  • 51. Data: 2017-01-09 13:01:58
    Temat: Re: Kredyt dla partii
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "azot" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:o4gboj$vfr$1@news.icm.edu.pl...

    > Dlatego dąży do nowych wyborów. Żeby mieć nowe dotacje.

    Tak jak PiS w 2007 ?

    W ogóle finansowanie z budżetu należałoby zlikwidować/zredukować.
    Zresztą wystarczy zrobić przelew z za granicy albo wpłatę gotówkową na konto
    i już partia ma problem bo musi zwrócić "darczyńcy" (koszty przelwów
    zagrancznych, biurokracja...). I to szybko bo jak nie zdąży to problem.
    A w przypadku wpłaty gotówkowej z fałszywym adresem to przekazem
    ciężko zwrócić. Nie wiem jak to mozna formalnie rozwiązać.
    Co więcej - czym innym jest konto partii a czym innym partyjne konto
    "wyborcze".

    Arek

  • 52. Data: 2017-01-09 14:46:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 7 Jan 2017 14:53:04 -0800 (PST), n...@p...pl napisał(a):

    > człowiek mądry wyjaśnia sobie świat mądrze
    > człowiek głupi wyjaśnia sobie świat głupio
    > człowiek normalny wyjaśnia świat normalnie
    > człowiek patologiczny wyjaśnia świat patologicznie
    > człowiek nieuczciwy wszędzie widzi złodziei

    Człowiek służb wszędzie widzi służby.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 53. Data: 2017-01-09 16:39:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Tak jak PiS w 2007 ?
    >W ogóle finansowanie z budżetu należałoby zlikwidować/zredukować.

    No wiesz, ja tu przyznaje troche racji PIS - zlikwidujesz, to wygraja
    partie, ktore maja najwiecej pieniedzy na propagande.
    A kto im te pieniadze da ? I czego bedzie chcial w zamian ?

    Te wszystkie partie to w 2015r kosztowaly nas 60mln zl ... kropla w
    morzu wydatkow Panstwa.

    >Zresztą wystarczy zrobić przelew z za granicy albo wpłatę gotówkową
    >na konto
    >i już partia ma problem bo musi zwrócić "darczyńcy" (koszty przelwów
    >zagrancznych, biurokracja...).

    Jest opcja "obciaza odbiorce" :-)

    > I to szybko bo jak nie zdąży to problem.
    >A w przypadku wpłaty gotówkowej z fałszywym adresem to przekazem
    >ciężko zwrócić.

    A nie liczy sie data stempla pocztowego ?

    J.

  • 54. Data: 2017-01-09 16:57:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > No wiesz, ja tu przyznaje troche racji PIS - zlikwidujesz, to wygraja
    > partie, ktore maja najwiecej pieniedzy na propagande.
    > A kto im te pieniadze da ? I czego bedzie chcial w zamian ?

    Partie, które mają najmniej pieniędzy, mają mniejszy apetyt, albo są
    mniej "na sprzedaż"? Nie jestem pewien.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 55. Data: 2017-01-10 01:05:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Jan 2017 16:57:27 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Partie, które mają najmniej pieniędzy, mają mniejszy apetyt, albo są
    > mniej "na sprzedaż"? Nie jestem pewien.

    Nie, dzieki dotacjom maja troche pieniedzy, a wiec cena sprzedazy
    rosnie.
    No i zyskuja mozliwosc gloszenia swoich pogladow, nawet jesli sie
    bogatym nie podobaja ...

    J.