  • Date: Wed, 04 Jun 2003 12:22:47 +0200
    From: : RaQi : <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze o Multi :((

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > Ależ oczywiście, że ma prawo. Ale nie rozumiem dlaczego w takim razie nie
    > zapytał o to wcześniej albo dlaczego nie zmieni banku.

    Kolego, jeszcze wlacze sie na moment.

    Dlatego nie pytam, bo wiele produktow czy uslug ma w sobie "wady ukryte"
    i Ty jedynie sprawdzisz je uzytkujac a co gorsza okazuje sie ze te wady
    wychodza jezeli pewne rzeczy sa ci w danej chwili najbardziej potrzebne.

    Kupujac w sklepie dowolny napoj - wiesz jak bedzie smakowal ??
    Tylko nie mow ze kupujesz markowe produkty, bo MultiBank istnieje od
    niedawna.

    Tak jak ten napoj, ktory wchodzi na rynek.

    > Jak już mówiłem. Nie każdy bank musi być odpowiedni do każdego. Jeśli nie
    > pasuje mi obecny bank, to zmieniam go na inny.

    wlasnie ze inne banki nie posiadaja w swojej ofercie tych rzeczy co
    multi, dlatego multi. owszem, na starcie multi funkcjonowal correct, ale
    sie psuje.

    > Kocham? Mój bank? Pisałem tutaj cokolwiek takiego? Bo jakoś nie zauważyłem.
    > Chyba doczytujesz się czegoś między wierszami.

    Twoje wypowiedzi na to wskazuja.

    Radoslaw

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :