  • 1. Data: 2017-01-03 16:18:05
    Temat: Gdzie lokata?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Warunki: przez internet, nieprzesadnie długa, kwota 50 - 300 kpln,
    dla dowolnego klienta (nie tylko dla nowego).
    SKOK odpada ;-)

    witrak()

  • 2. Data: 2017-01-04 10:07:07
    Temat: Re: Gdzie lokata?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Jan 2017 16:18:05 +0100, witrak() napisał(a):

    > Warunki: przez internet, nieprzesadnie długa, kwota 50 - 300 kpln,
    > dla dowolnego klienta (nie tylko dla nowego).

    http://www.bankier.pl/lokaty
    Kliknij, gdzie trzeba w opcjach zaawansowanych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

  • 3. Data: 2017-01-04 10:48:17
    Od: b...@o...pl

    To uniwersalne zestawienie jest może bardziej czytelne.
    http://www.oprocentowanielokat.pl/?waluta=PLN&kwota=
    50000&okres=3M&konto_osobiste=bez+znaczenia&oprocent
    owanie=bez+znaczenia&haczyki=bez+znaczenia&banki=

  • 4. Data: 2017-01-04 12:46:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Jan 2017 16:18:05 +0100, witrak() napisał(a):

    > Warunki: przez internet, nieprzesadnie długa, kwota 50 - 300 kpln,
    > dla dowolnego klienta (nie tylko dla nowego).
    > SKOK odpada ;-)

    Bank Spółdzieczy w Ciechanowie. Lokata oranżowa :) Bez konta, 3
    miesiące, 2%, przez net.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-01-04 13:33:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie ma to jak dokładnie określić warunki.
    Także wspomnę, że konto oszczędnościowe plus w db daje 2,55% przez 4 miesiące dla sum
    do 100k.
    Od jakiegoś czasu mogą je zakładać również "starzy" klienci.
    Inna sprawa, czy w komplecie trzeba mieć ROR - ja mam, bo po prostu miałem już - ale
    jak trzeba to można założyć darmowy dbNet, tylko nie brać debetówki. Uwaga - darmowe
    jest już tylko dbNet, możliwe do założenia tylko przez internet, dbOpen, które można
    założyć w oddziale, ma (lub bardzo niedługo będzie miało) opłatę miesięczną.

  • 6. Data: 2017-01-04 13:36:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Nie ma to jak dokładnie określić warunki.
    >Także wspomnę, że konto oszczędnościowe plus w db daje 2,55% przez 4
    >miesiące dla sum do 100k.

    Idea ma podobne oferty, 9 lutego BGZ powinien nowa promocje oglosic

    J.

  • 7. Data: 2017-01-08 22:06:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote on 2017-01-04_13:36
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Dziękuję wszystkim za info! :-D

    > Idea ma podobne oferty, 9 lutego BGZ powinien nowa promocje oglosic

    Właśnie z kont w BGZ uciekam ;-)

    witrak()

  • 8. Data: 2017-01-11 01:05:17
    Od: p...@g...com

    Den söndag 8 januari 2017 kl. 22:06:18 UTC+1 skrev witrak():

    > Właśnie z kont w BGZ uciekam ;-)
    >
    > witrak()

    Tylko dokad? Idea od kilku tygodni zadnej ciekawej oferty nie przedstawila /moze
    oprocz "zimowej" na 2,5 ktora tez wcale nie porywa/.
    Tak zle w lokatach chyba jeszcze nigdy nie bylo, aby najlepsza oferta na rynku to
    zaledwie 2,2-2,3%.
    Tymczasem jak podaje NBP:
    "Zysk netto sektora bankowego między styczniem a listopadem 2016 roku wyniósł 13 mld
    035 mln zł, co oznacza wzrost o 20,5 proc. rok do roku".
    Tylko dlaczego kosztem oszczedzajacych??

  • 9. Data: 2017-01-11 10:47:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik pasztab napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wyniósł 13 mld 035 mln zł, co oznacza wzrost o 20,5 proc. rok do
    >roku".
    >Tylko dlaczego kosztem oszczedzajacych??

    No wiesz, z drugiej strony mozna przeczytac
    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/chwil%C3%B3wka-dzi%C4%99ki-500-plus-ju%C5%BC
    -polakom-niepotrzebna-poprawi%C5%82a-si%C4%99-sytuac
    ja-maj%C4%85tkowa/ar-BBy9ig4

    "Według danych Biura Informacji Kredytowej niemal przez cały ubiegły
    rok popyt na kredyt konsumpcyjny był mniejszy niż w analogicznych
    miesiącach 2015 r. BIK mierzy to wartością składanych wniosków
    kredytowych w bankach"

    Co prawda
    "Mniejsze zainteresowanie przyniosło spadek liczby udzielonych
    kredytów. W ciągu trzech kwartałów banki sprzedały ich nieco ponad 5,3
    mln w porównaniu do ponad 5,4 mln rok wcześniej.
    Ale jednocześnie ich łączna wartość wzrosła do 58,7 mld zł, z 57,7 mld
    zł rok wcześniej."

    Wiec jest gorzej, a nawet lepiej ?

    Jesli nie jest to blad "pomiarowy" metody ... to zainteresowanie
    kredytem spada, zapewne tym wysoko oprocentowanym w pierwszej
    kolejnosci.
    I banki musza to przeniesc na oszczedzajacych.

    A w dodatku doszedl podatek bankowy.

    W sumie ... w zasadzie nalezy sie cieszyc - normalniejemy, zarobki
    rosna ...

    J.

  • 10. Data: 2017-01-11 13:17:06
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 16:18:02 UTC+1 użytkownik witrak() napisał:
    > Warunki: przez internet, nieprzesadnie długa, kwota 50 - 300 kpln,
    > dla dowolnego klienta (nie tylko dla nowego).
    > SKOK odpada ;-)
    >
    > witrak()

    W Mille na oszczędnościowym dają 2,5% do 100 tys. zł na 92 dni:
    http://bankomaniacy.pl/konto-oszczednosciowe-millenn
    ium-2-5-procent-do-100000-zl/
    Dla nowych i nienowych klientów. Dla nienowych "pustostan" na dzień 7.01.2017, albo
    2,5% będzie dotyczyć tylko nadwyżki.