  • 1. Data: 2017-01-03 14:12:53
    Temat: Kredyt dla partii
    Od: Bolko <s...@g...com>

    NIE CHCE ROZKRĘCAĆ DYSKUSJI KTO JEST ZŁY A KTO DOBRY

    ale interesuje mnie jedna rzecz.

    Dwa lata temu chciałem wziąść kredyt 500 tys zł na DG.
    Zabezpiecznie nieruchomość 1,5 mln zł.
    Okazuje się że Banki jakieś dochody miałem ale miały być
    dzieki kredytowi większe. ALe ich interesuje tu i teraz.

    I jest sobie partia polityczna która powstaje w 2015 roku w kwietniu.
    Półroku później startuje w wyborach.
    Mijają kolejne miesiące.
    PKW odrzuca sprawozdanie finansowe.
    Czytuje z pamięci
    "W związku z odrzuceniem sprawozdania finansowego przez PKW
    partia ma problem bo nie będzie miała jak spłacić
    kredytu zaciągniętego na poczet wyborów "

    Jak to się robi?

  • 2. Data: 2017-01-03 15:02:46
    Temat: Re: Kredyt dla partii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >"W związku z odrzuceniem sprawozdania finansowego przez PKW
    >partia ma problem bo nie będzie miała jak spłacić
    >kredytu zaciągniętego na poczet wyborów "
    >Jak to się robi?

    a) ma sie znajomego prezesa banku/skoku, lub
    b) bank wymaga poreczycieli z zabezpieczeniem ...

    J.

  • 3. Data: 2017-01-03 15:16:46
    Od: azot <a...@i...pl>

    > "W związku z odrzuceniem sprawozdania finansowego przez PKW
    > partia ma problem bo nie będzie miała jak spłacić
    > kredytu zaciągniętego na poczet wyborów "

    Dlatego dąży do nowych wyborów. Żeby mieć nowe dotacje. Nawet kosztem
    podpalenia tego kraju.

  • 4. Data: 2017-01-04 10:10:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Jan 2017 05:12:53 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Jak to się robi?

    Przecież doskonale wiesz jak. Wystarczy kopiować putinowskie metody
    trollingu, bo są to wypróbowane i skuteczne wzorce.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 5. Data: 2017-01-04 11:07:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 10:10:01 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > Przecież doskonale wiesz jak. Wystarczy kopiować putinowskie metody
    > trollingu, bo są to wypróbowane i skuteczne wzorce.

    Sorry ale co to ma do tematu.
    Jak bym nie przerabiał tego na własnej skórze to bym się nie pytał.
    Ja potrzebowałem ,5 mln zabezpieczenie miałem na 3 razy większą kwotę.
    I do tego jakieś tam dochody.
    I z "bogatej" oferty banków banków została mi tylko jedna.
    A to i tak na kwotę o połowę niższą i w dodatku musiałem przynieść
    tonę zaświadczeń.

    A tutaj jest partia która istnieje półroku i dostaje kredyt na 2 mln zł.
    Tak jestem trolem putina.

  • 6. Data: 2017-01-04 11:14:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 11:07, Bolko pisze:

> [...]
    > tonę zaświadczeń.
    >
    > A tutaj jest partia która istnieje półroku i dostaje kredyt na 2 mln zł.

    Ta partia zanim jeszcze jej lider otworzył usta, miała 11% poparcia.

    Świadczy to o tym, że jest to wydmuszka założona przez służby.

    Co tłumaczy też łatwość dostania kredytu.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-01-04 11:18:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 11:07:18 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Tak jestem trolem putina.
    Bardziej kaczora ;>
    A na serio to czy czytałeś, dlaczego zostały odrzucone sprawozdania nowoczesnej oraz
    razem ?
    Komuś się numer konta pomylił - ale ustawa jest bezlitosna i nawet taką pomyłkę
    podciąga pod nielegalne finansowanie i nakazuje zabrać subwencję.
    W przypadku nowoczesnej było to prawie 2 mln (pewnie właśnie ten kredyt), które
    przelano bezpośrednio na konto komitetu wyborczego zamiast przepuścić je pośrednio
    przez konto funduszu wyborczego partii.
    W przypadku razem było to raptem 10 tysięcy - i nawet podobno zostały zwrócone, ale
    niestety przedtem były z tej sumy zrobione już jakieś inne przelewy.
    Pomyłka na 10 tysiaków, a są 3 bańki w plecy - a i to na początek, bo to tylko po
    odrzuceniu sprawozdań wyborczych, a tu jeszcze odrzucono sprawozdania roczne, gdzie
    karą jest utrata subwencji na 3 lata, co dla razem daje 9,5 miliona, a dla
    nowoczesnej 18,6 mln.
    Inna sprawa, że jeśli szeryf partii, bankowiec, nie pilnuje przepływów kasy, to jest
    to duży żal.pl

  • 8. Data: 2017-01-04 11:31:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości
    >Komuś się numer konta pomylił

    Nie tyle nr konta pomylil, co nie doczytal jak to ma byc zrobione.

