niektóre wybryki to
    > wszysktko jest możliwe :)

    Oczywiście.
    Aczkolwiek, tak jak w rozmowie o frankowiczach, od profesjonalisty czyli
    bankowca czy komornika nalezy wymagac duzo duzo wiecej...

  • 63. Data: 2016-06-05 11:11:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Oczywiście.
    > Aczkolwiek, tak jak w rozmowie o frankowiczach, od profesjonalisty czyli
    > bankowca czy komornika nalezy wymagac duzo duzo wiecej...

    Zakładasz, że nie ma czegoś takiego jak 'profesjonalny dłużnik' :)
    KJ
    PS. nie, żebym brał tutaj w obrone komorników.
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Sometimes a man who deserves to be looked down upon because he is a

  • 64. Data: 2016-06-05 13:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Zakładasz, że nie ma czegoś takiego jak 'profesjonalny dłużnik' :)
    > KJ
    > PS. nie, żebym brał tutaj w obrone komorników.

    Zapewne jakas czesc nabyła taka umiejetnosc. Moze nawet ten ciagnik był
    faktycznie dłuznika... Ale z tego co pamietam, sprzedano go za bezcen a to
    juz jest inna kwestia...

    Komornicy maja tez swoje na sumieniu - moze to rzeczywiście nie kwesita
    profesjonalizmu a zwykłego złodziejstwa?

  • 65. Data: 2016-06-06 18:54:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 13:02, J.F. pisze:

    >Od czasu zbanowania BTE - już tak nie jest.

    O masz Liwiuszu - komornik i sad w praktyce
    http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,17578982,Komorn
    ik_zaplaci_za_blad_dluznikowi_ponad_50_tys_.html

    Sad pochwalic - tym razem zadzialal szybko i komornik nie zdolal auta
    sprzedac (bal sie ?).

    Ale to dopiero poczatek sprawy, ktora ciagnie sie juz ... 6 lat, a
    konca nie widac :-(

    Ale moze nastapila dobra zmiana i sad naliczy choc odsetki za tych 8
    lat ...

    J.

  • 66. Data: 2016-06-06 18:56:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Na mrginesie - komornik ponoc decyzja sądu wrócił do zawodu...

    komornik czy asesor ?

    Bo asesor to ostatnie co czytalem - to sad uchylil decyzje rady
    komorniczej. To chyba jeszcze nie oznacza powrotu do zawodu.

    Komornik zas ... on tylko niewlasciwie nadzorowal, to moze wystarczyla
    nagana :-)

    J.

  • 67. Data: 2016-06-07 05:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > komorniczej. To chyba jeszcze nie oznacza powrotu do zawodu.
    >
    > Komornik zas ... on tylko niewlasciwie nadzorowal, to moze wystarczyla

    Niestety nie wiem, takiego newsa usłyszałem gdzies w radio, natomiast nie
    weryfikowałem sprawy.

  • 68. Data: 2016-06-07 10:38:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Niestety nie wiem, takiego newsa usłyszałem gdzies w radio, natomiast
    >nie
    >weryfikowałem sprawy.

    Jesli chodzi o asesora, to w grudniu bylo tak:
    http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,19397153,bezpra
    wnie-zajal-ciagnik-nie-skresla-go-z-listy-asesorow.h
    tml

    sad mu zamienil skreslenie na 8 tys grzywny.

    pozostaje kwestia zarzutow karnych, ktore po wyroku moga oznaczac
    uniemozliwienie powrotu do zawodu, no i nie wiem - moze wrocic do
    kancelarii, czy jej wlasciciel moze stwierdzic, ze za duzo mu szkod
    narobil.
    No ale poki pracuje, to moze szkody splacac :-)

    J.