eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Multi :(( › Re: Jeszcze o Multi :((
  • Date: Wed, 04 Jun 2003 12:16:38 +0200
    From: : RaQi : <n...@s...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.2.1) Gecko/20021130
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze o Multi :((
    References: <3...@n...home.net.pl> <bbkb7m$j1g$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <bbkb7m$j1g$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1054721800 127.0.0.1 (4 Jun 2003 12:16:40 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 74
    X-Authenticated-User: studio.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244822
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Maciej "AbrahaM" Piotrowski napisał:

    [...]


    > No nie, to juz jest szczyt szczytow. Zacznijmy od obalenia
    > mitu
    >
    > 1. To ze centrala nie obsługuje tonowego wybierania numerów
    > (co jest bardzo ale to bardzo rzadkie) nie oznacza że nie
    > można korzystac z usług wymagajacych "synalizacji tonowej".
    >
    > Wystarczy w telefonie (obsługującym wyb. ton.) przełaczyć
    > stosowny przełącznik na obudowie - zaś w części telefonów
    > naciśnąć odpowiedni przycisk i już możesz korzystać z np.
    > usług banków.
    >




    hey kolego, ty chyba nie wiesz o czym piszesz.
    czy ja ci czlowieku powiedzialem ze telefon mam przelaczony na PULSE ??


    czy Centrala miejska nie obsluguje tonow !
    wiec glupot nie wygaduj.



    > 2. Jeśli masz telefon "klasyczny" bez wybierania tonowego,
    > no coż .. to sobie kup nowy który ma w.t.
    >

    patrz wyzej ~!


    > Do ekskluzywnej restauracji w dżinsach nie zostaniesz
    > wpuszczony - gdyż u stanowiła ona jakiś próg minimum.
    >
    > Bank ustanowił technologiczny próg minimum i ma do tego
    > pełnego pełne prawo.
    >



    jasne. Twoje argumenty sa po prostu lekko smieszne. :)
    owszem zgadzam sie z Toba minimum to minimum :)


    ale czy wejscie do knajpy jest tylko mozliwe jak potrier Ci drzwi
    otworzy ? A co sie stanie, jak portiera nie bedzie (wyszedl na chwile
    sobie). Czy restauracja ktora bazuje (glowny zarobek) na klientach, ma
    potencjalnego klienta nieobsluzyc. Klient nie moze sobie drzwi otworzyc
    i wejsc.


    Glupi przyklad, wlasnie tak jak Twoj.

    > 3. Co więcej Bank "swoje wie", bo klient który nie chce,
    > nie stać go lub nie wie jak korzystać z telefonu z w.t.,
    > byłby w więszkości wypadków dla banku tylko zmartwieniem.
    >


    Oj czlowieku, na prawde zastanawiam sie o czym ty piszesz i jakie
    glupoty wydadujesz !


    R,

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1