  • 11. Data: 2017-01-04 11:59:14
    Temat: Re: Kredyt dla partii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości
    >I jest sobie partia polityczna która powstaje w 2015 roku w kwietniu.
    >Półroku później startuje w wyborach.

    Tak a propos - ta partia wprowadzila 31 poslow.
    liczac 10 tys miesiecznie, to nam daje prawie 15 mln zl przez
    kadencje.
    To chyba poslowie moga sie podzielic z Partia drobna czescia swojego
    wynagrodzenia, szczegolnie, ze w perspektywie maja kolejne wybory :-)

    P.S. O ile pamietam doniesienia prasowe, to Ludwik Dorn przekazal na
    PO 20 tys zl ... i poslem nie zostal.

    A w jeszcze innej partii mamy takie kwoty
    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/4392
    65,prokuratura-umorzyla-sledztwo-ws-zatajenia-przez-
    jaroslawa-kaczynskiego-korzysci-majatkowych.html

    J.

  • 12. Data: 2017-01-04 12:07:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 11:34, J.F. pisze:

    > Kukiz tez przez sluzby ?

    Kukiz bardziej wygląda na oddolny ruch protestu. Jak meteor - zabłysł i
    zgasł.

    > Razem tez przez sluzby ?

    Co to Razem? To te lewacka zberanina?

    > A ktore sluzby ?

    .N to przez niemieckie.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-01-04 12:08:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 11:55, Olin pisze:
    > Bez wątpienia człowiekiem służb jest też Jarosław Kaczyński,

    To już Michalkiewicz mówił, że w Polsce nie można być poważnym
    politykiem bez poparcia którychkolwiek ze służb.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-01-04 12:15:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 12:08:34 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > To już Michalkiewicz mówił, że w Polsce nie można być poważnym
    > politykiem bez poparcia którychkolwiek ze służb.

    Skoro tak obwieścił Michalkiewicz, to z pewnością chodziło mu o Mosad.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 15. Data: 2017-01-04 12:19:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Kukiz bardziej wygląda na oddolny ruch protestu. Jak meteor - zabłysł
    >i zgasł.

    To czemu Petru nie ?
    A wczesniej byl Palikot ... kolejna nieudana wydmuszka sluzb ?

    >Co to Razem? To te lewacka zberanina?

    Ale nie wiadomo skad, a 3.6% poparcia zebrali.

    >.N to przez niemieckie.

    I te niemieckie sluzby maja taki wplyw w polskich mediach, ze potrafia
    11% wykreowac ?
    I chcieli oslabic PO, Klepaczowa, czy zalezalo im na posadzeniu PIS na
    tronie.

    Wychodzi na to, ze trzeba sprawdzic gdzie ten kredyt - w Dojczebanku ?
    :-)

    J.

  • 16. Data: 2017-01-04 12:20:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 11:59:14 +0100, J.F. napisał(a):

    > A w jeszcze innej partii mamy takie kwoty
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/4392
    65,prokuratura-umorzyla-sledztwo-ws-zatajenia-przez-
    jaroslawa-kaczynskiego-korzysci-majatkowych.html

    Skoro już dyskutujemy o finansowaniu partii, nie sposób pominąć wyczynów
    kolegów ministra sprawiedliwości:
    http://www.newsweek.pl/polska/zbigniew-ziobro-konwen
    cja-solidarnej-polski-za-unijne-pieniadze,artykuly,4
    00482,1.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 17. Data: 2017-01-04 12:46:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 12:15, Olin pisze:

    > Skoro tak obwieścił Michalkiewicz, to z pewnością chodziło mu o Mosad.

    Nie, chodziło mu o jakiekolwiek działające w Polsce służby, a te dzieli
    na "Stronnictwo Pruskie", "Stronnictwo Ruskie" i "Stronnictwo
    Amerykańsko-Żydowskie". Nasze służby, ja i nasi poważni politycy,
    wysługują się którejś z tych trzech służb.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-01-04 12:50:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 12:19, J.F. pisze:

    > To czemu Petru nie ?
    > A wczesniej byl Palikot ... kolejna nieudana wydmuszka sluzb ?

    Każda wydmuszka ma coś na celu - Ptru miał na celu ewakuację ze
    skompromitowanej PO, ale jak widać teraz Petru jest bardziej
    skompromitowany niż PO.

    > Ale nie wiadomo skad, a 3.6% poparcia zebrali.

    I dobrze, dzięki temu ZLEW nie wszedł do sejmu :)

    > I te niemieckie sluzby maja taki wplyw w polskich mediach, ze potrafia
    > 11% wykreowac ?

    Skoro większość gazet jest niemieckich, to dużo fatygi nie trzeba.
    Poza tym 11% nie zostało wykreowane, bo takiego poparcia właśnie nie
    było, skoro jeszcze partii nie było, ale usłużna sondażownia dała wynik,
    i się w Faktach i Wiadomościach (jeszcze były po tamtej stronie) można
    było tym ekscytować.

    > I chcieli oslabic PO, Klepaczowa, czy zalezalo im na posadzeniu PIS na
    > tronie.

    PO była tak skompromitowana, że słusznie uznali, że trzeba teraz zrobić
    nową partię, aby było po staremu.

    > Wychodzi na to, ze trzeba sprawdzic gdzie ten kredyt - w Dojczebanku ? :-)

    Albo w mbanku - bodajże jakiś były jego prezes, to TW.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-01-04 13:04:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    P.S. jeszcze jedna partyjna ciekawostka:
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/partie-zi
    obry-i-gowina-bez-grosza-to-efekt-sprytnej-zagrywki-
    kaczy%C5%84skiego/ar-BBxSeuM

    "Partie Zbigniewa Ziobry i Jarosława Gowina zostały bez grosza przy
    duszy. Choć mają swych posłów i senatorów, to w minionym roku nie
    dostały ani złotówki państwowych pieniędzy. To efekt sprytnej zagrywki
    Jarosława Kaczyńskiego "

    Choc tak prawde mowiac - juz raz probowaly osobno i g* z tego wyszlo.

    J.

  • 20. Data: 2017-01-04 13:18:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Każda wydmuszka ma coś na celu

    Ale to 11% poparcia z nikad mialo byc dowodem, ze to wydmuszka, wiec
    czemu w przypadku Kukiza to nie dowodzi wydmuszki ? :-)

    >Ptru miał na celu ewakuację ze skompromitowanej PO,

    Czy cos w tym zlego, i czy dowodzi zalozenia przez "sluzby" ?

    >ale jak widać teraz Petru jest bardziej skompromitowany niż PO.

    Piszesz o portugalskich podrozach, czy niewlasciwym nadzorze
    finansowym ?

    >I dobrze, dzięki temu ZLEW nie wszedł do sejmu :)

    ale to nadal 3.6% znikad. Ktore sluzby to dmuchaly ? :-)

> [...]
    >było, skoro jeszcze partii nie było, ale usłużna sondażownia dała
    >wynik, i się w Faktach i Wiadomościach (jeszcze były po tamtej

    Po niemieckiej stronie ?
    Czy Wiadomosci, bedac ciagle pod wplywem PO, zaczely dostrzegac co sie
    dzieje i nadmuchiwac alternatywe/konkurencje ?

    Takie to widac sluzby - telewizyjne :-)

    >PO była tak skompromitowana, że słusznie uznali, że trzeba teraz
    >zrobić nową partię, aby było po staremu.

    Cos w tym moze i jest, ale troche im nie wyszlo i w ogole troche
    glupio - podcinac galaz, na ktorej sie siedzi ?

    >Albo w mbanku - bodajże jakiś były jego prezes, to TW.

    ale kredyt jest teraz, a nie "byly".

    Tylko ze mbank to "ukryta opcja niemiecka", i nie wiem po co do tego
    TW mieszac.
    TW Stasi czy co ? :-)

    J.