> [...]
    >sprawozdania roczne, gdzie karą jest utrata subwencji na 3 lata, co
    >dla razem daje 9,5 miliona, a dla nowoczesnej 18,6 mln.

    No coz, kara moze zbyt surowa ... ale moze i dobrze, niech sie
    politycy czegos naucza :)
    Tylko ze oni sie naucza, ze prawa nalezy przestrzegac i nic w tym
    zlego nie ma, ze obywatelowi za drobna pomylke miliony sie zabiera :-(

    >Inna sprawa, że jeśli szeryf partii, bankowiec, nie pilnuje
    >przepływów kasy, to jest to duży żal.pl

    Niekoniecznie.
    "Bankowiec" to moze byc czlowiek z wizja. Wizja banku, interesu,
    partii.

    A od pilnowania przelewow jest ksiegowy :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-01-04 11:34:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ta partia zanim jeszcze jej lider otworzył usta, miała 11% poparcia.
    >Świadczy to o tym, że jest to wydmuszka założona przez służby.

    Kukiz tez przez sluzby ? Razem tez przez sluzby ?

    A ktore sluzby ?

    >Co tłumaczy też łatwość dostania kredytu.

    Z drugiej strony - Petru bankowiec.
    To mu na pewno zostalo troche kontaktow, a 2 mln w duzym banku - nawet
    nie drobne :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-01-04 11:55:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 11:14:38 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > jest to wydmuszka założona przez służby.
    > Co tłumaczy też łatwość dostania kredytu.

    Bez wątpienia człowiekiem służb jest też Jarosław Kaczyński, o czym
    świadczy łatwość uzyskania kredytu przez Fundację Prasową Solidarności
    ponad ćwierć wieku temu:

    "Kaczyński w książce: "Piekielnie wstyd mi się dzisiaj do tego przyznać,
    ale sądziłem, że przydziały - także dla innych środowisk - mają być
    darmowe".

    Gdy dowiaduje się, że "Express" kosztuje 16 mld starych zł (dziś to 1,6
    mln), myśli, że to żart. Fundacja nie ma nawet 16 mln zł.

    Koledzy szukają kapitału i znajdują go w PRL-owskim banku BPH. Zasada jest
    prosta: "oni [bank] biorą na wiele lat atrakcyjny lokal w budynku Expressu
    Wieczornego i płacą za wynajem z góry. Krótko mówiąc, zdobyliśmy pieniądze
    i nie był to kredyt" - pisze Kaczyński w książce "Porozumienie przeciw
    monowładzy".

    Nie wspomina, że ten pierwszy ruch FPS kończy się w sądzie. Informacja o
    przeznaczeniu budynku do dzierżawy musi przez sześć tygodni wisieć na
    tablicy ogłoszeń w urzędzie rejonowym. Wisi krócej. By to ukryć, urzędnicy
    antydatują dokument.

    Nie pisze też, że prezesem banku BPH jest Janusz Quandt, który w PRL z
    polecenia Biura Politycznego KC PZPR lokował partyjne pieniądze w spółkach
    (w radzie nadzorczej jednej z nich zasiadał z Ireneuszem Sekułą i Leszkiem
    Millerem), a po 1989 r. inwestował pieniądze BPH w nieruchomości po byłej
    PZPR w Krakowie i Warszawie.

    W kwietniu 1991 r. bank Quandta wprowadza się w Al. Jerozolimskie i płaci
    Fundacji Prasowej Solidarności 37 mld starych zł za 13 lat najmu z góry.
    FPS kupuje za 22 mld Prasowe Zakłady Graficzne na zapleczu budynku
    redakcyjnego. I płaci 16 mld za "Express". Naczelnym zostaje Krzysztof
    Czabański.

    W PC się cieszą, za to urzędnicy urzędu rejonowego stają przed sądem za
    antydatowanie dokumentów o dzierżawie. Sprawę umarza sąd z powodu znikomej
    szkodliwości społecznej. Uzasadnia, że działanie urzędników należy też
    ocenić "przez pryzmat nacisków, które były na nich wywierane, pochodzących
    również ze strony najwyższych urzędników państwowych". Sławomira Siwka,
    jednego z założycieli FPS, który jako sekretarz stanu w Kancelarii
    Prezydenta naciskał na urzędników, nikt nie ściga."

    całość:
    http://wyborcza.pl/magazyn/1,124059,20704823,rodzina
    -z-ulicy-srebrnej-krewny-i-zaufani-prezesa-pis-kontr
    a.html

    Warto też przeczytać:
    http://wyborcza.pl/1,75968,4570562.html

    --