  • 1. Data: 2008-05-26 19:47:05
    Temat: BZWBK - swietna automatyzacja przelewow
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Musze potwierdzic, ze BZWBK jesli chodzi o uporczywe wykonywanie
    zleconego na dany dzien przelewu, jest idealne.
    Zlecilem z innego banku przelew na dzien dzisiejszy do BZWBK, a w samym
    BZWBK zadysponowalem zasilenie na dzisiaj z konta glownego na
    oszczednosciowe.
    I faktycznie, mam pieniadze na oszczednosciowym - widac w historii, ze
    system z chwila gdy pieniadze przyszly na konto sesja przychodzaca,
    zdazyl jeszcze w tym samym dniu je tam odnalezc i wykonal dyspozycje -
    zgodnie z tym co pisza, ze proby sa podejmowane do godz 17-ej dnia
    dyspozycji.

  • 2. Data: 2008-05-28 23:43:50
    Temat: Re: BZWBK - swietna automatyzacja przelewow - Nordea tez
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > zdazyl jeszcze w tym samym dniu je tam odnalezc i wykonal dyspozycje -
    > zgodnie z tym co pisza, ze proby sa podejmowane do godz 17-ej dnia

    Sodam informacje o zgodnym z opisem przy zakladaniu, troche innym niz
    powyzsze, dzialaniu zlecen w banku Nordea.

    Tam (sprawdzilem) zlecenie usliuje sie wykonac przez 5 kolejnych dni od
    daty na kiedy bylo zaplanowane. Czyli, jesli pieniadze weszly sesja
    przychodzaca w dniu zaplanowanego zlecenia, zlecenie wykona sie
    nastepnego dnia, pierwsza sesja wychodzaca. Sadze, ze bardzo przydatne
    dla osob, ktore maja jakies zaplanowane platnosci stale, a nie zawsze w
    terminie otrzymuja na konto srodki pod ich realizacje.

    Przydalby sie bank, w ktorym moznaby polaczyc powyzsze funkcjonalnosci,
    parametryzujac je przy zakladaniu zlecenia.

    - czy ponawiac proby realizacji w dniu zlecenia tak/nie
    - czy probowac realizowac w x dni nastepnych po zaplanowanej dacie tak/nie
    - jesli termin wypada w swieto realizowac w pierwszy dzien dzien roboczy
    poprzedzajacy/nastepujacy po terminie

  • 3. Data: 2008-05-29 05:24:37
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    iPKO ?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-05-29 09:40:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"
> [...]
    > - jesli termin wypada w swieto realizowac w pierwszy dzien dzien
    > roboczy poprzedzajacy/nastepujacy po terminie

    to ostatnie (przed czy po dniu wolnym) bylo juz dawno w BZWBK
    ja zaznaczałęm zawsze "przed" ale okazało się, że pani która uruchamiała
    przetwarzanie czasem zapomina o uruchomieniu modułu zleceń lub zle w
    piątek ustawiała daty kiedy odbędzi się następne przetwarzanie i
    zlecenia z datą na weekend wykonywały się w poniedzialek.
    A na dodatek bywało tak, że obciążały rach. w sobotę a wychodziły w
    swiat w poniedzialek - rzecznik BZWBK tłumaczył to tym, że sobota jest
    dla nich dniem roboczym [ale jakoś nie zawsze :-) ] choć żaden oddział w
    Warszawie w sobotę nie pracował. Dlatego podziękowałem im za prowadzenie
    rachunku
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-05-29 09:49:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Maj, 11:40, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    > dla nich dniem roboczym [ale jakoś nie zawsze :-) ] choć żaden oddział w
    > Warszawie w sobotę nie pracował. Dlatego podziękowałem im za prowadzenie

    Ustawilem u niech automat na niedziele - zobacze kiedy sie wykona.

    Szukamy dalej konta idealnego

  • 6. Data: 2008-05-29 10:03:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Ustawilem u niech automat na niedziele - zobacze kiedy sie wykona.

    Szukamy dalej konta idealnego

    nobody's perfect ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-05-29 11:56:45
    Temat: Re: BZWBK - swietna automatyzacja przelewow
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" g1f43q$d56$...@n...wp.pl

    Odnoszę (nie wiem dokąd odnoszę, ale mimo tego odnoszę)
    wrażenie że w tym wątku wychwala się to, co powinno być
    traktowane jako dopiero poprawność. :)

    -=-

    Idealne jest konto w Polbanku, albowiem daje ono
    wiele satysfakcji, gdy przelew zostanie zrealizowany. ;)

    --