    From: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zapamietac numery klienta ?
    Date: Tue, 27 May 2008 11:13:10 +0000 (UTC)

    666 <u...@w...eu> wrote:
    > Przy którymś kolejnym banku to juz człowieka może trafić szlag z próbą zapamietania
    numeru klienta.

    Jest na to prosta rada - często używać, to się "samo" zapamięta...
    ja się loguję regularnie, ot, żeby zerknąć na saldo. Numer "sam"
    wchodzi na keypadzie, jakbym chciał go przedyktować, to byłby
    problem, musiałbym najpierw wklepać, albo wyobrazić sobie klawiaturę :-)

    W drugą stronę też działa, nieużywanych się nie pamięta.
    Na przykład PINu do KK nie używałem, dopóki nie zacząłem tankować
    na NESTE. Pierwsze tankowanie wyglądało tak: włóż kartę... podaj PIN...
    ZONK! kurde, jak to było... tatatita... autoryzacja... nieudana...
    hmmmm... titatita... kupa... CANCEL!!! No i musiałem zapłacić
    za zmianę PINu...

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net