  • 1. Data: 2008-05-26 15:50:55
    Temat: [KK]Ciekawy MasterCard - gdzie ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Posiadam aktualnie MC w Millenium aczkolwiek karta nie oferuje zadnych
    dodatkow (programow partnerskich itp.). Jako, ze od czasu kiedy jestem
    posiadaczem KK Citi BP to przyzwyczailem sie do tego, ze KK musi
    oferowac cos wiecej poza mozliwoscia placenia.

    Aktualnie udalo mi sie ustalic dwie teoretycznie interesujace KK MC :
    - PKO BP Orlenowska,
    - Peako Shell

    Niestety obydwa banki maja dosyc kiepska opinie, dlatego tez zwracam sie
    od osob, ktore uzywaja produktow ww. bankow o opinie odnosnie
    korzystania z ich KK. Jak wyglada podglad online (blizej do Multi czy do
    ING) ? Odnosnie obslugi i procedur to licze sie z najgorszym.

    Wiem, ze do PKO BP mozna przeniesc karte na podstawie wyciagow ale nie
    wiem czy konieczne jest tez wtedy przedstawianie zaswiadczenia o
    dochodach (w razie czego oczywiscie moge dostarczyc ale wolalbym
    uniknac) czy tez bank zadowoli sie wyciagami oraz oswiadczeniem ?

    Odnosnie Pekao to po tym co natyczalem sie tutaj na grupie w zasadzie
    wspomnialem tylko z ciekawosci, bo raczej sie na ta karte nie zdecyduje.

    Limit jaki jest mi potrzebny to ok 10k (aktualnie na obecnej MC mam
    wiekszy ale ze jest to karta dodatkowa to go nie wykrzystuje). Fajnie
    gdyby mozna bylo samodzielnie ustawic limity lub tez gdy bedzie mogl to
    zrobic bank (wystarczy np. tak jak w Millenium - okreslone przedzialy).
    Zalezy mi tez na jakims w miare dobrym podgladzie (blokady lub chociaz
    mozliwosc obserwacji zmiany dostepnego limitu w czasie rzeczywistym -
    cos jak w Citi).

    A moze jakis inny MC ? Dodam, ze karty, ktore maja tylko jakies
    ubezpieczenia (np Raiffeisen - podrozne) raczej interesuja mnie jedynie
    w ostatecznosci (sluzbowo jezdze glownie po Polsce i to samochodem, wiec
    nie jest mi potrzebne ubezpieczenie od utraconego bagazu itp.).

    --
    Mithos