  • 1. Data: 2008-05-27 07:42:32
    Temat: Jak zapamietac numery klienta ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Przy którymś kolejnym banku to juz człowieka może trafić szlag z próbą zapamietania
    numeru klienta.
    Wiekszość banków nadaje niezmienialne numery cyfrowe (alfanumeryczne łatwiej
    zapamietać, ale to mało banków nadaje).
    Jakie macie sposoby na skryte zapamietanie / zapisanie, np. w podróży?
    THX

  • 2. Data: 2008-05-27 07:51:34
    Temat: Re: Jak zapamietac numery klienta ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Maj, 09:42, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    zapamietać, ale to mało banków nadaje).
    > Jakie macie sposoby na skryte zapamietanie / zapisanie, np. w podróży?

    Ja zawsze zapisuje numery nik i haslo na karcie debetowej danego
    banku, obok numeru PIN tej karty.
    Prostota, elegancja i wszystko w jednym miejscu

    ;P

  • 3. Data: 2008-05-27 08:11:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " 666"
> [...]
    > łatwiej zapamietać, ale to mało banków nadaje).
    > Jakie macie sposoby na skryte zapamietanie / zapisanie, np. w podróży?

    a do czego ci numer klienta?
    Jest coś takiego i np. w Nordei i w RB wiem jaki mam nr klienta
    ale tylko RB używa go w loginie. Inne banki dają cyfrowy lub
    alfanumeryczny login,
    który nie ma nic wspólnego z numerem klienta i numerem rachunku
    Prędzej login alfanumeryczny związany jest z nazwiskiem i imieniem

    Jeśli chcesz zapamiętać jakieś dane to mozesz w pamieci telefonu
    komórkowego
    np. Sony Ericsson ma funkcję "Pamięć kodów", Nokia też coś takiego miała
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-05-27 08:19:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
> [...]
    zapamietać, ale to mało banków nadaje).
    > Jakie macie sposoby na skryte zapamietanie / zapisanie, np. w podróży?

    microsoft fingerprint reader

  • 5. Data: 2008-05-27 08:29:45
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jak zwał tak zwał, chodzi o długi niestety zwykle cyfrowy i bez mozliwości zmiany
    numer podawany przed hasłem przy
    logowaniu.
    Komórkowiec to jedno, ale jak przykładowo okradną z telefonu lub nawet się chwilowo
    rozładuje i chcesz sobie zdalnie
    przelew zrobić?
    THX

    -----

  • 6. Data: 2008-05-27 08:51:58
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll>

    666 pisze:
> [...]
    > logowaniu.
    > Komórkowiec to jedno, ale jak przykładowo okradną z telefonu lub nawet się chwilowo

    Nie bądźmy nadgorliwi.
    Jak Ci nie pasuje tel, to może być dowód os.
    Jak nie dowód, to może karteczka.
    Jak nie karteczka, to może kieszeń.
    Jak nie kieszeń to fotel samochodowy.
    Jak nie fotel, to ....

    Pokaż mi dowolne miejsce/urządzenie/ubranie/cokolwiek, do którego masz 100%
    pewności ze nie zgubisz/nie zniszczysz/nie ukradną/ będziesz miał zawsze przy
    sobie.

    Wymyśl sobie dowolny, nawet najbardziej banalny 'szyfr'.
    Np. +2 i zapisz numer 1234, jako 3456.

    Pozdrawiam,
    daniel

    --
    Administrator sieci bermudy.net
    tel: 502345254

  • 7. Data: 2008-05-27 10:14:51
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > łatwiej zapamietać, ale to mało banków nadaje).
    > Jakie macie sposoby na skryte zapamietanie / zapisanie, np. w podróży?

    Ja pamietam loginy i hasla wszystkich moich bankow.
    Uzywam 4ch: mbank, Lukas Babk, BZWBK i Bank of Ireland.

    Wiecej nie potrzebuje a tyle spamietam.

  • 8. Data: 2008-05-27 11:13:10
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    666 <u...@w...eu> wrote:
    > Przy którymś kolejnym banku to juz człowieka może trafić szlag z próbą zapamietania
    numeru klienta.

    Jest na to prosta rada - często używać, to się "samo" zapamięta...
    ja się loguję regularnie, ot, żeby zerknąć na saldo. Numer "sam"
    wchodzi na keypadzie, jakbym chciał go przedyktować, to byłby
    problem, musiałbym najpierw wklepać, albo wyobrazić sobie klawiaturę :-)

    W drugą stronę też działa, nieużywanych się nie pamięta.
    Na przykład PINu do KK nie używałem, dopóki nie zacząłem tankować
    na NESTE. Pierwsze tankowanie wyglądało tak: włóż kartę... podaj PIN...
    ZONK! kurde, jak to było... tatatita... autoryzacja... nieudana...
    hmmmm... titatita... kupa... CANCEL!!! No i musiałem zapłacić
    za zmianę PINu...

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 9. Data: 2008-05-27 11:23:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Auksztulewicz pisze:

> [...]
    > wchodzi na keypadzie, jakbym chciał go przedyktować, to byłby
    > problem, musiałbym najpierw wklepać, albo wyobrazić sobie klawiaturę :-)

    Też tak mam. Gorzej, że jak raz musiałem się zalogowac na dziwnej
    klawiaturzez, to za nic nie mogłem sobie hasła przypomnieć :)
    KJ

  • 10. Data: 2008-05-27 12:12:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Kamil Jońca wrote:

    > Też tak mam. Gorzej, że jak raz musiałem się zalogowac na dziwnej
    > klawiaturzez, to za nic nie mogłem sobie hasła przypomnieć :)

    Pomaga zerknięcie na klawiaturę komórki. :)

    p. m.