  • 21. Data: 2017-01-04 13:29:35
    Temat: Re: Kredyt dla partii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >NIE CHCE ROZKRĘCAĆ DYSKUSJI KTO JEST ZŁY A KTO DOBRY
    >ale interesuje mnie jedna rzecz. [...]

    Jest taki jeden bank ... ale nie wiadomo ktory
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Petru-wzialem
    -dwa-miliony-zlotych-kredytu-na-kampanie-Nowoczesnej
    ,wid,17892734,wiadomosc.html

    P.S. "Wziąłem kredyt" ... partia to ja, czy wziąl prywatnie ?

    W oswiadczeniu majatkowym kredytu nie podaje, za to dochody rzedu 2
    mln rocznie ... tylko na wydatki nie starczaja :-)

    J.

  • 22. Data: 2017-01-04 13:33:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 13:18, J.F. pisze:

    > Ale to 11% poparcia z nikad mialo byc dowodem, ze to wydmuszka, wiec
    > czemu w przypadku Kukiza to nie dowodzi wydmuszki ? :-)

    Kukiz nie miał poparcia "znikąd".

    > Czy cos w tym zlego, i czy dowodzi zalozenia przez "sluzby" ?

    Nie patrz "że koń, że drzewo", tylko patrz na całokształt, bez
    szatkowania cytatów.

    > Piszesz o portugalskich podrozach, czy niewlasciwym nadzorze finansowym ?

    O wszystkim, od sześciu króli, poprzez przyłapanie na zdradzie, a na
    brakach prawnych kończąc. To po prostu jest głąb.

    > ale to nadal 3.6% znikad. Ktore sluzby to dmuchaly ? :-)

    To efekt dobrego wystąpienia w debacie pana Zandberga.

    > Po niemieckiej stronie ?

    Po rządowej.

    > Czy Wiadomosci, bedac ciagle pod wplywem PO, zaczely dostrzegac co sie
    > dzieje i nadmuchiwac alternatywe/konkurencje ?

    Sama PO była jak statek, z którego uciekały szczury.

    > Cos w tym moze i jest, ale troche im nie wyszlo i w ogole troche glupio
    > - podcinac galaz, na ktorej sie siedzi ?

    > ale kredyt jest teraz, a nie "byly".

    A skąd wiesz, że stary nie ma wpływu na nowego? Albo że nowy boi się też
    kogoś?

    > Tylko ze mbank to "ukryta opcja niemiecka", i nie wiem po co do tego TW
    > mieszac.
    > TW Stasi czy co ? :-)

    Sieć uzależnień jest skomplikowana.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2017-01-04 13:52:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Kukiz nie miał poparcia "znikąd".

    Skad Kukiz mial poparcie to ja mniej wiecej wiec.
    Ale czemu przyjmowac, ze Petru nie mial z tego samego ?

    Choc prawde mowiac ... faktycznie wczesniej o Nowoczesnej ani Razem
    nie slyszalem.

    >O wszystkim, od sześciu króli, poprzez przyłapanie na zdradzie, a na
    >brakach prawnych kończąc. To po prostu jest głąb.

    On zarobil ponad 2 mln zl w 2015 roku.
    Zarabiasz choc polowe tego, czy musisz przyznac, ze sam jestes glab ?
    :-)

    >To efekt dobrego wystąpienia w debacie pana Zandberga.

    Tak nawiasem mowiac - wczesniej byla partia Palikota ... bogaty
    biznesmen zaklada partie lewicowa, to dopiero jest wydmuszka :-)

    >Po rządowej.

    >Sama PO była jak statek, z którego uciekały szczury.

    i tak oto z wydmuszki sluzb zeszlismy na szczurza inicjatywe :-)

    >A skąd wiesz, że stary nie ma wpływu na nowego? Albo że nowy boi się
    >też kogoś?

    To by wieksze przekrety robil. Ale moze i robi :-)

    Sugerowales niemieckie sluzby - nie wiem - powaznie czy na "odpierdol
    sie" - no to mozna poszukac, co to za bank byl :-)

    >Sieć uzależnień jest skomplikowana.

    Ale w Stasi mniej teczek zniklo, a RFN sie lepiej oczyscilo :-)

    J.

  • 24. Data: 2017-01-04 13:58:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 12:50:03 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ptru miał na celu ewakuację ze
    > skompromitowanej PO,

    Te słynne stronnictwa (Stronnictwo Pruskie, Stronnictwo Ruskie i
    Stronnictwo Amerykańsko-Żydowskie) tak skutecznie oplotły świat swymi
    mackami, że zupełnie nie można odszukać informacji o przynależności Petru
    do PO.

    Przy okazji z ubolewaniem wyznam, że nie jest dla mnie jasne w którym z
    wyżej wymienionych stronnictw działają masoni, no i rzez jasna rowerzyści.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 25. Data: 2017-01-04 13:58:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 13:52, J.F. pisze:

    > On zarobil ponad 2 mln zl w 2015 roku.
    > Zarabiasz choc polowe tego, czy musisz przyznac, ze sam jestes glab ? :-)

    Zarobił? To bankowa titiuszka.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2017-01-04 13:59:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 13:58, Olin pisze:

> [...]
    > Stronnictwo Amerykańsko-Żydowskie) tak skutecznie oplotły świat swymi
    > mackami, że zupełnie nie można odszukać informacji o przynależności Petru

    Po co miałby należeć?

    > Przy okazji z ubolewaniem wyznam, że nie jest dla mnie jasne w którym z
    > wyżej wymienionych stronnictw działają masoni, no i rzez jasna rowerzyści.

    Nie rozumiesz, nie komentuj.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2017-01-04 14:06:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zarobił? To bankowa titiuszka.

    tak napisal w oswiadczeniu.

    Myslisz, ze taki glab, ze nawet tego nie potrafi poprawnie wypelnic ?

    J.

  • 28. Data: 2017-01-04 14:18:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 14:06, J.F. pisze:

    > tak napisal w oswiadczeniu.
    >
    > Myslisz, ze taki glab, ze nawet tego nie potrafi poprawnie wypelnic ?

    Nie łapiesz. Chodzi o to, że to nie wynagrodzenie za pracę, tylko za...
    bycie dyspozycyjnym.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2017-01-04 14:49:31
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 01/04/2017 10:18 PM, Liwiusz wrote:

    > Nie łapiesz. Chodzi o to, że to nie wynagrodzenie za pracę, tylko za...
    > bycie dyspozycyjnym.

    Tobie nie płacą za bycie dyspozycyjnym? Zmień pracę.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 30. Data: 2017-01-04 15:20:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 13:59:33 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Po co miałby należeć?

    Rzecz jasna, aby skompromitować PO, a potem się z niej ewakuować.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl