  • 1. Data: 2008-05-26 15:10:52
    Temat: [Multi] wylatuje
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy wam też w momencie używania serwisu transakcyjnego co i rusz pojawia
    się komunikat "przykro nam usługa niedostępna"?

    KJ

  • 2. Data: 2008-05-26 15:40:43
    Temat: Re: [Multi] wylatuje
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:g1ejts$9lk$1@alfa.kjonca,
    niejaki(a): Kamil Jońca z adresu <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Czy wam też w momencie używania serwisu transakcyjnego co i
    > rusz pojawia się komunikat "przykro nam usługa niedostępna"?
    >
    > KJ

    Owszem, przed chwilą probowałem skorzystać z multipłatności i
    ten uroczy komunikat mnie parukrotnie powitał. Ale paręnaście
    minut wcześniej wszystko był ok.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2008-05-26 18:26:38
    Od: Ra <w@stopce>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
    > W artykule news:g1ejts$9lk$1@alfa.kjonca,

    > Owszem, przed chwilą probowałem skorzystać z multipłatności i
    > ten uroczy komunikat mnie parukrotnie powitał. Ale paręnaście
    > minut wcześniej wszystko był ok.

    mi jakoś wczoraj i dzisiaj muli, zrywa sesje, co ciekawe na firefoksie
    jakby bardziej

  • 4. Data: 2008-05-26 18:29:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ra napisał(a):
    > mi jakoś wczoraj i dzisiaj muli, zrywa sesje, co ciekawe na firefoksie
    > jakby bardziej

    U mnie, rano (po 8) jak i pozniej (12 i 15) wszystko dzialalo.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-05-26 18:41:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Czy wam też w momencie używania serwisu transakcyjnego co i rusz
    > pojawia się komunikat "przykro nam usługa niedostępna"?

    Heh. Ale za to fajną lokatę inwestycyjną wprowadzili :) Ciekawe
    czy faktycznie mają klientów z 2MPLN wolnymi :)
    KJ

  • 6. Data: 2008-05-26 19:03:07
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    a u mnie dziala ;-)