    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt dla partii
    Date: Wed, 4 Jan 2017 13:33:18 +0100

    W dniu 2017-01-04 o 13:18, J.F. pisze:

    > Ale to 11% poparcia z nikad mialo byc dowodem, ze to wydmuszka, wiec
    > czemu w przypadku Kukiza to nie dowodzi wydmuszki ? :-)

    Kukiz nie miał poparcia "znikąd".

    > Czy cos w tym zlego, i czy dowodzi zalozenia przez "sluzby" ?

    Nie patrz "że koń, że drzewo", tylko patrz na całokształt, bez
    szatkowania cytatów.

    > Piszesz o portugalskich podrozach, czy niewlasciwym nadzorze finansowym ?

    O wszystkim, od sześciu króli, poprzez przyłapanie na zdradzie, a na
    brakach prawnych kończąc. To po prostu jest głąb.

    > ale to nadal 3.6% znikad. Ktore sluzby to dmuchaly ? :-)

    To efekt dobrego wystąpienia w debacie pana Zandberga.

    > Po niemieckiej stronie ?

    Po rządowej.

    > Czy Wiadomosci, bedac ciagle pod wplywem PO, zaczely dostrzegac co sie
    > dzieje i nadmuchiwac alternatywe/konkurencje ?

    Sama PO była jak statek, z którego uciekały szczury.

    > Cos w tym moze i jest, ale troche im nie wyszlo i w ogole troche glupio
    > - podcinac galaz, na ktorej sie siedzi ?

    > ale kredyt jest teraz, a nie "byly".

    A skąd wiesz, że stary nie ma wpływu na nowego? Albo że nowy boi się też
    kogoś?

    > Tylko ze mbank to "ukryta opcja niemiecka", i nie wiem po co do tego TW
    > mieszac.
    > TW Stasi czy co ? :-)

    Sieć uzależnień jest skomplikowana.

    --